Jen, co vcházím do dveří, tak spatřím Lily, jak se baví se Samem. Něčemu se opravdu hodně smějí a všichni v místnosti na ně vyjeveně koukají. Chovají se trochu jako blázni, ale právě proto je mám tak ráda.
Dojdu k nim a musím chvíli počkat než si mě ty zamilované hrdličky všimnou.
Klidně si sedněte spolu, já si najdu místo někde jinde. Mile se na ně usmívám a už koukám po nějakém volném místě.
A nebude ti to vadit? Vždycky jsme seděli spolu. Ptá se Lily a zkoumavě si mě prohlíží. Ani náhodou, jen si ten čas spolu užijte, trvalo vám vážně dlouho než jste se dali dohromady, tak vám nebudu bránit. Navíc je místo támhle vedle Tobiase. Už jdu směrem k Tobiasovi. Tobias je černovlasý, vysoký kluk, se kterým většinou sedí Sam, ale rozhodně teď není osaměly, protože u se kolem něj vždy slétnou všechny holky v okolí. Nechápu to, jako jo, je vážne hezký, jenže ony to už vážně přehánějí.
Jen se přiblížím a naše třídní barbína se začne tvářit otráveně. Naštěstí je mi její názor na mě úplně ukradený.
Ahoj Tobiasi, usměju se(doufám, že mile), Sam bude sedět s Lily, protože se včera po tý party tak nějak dali dohromady, tak se chci zeptat, jestli vedle tebe není místo? Celou dobu, co mluvím na sobě citím nakvašený výraz naší třídní fifleny. Tobias se zatváří tak trochu zvláštně, nejde to ani popsat. Možná trochu neochotně.
Ehm, jasně jo, je tady, ehm, místo. Maličko se zakoktává.
Co? Mám snad něco na obličeji nebo mezi zubama? zasměju se.
Ne, vůbec ne! Jen si mě trochu překvapila.
Zvoní na hodinu, takže Amber(barbí) musí na svoje vlastní místo, ale je vidět, že se jí vůbec nechce. Vyndavám si věci, jenže teď máme matiku a ta mě opravdu nebaví, nikdy nedávám pozor, jediný co zmůžu je vyrušovat a povídat si. Doufám, že to Tobiasovi nebude vadit, protože kdybych nemluvila tak asi usnu.
Hej Tobiasi, baví tě to? Utahuju si z něj, protože se snaží dávat pozor.
Pst, neřeš mě nebo ti to potom před testem nevysvětlím. Trošku se na mě zamračí. Jenže to bych nebyla já, abych vydržela zticha.
Ehm, Tobiasi, máš něco na tričku. Nějak moc nervózně se na něj podívá, tak ho cvrnknu do nosu a začnu se nějak moc nahlas smát. Všichni, včetně učitele, se na mě otočí a dívají se na mě jako na blázna. No možná maličko blázen jsem, když se tak slyším.
Můžete se už uklidnit slečno Winterfieldová?
Ano, ovšem. Nasadím svůj kajícný pohled, kterému učitelka neodolá a pokračuje ve výkladu.
Ty jsi vážně strašná Stephanie. Usměje se Tobias a podívá se na mě s ďábelským úsměvem na tváři. Určitě plánuje odplatu, takže si odteď na něj musím dávat pozor. Cítím na sobě Lilyin pohled, tak jí ho oplácím, je to zvláštní, ale přijde mi, že se tváří žárlivě. Hned co se naše pohledy setkají se začne dívat jinam, tak to hodím za hlavu a zbytek hodiny jenom sleduju Tobiase, jak dává pozor, ale neprohodíme už ani jedno slovo.
Když hodina skončí, tak si pomalu uklízím věci. Najednou cítím, že se mi kolem pasu ovinuli něčí ruce a rychle mě zvedají vysoko do vzduchu. Tobias si mě dal na rameno a nese mě i s mými věcmi až k mé skříňce a zatímco se mnou běží po chodbě dělá zvuky jako letadlo a oba se hrozně smějeme. Musíme vypadat jako naprostí cvoci. Pomalu mě u skříňky postaví na nohy a natlačí mě na stěnu, ruce si položí vedle mé hlavy. Pomalu mu pokládám ruce na ramena. Naše rty se k sobě mučivě pomalu blíží a když se dotknou, dáme si jen lehký polibek, protože nás ihned vyruší školní fotbalový tým.
Tobiasi, skvělá volba na holku! Zakřičí jeden z nich. Další pokřikují například: Jo je to kočka, jdi do ní a jiné narážky. Kvůli nim zrudnu jako rajče a rychle se prosmýknu ppd Tobiasovou rukou a utíkám na další hodinu, kde si sednu k Lily a Samovi.
Co se stalo Steph? Otočí se na mě Lily.
Ne v pohodě, nic se nestalo. Pohotově zalžu a snažím se uklidnit. Chvíli si mě zkoumavě prohlíží, ale pak na ní poznám, že to nechá plavat.
Čemu ses to vůbec o matice začala tolik smát?
No, vlastně jsem si jenom udělala srandu z Tobiase uchechtnu se.
Když zazvoní na hodinu, Sam si jde sednout k Tobiasovi, okolo kterého jsou zase nakupené všechny holky.
Během hodiny všechno vylíčím Lily. Celou dobu mě napjatě poslouchá a jakmile domluvím říká: Hele, měla by ses cítit polichocena, ale chápu, že je to pro tebe teď těžký po tom, co ses rozešla s jejich kapitánem, protože tě podváděl. Jenže si myslím, že Tobias takovej není, takže se nemusíš bát. Usmívá se na mě.
Je pravda, že ve vztazích a všem okolo se moc nevyznám, protože jsem měla jeden a ten byl katastrofa. Moc na mě pospíchal. Sice to byl krasavec a ještě k tomu sportovec, ale jelikož to byl můj první, nechtěla jsem pospíchat a pak jsem zjistila, že mě podvedl právě s Amber.Tak tady je další část. Už se tam i něco málo rýsuje, sice je trošku nudňější, ale musím se někam v příběhu dostat, užijte si jí a budu vděčná i za každou připomínku.
ČTEŠ
Brunette girl
Teen FictionJmenuju se Stephanie a je mi 17 let. Mám nejlepší kamarádku Lily, se kterou děláme skoro všechno spolu a nedokážu si svůj život bez ní představit...