2

21 0 0
                                    

Konečně jsem doma a můžu si na chvíli odpočinout a jelikož je pátek, tak nemusím dělat nic do školy, co víc si přát!
Jem co otevírám dveře, už štěká moje fenka border kolie, Amy. Chce jít zase ven. Je černobílá a strašně hyperaktivní, to máme společné. Ihned beru vodítko a píšu Lily, jestli nechce vzít její Viky a zajít do parku.
Já:Ahoj, nechceš vyrazit se psy do parku? Budu tam za deset minut :*
Lily: jasně, hned tam budu, sraz u naší lavičky :3
Beru Amy ven, sejdem se s Lily v parku, zatím. Zakřičím na mamku, která něco vaří v kuchyni.
Jasně zlato, užijte si to a ať se Amy pořádně proběhne!
Na cestu si vezmu sluchátka, sice je to jen deset minut, ale nechci, aby se se mnou zakecal nějaký náš soused.
Hraje mi teď moje nejoblíbenější písnička Stressed out, takže si i trošku kroutím boky do rytmu, tak aby to nebylo vidět. Najednou vidím, že naproti mě jde ten kluk z chodby. Jen kolem něj projdu a v klidu jdu dál, i když jsem si všimla, že vypadal jakoby mi chtěl něco říct, ale vážně nemám náladu na nějaký jeho kecy. V parku na mě na lavičce už čeká Lily s jejím Jack Russel teriérem. Amy s Viky si hned začnou hrát a běhat všude kolem nás a my si zatím povídáme snad úplně o všem.
Jakmile se vrátím domů, už je večer, takže se osprchuju a jdu se s mámou, tátou a starším bráchou koukat na televizi. Vždycky si takhle v pátek spolu sedneme a pustíme nějaký film a mezitím si povídáme a jíme popcorn. Jelikož jsem příšerně utahaná, tak si jdu lehnout jako první, jen si rychle vyčistím zuby a už spím.
Budím se plná energie, ale když se kouknu na čas, tak jsem zděšená, je teprve 7:30. Udělám si lívance a protože všichni ještě spí, tak vyrazím jenom s Amy na brusle. Popadnu mobil sluchátka a už jedu směrem k řece, u které je krásná rovná silnice.
Amy je na volno a běhá kolem, ale nemusím se o ní bát, poslouchá mě na slovo.
V jednu chvíli se dívám na oblohu a přitom sjíždím kopeček, ale najednou do někoho naražím. Má pevnou, svalnatou hruď a podle vůně je mi jasné, že je to on, můj ex. Naštěstí mi ani nic nespadlo, sluchátka mi volně visí z vaku, ale udrží se. Rovnou mi zvedne bradu a majetnicky a chtivě se mi přisává na rty. Dám mu facku a strčím do něj takovou silou, že poodjedu několik metrů od něj. Amy se hned objeví u mého boku. Je zmatená, byla na něj zvyklá, ale teď mě chce bránit.
Klid Amy, zůstaň přikazuji jí a ona poslouchá.
Co si myslíš, žes právě udělal ty neandrtálče?promluvím už na něj.
Dívá se na mě se slizkým úsměvem. Jak se mi kdy mohl líbit? Vážně to teď nechápu...
Jen líbám svojí holku. Asi jste teď zmatení, ale rozešli jsme se před týdnem a od tý doby jsme spolu nemluvili.
Ty víš, že už s tebou nechci nic mít, tak mě nech na pokoji! Hodím na něj svůj zkus si něco a zabiju tě obličej.
Ale Steph, přece bys o tak skvělýho kluka jako jsem já nechtěla přijít.
No, tak úžasnej nejsi, takže se uklidni a můžeš za náš rozchod jen ty, takze sbohem a už nikdy nic nezkoušej! Odseknu mu a odjíždím dál. Všimnu si, že je tady celé fotbalové mužstvo a že v něm je Tobias i tem kluk z chodby. To jsem vážně nadšená, že to vidělo tolik lidí, tím ryhleji se to roznese.
Ahoj Steph mile se na mě usměje Tobias, když projíždím kolem s Amy u boku.
Ahoj Tobe, koukám, že jsi pěkně zpocenej taky se na něj mile usměju a obejmu ho, což ho zaskočí, ale hned mi obětí oplatí. Já to dělám hlavně, aby mohl ten neandrtálec vidět, že jsem se přes něj přenesla. Doufám, že z toho Tob nebude mít problém, ale už se stalo. Udělala jsem to ze vzteku a už to nemůžu vzít zpět.
Bruslím do 12. Jsem z toho úplně mrtvá, ještě že jsem s sebou měla Amy, jinak bych musela pořád přemýšlet o tom, jak rychle se roznese ta scéna, co jsme ztropili, o Tobiasovi a vůbec o všem.
Sundám si brusle a sejdu na pláž k řece bosa. Vlezu do studené vody, která mě příjemně zchladí. A to by nebyla Amy aby mě celou nepostříkala vodou, takže když dorazím domů, ještě pořád jsem celá mokrá.
Najednou mi zapípá zpráva na mobilu.
Neznámé číslo: Ahoj, je mi líto ta scéna co udělal Marcus :(
Já: Za prvé-kdo jsi? A za druhé-ani mi nepiš jeho jméno!
Neznámé číslo: Zatím ti nechci říkat, kdo jsem, ignorovala bys mě
Já: to můžu i takhle a mam k tomu celkem důvod, bůh ví, co jsi za úchyla...
Doma se s rodinou naobědváme a celý odpoledne pak strávím s Lily v obchodním centru. Koupíme si džíny, cardigany a mikiny a taky nádherný boty.
V neděli se musím učit, největší otrava na světě, ale nechci dostat pětky, tak se přemůžu. Musím se naučit hlavně děják, ale stejně se mi nechce. Taky si zajdu s Amy na procházku na moje oblíbené místo v lese, kam skoro nikdo jiný nechodí.
Konečně jsem v posteli a koukám se na televizi, jen jsem trochu nervózní ze zítřka z testů a taky by mě zajímalo, kdo všechno už ví o mé hádce s ním.

Tak další část je tu. Doufám že se bude líbit.
Teď asi už budou vycházet míň často, protože skončí prazdniny a budu se muset víc soustředit na školu. Jakékoli chyby či připomínky mi můžete klidně napsat i do zpráv!

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 01, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Brunette girlKde žijí příběhy. Začni objevovat