1. kapitola - Nový parťák

45 4 5
                                    

„Briano Andersonová, Marco vás očekává," pronesla vlezle sekretářka a otevřela mi obrovské pozlacené dveře.

„Buongiorno nejlepší z nejlepších!" zvolal za mramorovým stolem rozjařeně a promnul si ruce. Pracovala jsem už pro hodně mafiánů, ale Marco je opravdu ojedinělí. Spíš je to takový malý přiblbý chlapík, který všechny špinavý práce nechá dělat ostatní. Navíc o naší branži ví jen pramálo. Jinak řečeno, nerozezná ani paintbolku od pistole.

Zpod kožené bundy vytáhl cigaretu a nabídl mi ji. Bez jediného slova jsem si zapálila.

Posadila jsem se naproti němu, dala nohu přes nohu a s cigaretou v puse promluvila: „Dlouho ses neozval."

Marco se na mě chvíli díval, jakoby nevěděl o čem mluvím. 

„Měli jsme nějaký problémy s fízlama. Ten kretén Sam, co s tebou chvíli pracoval se nechal zavřít a málem prozradil naši skromnou společnost, včetně tebe."

Po očku jsem na něj pohlédla. Pro mafiány je nepřípustné, aby na sobě dali znát strach či jakékoliv jiné emoce. Jistě, posera Sam. Dlouho jsem s ním pracovala, jelikož jeho fotr měl prakticky všechny místní gangy pod palcem, včetně Amico Mostro.

Pomalu jsem popotáhla z cigarety.

„Doufám, že jste ho odpráskli," promluvila jsem naprosto klidným hlasem a dál upřeně pozorovala Marca.

„To není jen tak. Sam včera v noci zdrhnul a nikde není k nalezení," poškrábal se na zátylku.

To už jsem se začala opravdu strachovat, že mě ten kretén udá.

Vstala jsem, šla oknu a hodila z něj cigaretu.

„A navíc, by mě jeho otčím zastřelil, kdybychom ho sejmuli," řekl nervózně.

Mám toho sraba opravdu dost. Jenže platí jak málo kdo a já prachy nutně potřebuju.

Znovu jsem se klidně posadila do křesla a zpod opasku vytáhla revolver.Začala jsem si ledabyle prohlížet jenže Marco se zjevně vyděsil a doslova uskočil stranou. Nejspíš si myslel, že po něm chci vystřelit. Dio, jak bych ráda!

Slabě jsem si povzdychla a revolver uložila na své místo. Nahnula jsem se přes stůl a s krapet pobaveným úšklebkem řekla: „Klid. Odprásknu ho já. Mohli bychom z toho udělat sebevraždu. Fízlové by nic nepoznali."

Šibalsky se usmál, ale bylo vidět, že se mnou úplně nesouhlasí.

„Nikdo toho zmetka nemůže najít."

„Pochybuješ o mně?"

„Jistě že ne, myslím si ale, že by jsi měla vzít někoho sebou."

Tebe? " hlasitě jsem se zasmála a vydala se na odchod.   

Marco mě ale hned zastavil.

„Co takhle mafiána, který pracoval pro Maggior," mrkne na mě.

Maggior je největší italský mafiánský gang vůbec. Mají na svědomí víc než 1000 vražď a jsou proslulý tím, že je nikdo nikdy neskřípl.

Zastavila jsem se a dala ruce za opasek.

„Koho navrhuješ?" koutkem pusy se usměju

V tu ránu někdo hbitě otevřel dveře.

Stál tam vysoký muž s černým oblekem a rudě červenou košilí. Přes temně havraní vlasy mu nebylo vidět do tváře a v ruce svíral kufr.

Pomalu jsem zajela rukou pod opasek a vyndala nabitý revolver. Netušila jsem, kdo to je. Intuice mě ale nabádala ho co nejrychleji odstranit. Chystala jsem se zmáčknout spoušť.

Marco se málem potrhal smíchy.

„Ne tak zhurta Briano. Nechceš přece tvého nového parťáka Lea zastřelit!"



Vysvětlivky:

-Buongiorno = zdravím

-Fízlové = policie

-Dio = bože

Poznámka autora:

Žádný z mafiánských gangů z této knihy není skutečný! :D



by: Ellis07



Due MafiosiWhere stories live. Discover now