2. kapitola - Práce? Kdy?

52 4 3
                                    

,,Pane Fonseka, máte na lince pana Marca Karbonarra." Oznámila sekretářka když vešla do mé kanceláře. Odfoukl jsem kouř z cigarety a odložil si ji na popelník před sebou. Pro Marca jsem už párkrát pracoval, nešlo o nic vážného ale spíš o maličkosti.

,,Ahoj Marco." Zvednul jsem sluchátko a začal jsem.

,,Ahoj Leo. Prosimtě Amico Mostro by zase potřebovalo tvoji pomoc." Řekl a já se začal potichu smát. Vždycky když něco podělá tak to dává za vinu celému gangu.

,,Poslouchám." Prohlásil jsem a čekal jak bude pokračovat.

,,Sam Arbonio, párkrát jsi s ním i pracoval, na nás má dost informací." Trošku do telefonu zazmatkoval ale skoro jsem to neřešil.

,,Doufám že jste ho zastřelili, ikdyž když voláte mě tak předpokládám že ne." Zvedl jsem si cigaretu z popelníku a mezi slovy si popotáhl. Zajímalo by mě jak jim mohl zdrhnout.

,,To je trošku problém, on nám totiž zdrhl." Měl jsem 100 chutí se zvednout, vyjít z kanclu a zamířit si to k němu a osobně místo Sama zastřelit Marca. Nejhorší bylo že Sam byl v jednu chvíli i mezi námi v Maggior a ví toho o nás taky dost. Díky jeho otčímovi se dostal úplně všude.

,,To tam u vás v Amico Mostro neumíte střílet nebo stisknout spoušť?" Doslova jsem zařval až jsem se zvedl ze židle. Bylo jasné že když zdrhnul tak jeho první cesta povede k policii aby si sám ochránil prdel.

,,Potřebuji od tebe aby jsi ho našel a zabil. Ale neboj, nebudeš v tom sám." Bylo slyšet jak se do telefonu usmál a mě naopak smích přešel.

,,Já pracuji sólo." Dovolil jsem si mu připomenout i když to sám věděl nejlépe. Doslova jsem se bál koho mi dá na starost.

,,Ještě ale nevíš co odmítáš. Pracovala pro všechny gangy v Itálii." Pracovala? Jestli mi hodlá dán na starost nějakou slečinku co si odskočila od žehlícího prkna aby si vyzkoušela jak je těžká pistole tak ho opravdu zastřelím.

,,Jak pracovala?" Zeptal jsem se a čekal na odpověď.

,,Briana Andersonová." To jméno jsem neslyšel už asi 2 roky. Jednalo se o první mafiánku co to dotáhla k úplně všem gangům. Dá se říct že v celé Itálii je 6 mafiánských legend. Mezi nimi jsme 3 z Maggior, Briana Andersonová, 1 z Proiettile a 1 z Scudo. ,, Přijď zítra ve 2 a potkáš se s ní." Položil telefon ale já zůstal zaražen.


____Marcovo sídlo__14:12____


Sedím na kožené sedačce a čekám až dostanu povolení vejít do pozlacených dveří. Marco byl vevnitř s Brianou a já jsem měl počkat až dostanu znamení že mám vejít. Přesunul jsem se přede dveře když v tom mi jeho sekretářka otevřela aby jsem šel dovnitř.

Vešel jsem dovnitř pomalým tempem a ukázalo se že Briana má celkem dobré reflexy. Hned co jsem vešel, tak jsem měl před sebou pistoli. Viděl jsem ji sice jen okamžik ale poznal jsem že se jedná o revolver magnum. Hezká pistolka, ale aby mě zabila jedinou kulkou hned napoprvé tak musí mířit trošku níž na míchu. Že by nebyla tak dobrá jak se o ní říká? Mezitím jak ona na mě míří zbraní, tak se tam Marco dusí smíchy a asi bych se taky smál kdyby na mě nemířil revolver.

,,Ne tak zhurta Briano. Nechceš přece Tvého nového parťáka Lea zastřelit!" Řekl Marco a pořád se smál.

,,Těší mě." Usmál jsem se a její ruku pomalu oddělal aby nemířila přímo na moji halvu.

,,Máš to?" Zeptal se Marco už vážněji a podíval se na kufřík který celou dobu mám u sebe. Dokonce mě kvůli němu i zadržela ostraha u dveří.

,,Ty se ptáš?" Položil jsem kufřík na mramorový stůl a pomalu ho otevřel. Byla v něm věc pro kterou by většina gangů vraždilo. 2 pistole Phantom upravené větším zásobníkem, laserem, tlumičem a zaměřovačem. Ne nadarmo jim hodně lidí říká Vzteklá bejvalka. Také nechybělo 6 kulek Fuoco které jsou pokryté červeným zlatem a uvnitř mají glycerol což z nich dělá takový dynamit přičemž díky zlatu které se po výbuchu rozprostře do celého těla, je smrt okamžitá a beze stop. Celkem jsem se zasmál když jsem viděl udivený výraz Briany. Zřejmě ji ještě neviděla nikdy naživo jelikož už radši celou dobu mlčela.

,,Takže, úlohu znáte. Najít Sama Arbonia a zabít ho dřív než se stihne zkontaktovat s policií." Řekl Marco a snažil se znít profesionálně. Radši jsem už nic neřekl, vzal jsem kufřík a dal se na odchod. cestou jsem ještě slyšel jak na nás Marco řve ,,Hodně štěstí!".


_____Pronajmutý byt___16:28_____

4 pokojový byt. Obývák, kuchyň, balkón, záchod a ložnice s manželskou postelí. Uprostřed obýváku je postavený stůl s mapou Itálie a položeným kufříkem s již zmíněnými zbraněmi. Kuchyň byla vybavena malou ledničkou, sporákem, linkou a spíží s dostatkem jídla na 6 dní. V ložnici byla manželská postel s bílím povlečením. U postele z obou stran byly noční stolky s lampičkami.


Popíjím pivo a sedím na židly v kuchyni. Briana kouřila v obýváku a pořád se dívala z okna. Máme pronajmutý byt tak že z okna vydíme do bytu Sama. jsme tu už hodinu a zatím z bytu nevyšel. Zazvonil jí telefon a tak ho zvedla.

,,Что это такое ?" Zarazilo mě že do něj promluvila Rusky ale neřešil jsem to. Okamžitě co to vzala, tak se zavřela na balkón. Začalo mi to být trošku divné ale v podnapilým stavu jsem se rozhodl že to fakt řešit nebudu. Po chvíli se vrátila dovnitř a zařvala na mě ,,Už jde!".


____________Vysvětlení_____________

Žádný ze zmíněných gangů není skutečný!

Pistole Phantom skutečně existuje ale né s takovýmhle vylepšením.

Kulky Fuoco jsou jen smyšlené a ve skutečnosti neexistují

Fuoco znamená v překladu střela.


by adamsn

Due MafiosiWhere stories live. Discover now