7√

2.9K 125 12
                                    

Prosím vás nezabíjejte mě já vím že jsem dlouho nepsala ale psala jsem 5.-6. Část ale wattpad mi to nezveřejnil !

Louis

Trr Trr Trr ..
Nesnáším ten otravný zvuk budíku ! tak jsem vstal a šel hned do koupelny a uviděl sebe musel jsem se usmát jak vypadám po ránu . Po hygieně jsem šel do kuchyně si udělat kuličky s mlékem , když jsem je měl tak jsem jedl .

Harry

Vstal jsem v 6 hodin protože jsem nemohl usnout kvůli Louisovi pořád mi motá hlavu
protože je milí a hodný !
Jdu radši do kuchyně a uviděl Gemmu u stolu jak se cpe „dobre Gemmo “ odpověď přišla „D-dobr-ré Har-ry “ mluvila s plnou pusou a já umíral smíchy . Posadil jsem se a jedl z Gemmou mamka šla už dávno do práce .

Když byl čas jít do školy tak jsem šel do svého auta a jel do školy .
.....
Když jsem vystoupil uviděl jsem své kámoše jak utíkají do třídy asi bych taky měl ! A utíkaaam .

Louis

Když jsem teda dojedl tak jsem šel do školy busem . A uviděl jsem Nialla mého nej kámoše !
přišel jsem k němu a on se pořád jenom cpe když se otočil vyskočil a obejmul mě a já taky .

Dojel autobus takže jsme si sedli a jeli do tý hrůzy !
Když jsme vystoupili tak jsme šli do školy a hned ke skřínce po skřínce do třídy .
S Harrym si nepíšem už týden nevím co se stalo ?

Harry

Rovnice rovnice ...koho by zajímali rovnice stejně nemám co dělat z Louisem si nepíšem možná tak týden a já nevím proč tak mu skusím napsat .

Od Harry pro Louise :
Ahoj LOUISI jak je ?

Nemusel jsem čekat dlouho a odepsal.

L: Jéé ahoj Harry špatný co ty ?

H: Špatný ? Co se stalo ? Já dobrý akorát ty rovnice !

L: Ahhah ale nic se nestalo jen ta škola !

H: PROMIN LOUISI UCA MI BERE MOBIL TAK PO ŠKOLE OK.

L: Jasné ahoj .

Louis

Když jsem myslel na Harryho zazvonil mi mobil .
Přišla mi SMS od Harryhooo.
 
Od Harry pro Louise :
Ahoj LOUISI jak je ?

Nemusel jsem čekat dlouho a odepsal.

L: Jéé ahoj Harry špatný co ty ?

H: Špatný ? Co se stalo ? Já dobrý akorát ty rovnice !

L: Ahhah ale nic se nestalo jen ta škola !

H: PROMIN LOUISI UCA MI BERE MOBIL TAK PO ŠKOLE OK.

L: Jasné ahoj .

...............

Po škole jsem mířil domů , ale přišla mi SMS a od koho asi jasně od Harryho

H: Stal se trapas :-(

L: Jaký ?

H: když jsem stál z lavice dát uče mobil tak mi stál ! A všichni koukali ......

L:Hahahaaahahahahhahahaah
Fakt ? Já bych se taky smál

H: Fakt dobře že jsem tě pobavil

L: Já to tak nemyslel Harry víš prostě jsme si nepsali ten týden a musím přiznat chyběl si mi ! A teď si my napsal a jsem rád

H: Brečím přestaň taky si mi chyběl ! Mám tě sakra rád ...

L: Oh vážně ?

H: naprosto !

L: Taky tě mám rád !

H: Hele mužem se někde sejít ? Bydlíme tak 2hod. Od sebe takže co myslíš ?

L: No já nevím jak se mám pak chovat ?

H: Ahahh stydloune ! Prosím

L: Hmmm

H: Prosím

L: Tak jo co takhle za 2hod. v Mcdonaldu

H: Jooooo jídlo já rád tak ahoj ..

L: Ahoj ty dickuu..

Tak tady je další část
Jinak děkuji za hvězdičky milujuuu vás ! Těšíte se taky až se potkají ?

SMS (Larry)Kde žijí příběhy. Začni objevovat