Louis
Nevěděl co si mám vzít na sebe tak jsem si vybral konečně uplé modré džíny bílou košili a modrou džísku.
Musím říct že mi to seklo .
Když mi v tom přišla SMS od Harryho .H: Ahoj přijdeš mi otevřít ?
L: cože ty si tady ?
H: Ehm jo půjdeš ?
L: Jasně .
Otevřel jsem dveře a tam stál bůh měl na sobě černé uplé džíny bílou košili a sako . Musím říct že mu to slušelo řekl jsem „wau Harry tobě to sluší "
„Ehm ty vypadáš božský " řekl .Tak jsme vyrazili ven a šli pěšky jako měl auto , ale já chtěl pěšky a on souhlasil .
Viděli jsme McDonald a šli dovnitř .
Já si objednal Burger hranolky a colu a Harry to samé :)
Když jsme se posadili tak jsme si povídali a povídali dokud jsme neumřeli ne dělám si srandu bylo to super i zábava tam byla když Harry chtěl kousnout do burgru tak mu vyskočila okurka přímo na košili měl ji od hořčice měl nervy tak já vzal kapesník a šel k němu byl vystrašený co chci dělat , ale já věděl že ze mě mu buší srdce .Vzal jsem kapesník a dál mu to na hruď a utíkal skvrnu a on na mě koukal jako na mrtvého jako kdyby jsem byl král .
Vyšli jsme ven a posadili jsme se do centrál parku na lavičku .
Vtom on mě chytl za ruku a já také on chtěl udělat první krok ale na to překazil protože byli tam hamba lidí který by měli pomluvy a to já nechci .Vzal jsem ho do svého domu a tak mě on chytl za tvář a líbal já spolupracoval , když mi kroužil jazykem na rty poznal jsem to tak jsem mu pootevřel otvor a soupeřili jsme mezi jazyky . chytl jsem ho za vlasy a potahal vzdychl usmál jsem se .
On mi sáhl pod triko a taky jsem vzdychl on se usmál .Strčil jsem ho na postel a libal ho na krku povzdychl našel jsem jeho slabé místo posouval jsem se níž a níž až jsem skončil podpříšku otevřel jsem mu pásek a pak stáhl kalhoty když měl na sobě jen boxerky tak jsem mu na boxerky dál pusu on vzdychl tak jsem mu stáhl boxerky byla mu vidět chlouba až moc .
Chytl jsem jeho penis a jezdil nahoru a dolů pak nasál jeho špičku potom ho vzal celého do pusy vzdychal hlasitěji . když jsem mu kouřil tak jsem byl nadržený a vstal jsem a svlékl si oblečení Harry koukal a kousal se do rtu , vzal jsem ze zásuvky lubrikant a kondom lubrikant jsem namazal na jeho penis a na můj vchod a nasadil jsem mu kondom a sedl jsem si na něj a jezdil zazdychal jsem protože to bolelo po pár přírazech to byla slast „oo Harry " vzdychl jsem „louisi LOUISI „ vzdychl .
Vyndal jsem ho ze sebe a šel na čtyři on ho do mě vrazil celého tam že jsem zanadával , ale našel mou prostatu „pře-sně t-am Harry" a Harry tam přírážel a byla to slast chytl jsem svůj penis a začal si ho pořádně honit po pár ježdění nahoru a dolů jsem se udělat s výkřikem jeho jména „harr-yrehh" on po pár přírazu se také udělal s mým jménem a bylo to .
„Louisi si kurva dobrý " řekl
„O díky ty si super" odpověděl jsem .
„Jdem se vysprchovat " řekl jsem po sprše jsme usli .Neumím psát scénky tak co si myslíte ?