William membesar dengan kasih sayang yang penuh..dia juga tidak terlalu dibesarkan dengan suasana sebelah ibunya..tapi lebih kepada manusia sehinggalah dia terjumpa Richel..gadis yang berjaya menambat hati William..
Pertemuan mereka di Universiti Reverand itu menjadi titik bermulanya persahabatan dan percintaan mereka...
"Sayang malam ni jom keluar..."William ingin mengajak Richel ke sebuah kelab malam...di Pub Rizing
"Serius ke...nakkk!" Kata Richel teruja..kerana William bukanlah seorang yang suka merayap..dia juga tahu yang William ialah separuh zombi..
"Ok malam ni I pick up U kat rumah ok.."
"Orait sayang.."
Malam itu Richel mengenakan tiub tight mini berwarna merah yang mengikut bentuk badannya yang akan menggiurkan sesiapa saja yang melihatnya..dikenakan lagi dengan heels berwarna putih..mekapnya tidak terlalu tebal kerana dia memang sudah sedia cantik..rambut perangnya diikat ponytail...simple tetapi gojes!
William yang sudah sedia menunggu di dalam Mercedez merahnya itu mengenakan T-Shirt polo tight hitam dan seluar jean berserta jaket kulitnya dan cermin mata hitam itu mampu menggegarkan jiwa gadis-gadis yang memandangnya...William seorang yang kacak dan aroma maskulinnya itu dapat membuat para gadis melutut untuk mendapatkannya namun..Richel telah bertakhta di hati William...
Richel melangkah keluar rumah..ibu bapa Rachel Encik Joshua dan Puan Sylena tiada di rumah kerana mereka sentiasa sibuk diluar...Ibunya seorang pengerusi persatuan Datin-Datin dan ayahnya seorang ahli korporat yang berjaya
Richel tersenyum menggoda ke arah William...William sudah memandang Richel tanpa berkelip..mini dressnya itu menggugat sifat kelelakiannya...bahagian peha putih Richel yang terdedah itu meningkatkan lagi nafsunya...
"U look so perfect baby..."belum sempat Richel mengucapkan terima kasih...
"Terima ka..."William telah memegang pipi Richel dan mencium lembut bibir Richel...dia tidak dapat mengawal nafsunya yang menggelojak hebat...
Ciuman rakus oleh William menyesakkan nafas Richel...bibirnya dijilat rakus oleh William...Richel menolak William dan menarik nafas panjang..
"U ni...cuba bawak bersabar..malam masih panjang...I'm yours baby.."
"Sorry sayang I tak tahan...bibir U tu..ngancam"
"Dah la...jommm"
"Jom"
Mereka bertolak ke Pub Rizing...sesampainya mereka didalam pub tersebut bau wain menusuk ke hidung mereka.. manusia yang menari dalam suasana yang dilimpahi cahaya samar lampu disko itu amat melalaikan...
Richel dan William pergi ke meja dan memesan dua cawan wain merah...Richel minum hanya dengan seteguk semua air tersebut dan tersenyum manis ke arah William...
Richel kini didalam dunianya..."sayang jom menari"
"Tak nak laaa I penat..."
"Alaaa"rajuk Richel dalam keadang terhoyong hayang kerana mabuk...Richel berjalan dan terjatuh ke atas riba William...
"Uppss sorry sayang"...Richel dapat merasakan ereksi William yang timbul di sebalik seluarnya itu...dia tahu William sudah terangsang
"Sayanggg..."William tidak dapat mengawal nafsunya..
"Ya sayanggg"
"Jom...kita balik apartmen"Richel hanya ketawa melihat William yang gelojoh...
"Kenapa sayang...tak tahan ke"
"pleaasee"...William menarik tangan Richel ke kereta dan menghidupkannya...mereka bergerak ke apartmen William..William membeli apartmen tersebut kerana dia ingin berdikari...
Mereka menuju ke arah sofa yang terletak di ruang tamu..Richel hanya senyum sambil menayangkan mata yang menggoda ke arah William..
William terus mendukung Richel ke bilik dan meletakkannya ke atas katil...William membuka bajunya itu..terserlah lah badannya yang six pack itu...dia menghampiri Richel..
Richel memegang kepala William..bibirnya mencium bibir William...dia cuba memasukkan lidah kedalam mulut William..William terus membuka mulutnya dan membiarkan lidah Richel bergelut dengan lidahnya...
"Ahhh William....U make me high"
"I'll make u mine"kata William sambil menyelak dress merah Richel sehingga ke dada...dia melihat geram kedua dada Richel itu...sebelah tangannya meramas dada kiri Richel dan dada kanan Richel diciumnya rakus..
Richel dapat merasakan ereksi William yang semakin menegang menekan perutnya...dia membuka zip seluar William dan mengusap lembut ereksi William..William mendesah kuat..dia tidak dapat menahan lagi nafsunya..dia menanggalkan seluarnya...
"Richel I need to feel U sayang"
"Catch me if u can"
"U in my hands now"....dia membuka kaki Richel dan mencium lembut peha Richel...perlahan lahan dan ketika dia di berada di tengah tengah kaki Richel...dia menyembamkan mukanya disitu...
"Ahhh Wil...liam..."tersekat sekat nafas Richel kerana tidak dapat menahan sensasi hebat yang dirasanya ketika itu...
William menekan pinggulnya perlahan lahan dan....
"AHHHH!!!its hurts William"jerit Richel..akhirnya tiada lagi gelaran virgin bagi dirinya malam itu...
"Sorry sayang..." William mencium semula bibir Richel untuk mengurangkan rasa sakit...air mata Richel laju menuruni pipinya...
Akhirnya setelah lama bertarung..tiada lagi bunyi kesakitan..hanyalah kedengaran desahan nikmat..
Mereka terkulai layu di atas katil..kepenatan setelah berbuai asmara...
"U is a good fucker William and pervert!"..kata Richel sambil tersenyum ke arah William..William hanya ketawa...dia memeluk Richel erat dan mencium dahinya..
"Richel...I love U..I'll make u be my wife"kata kata William yang ingin menunaikan janjinya setelah sekian lama dia bercinta dengan William....
"I love U too sayang"...akhirnya mereka tertidur....dalam kepekatan malam itu dia meluahkan janjinya kepada Richel...dia berjanji walau apa pun yang berlaku dia tetap akan memperisterikan Richel..
---------
so how my story...haha..sory author ni otak kuning sikit..kalau korang tahu umur author...erghhh..konfem konfem...lari...ok wait my next chappy yaaa!....author buzy sikit sekarang...so sorry😣