Apabila William bangun dari tidur...dia dapat melihat wajah Richel dari dekat disebelahnya..."She so cute.."
Richel terasa tidurnya dikacau apabila William menjentik jentik dahinya...dia membuka mata..."morning my love..nak morning kiss".."tak payah menggatal pepagi buta ni" "Fine"
William bingkas bangun namun dia terasa pinggang dipaut..."kenapa ni..tadi sombong"...."alololo...mehh sini" Richel menarik William ke dalam pelukannya..dia menatap mata hazelnut William seraya tersenyum..."I love U" bibirnya menyentuh lembut bibir William..."dah dapat morning kiss kan..ok pegi mandi..busuk"
"Alaaaa...jom la mandi sekali..mandi sorang tak best"..."Huarghhhh..ngantoknyaaa" terus dia tidur kembali..tidak ingin melayan kerenah William..William hanya tersenyum dan berlalu ke dalam bilik air...
Air panas menyentuh kulit William..dia teringat akan pesanan mamanya..."walaupun kamu separuh manusia dan separuh zombi..tapi kamu kena ingat..kita tetap ada pantang larang"...
"Arghhh!shit!..kenapa perlu ada pantang larang pulak" ...William tidak berpuas hati...dia tidak dibenarkan makan daging..yes! memang simple tapi jika dia melanggar pantang tersebut...berkemungkinan besar seleranya akan bertukar kepada manusia.....
Dia terasa ada orang memerhatikannya...dia pusing ke belakang..."Hai sayang.." Richel menanggalkan tualanya..."hai..apa U..." Richel mencium bibir William dia menggigit manja bibir William...
"Baby....nak..." rengek Richel "semalam tak cukup ke"...."takkk..." sambil menayangkan senyuman menggoda...William terus menolak tubuh Richel ke tab mandi dan duduk di bawah Richel...Richel berada di atas sambil memintal mintal hujung rambutnya persis kanak kanak...haha..."Keeps ur hands to my..ahhh" William mendesah nikmat...mulut Richel mengulum kepala ereksinya itu..."ahhh its nice"..
And guess what...two rounds dia bantai Richel!*****
Pagi itu seperti biasa dia dan Richel pergi ke kolej bersama...mereka masuk kelas agak lewat dan mata Prof George mencerlung tajam ke arah kami berdua..
"Ok I dont like this part..." bisik Richel kepada William..."kenapa?.."..."I tak sedap hati la..sejak dua menjak ni dia selalu perhatikan I"...."I pon perasan..but I won't make him touch U"...."promise.." senyum Richel sambil menayangkan jari kelingkingnya kepada William..."promise sayang.."
"Ehemm.." Prof George berdehem dan mengetuk whiteboard dihadapan kelas dengan marker pennya...dia sebenarnya sudah lama memerhati Richel...entah kenapa dia tertarik kepada Richel...dia mengimpikan tubuh itu...'she so damn cute..I'll make U mine'...desis George didalam hati..tetapi dia tahu William ialah kekasih Richel...dia harus menguruskan William terlebih dahulu....dia sudah merancang strategi untuk mendapatkan Richel..dia terlalu mengidamkan Richel...'and William..you can get lost..'...dia menyambung kembali sesi pembelajarannya...
-------
Malam itu Richel dan William ke retoran keluarga William...Richel memesan stik daging dan William memesan sup sayur dan wain..."La U makan sup sayur je..."
"U lupa ke I ni apa...nak I makan manusia"...
"Cehhh semalam U makan I kan"...
Sial la minah ni haha..."Isy...U lain....U my main food"sengeh William...
Puan Julya datang ke arah mereka.."hai seronok nampak...Richel auntie minta maaf sebab pernah halang hubungan korang..."
"Its okay auntie...saya faham..tapi thanks cuz accept me in this family again"dia memberikan senyuman manis buat Puan Julya..
"Mama thanks sebab terima Richel..I love U ma..."
"tak pe..mama faham sekarang..mama pon pernah berada di tempat kamu.."
Seusai makan malam..mereka bermalam di rumah orang tua William...
"Sayang..."
"Yes"
"Come to my room baby"
"ermmm..macam mana ehh?" Sambil mengenyitkan mata kepada William
"Boleh ke...Yes!!"William mencapai pipi Richel dan...
"Ehemmm.." Encik Wilson hanya tersenyum melihat kemesraan mereka.."sabar jangan gelojoh...hahaha"
"Ehh uncle..hihi" pipi Richel sudah seperti buah tomato..
"Alaa papa ni kacau daun la"
"Hahaha...and bilik asing asing ok..sebab mama akan berkawad malam ni"
"WHAT!!"
"Kamu ingat mama kamu percaya sangat dengan kamu"...Encik Wilson tersenyum sumbing...
****
Sorry..chappy ni rasa macam bosan jer😣