YANLIZLIK BİR ÖMÜR BOYUDUR
Bölüm 1
ÖNSÖZGün batımını izlemek istersin bazen ama sadece izlersin bakmak istersin saatlerce yanlızsındır kimi zaman sevgiyi bulmak istersin ama bulamasın çünkü sevginin adı senle başlıyor. Sevgiyi önce kendinde ara kendinde bul sen sevgiyi bulamasan bir ömür boyu yanlızlığı çekersin. İçine kapanırsın benim gibi bakınırsın etrafına düşünmek istersin ama düşünemesin kendini önemsemek istersin ama beceremesin çünkü sen sevginin anlamını bilmiyorsun. Belkide bilmediğin çok şey vardır adını sen bile daha koyamadığın o kadar çok şey var ki aklına getirmek istersin ama yapamasın neden biliyormusun çünkü aklının karışmasından korktuğun için belkide yanlızlığa mahkum olmamak içindir. Sen aklına getirmesen bile günümüzde yaşanan olaylar bunlar. Herkesin dilinde sevgi bir okyanus gibidir. Bazen bakarsın bir martının denize olan sevgisi gibi bazen bakarsın sevgiyi bulmak için uğraşmaya çalışırsın ama sevgi sensin sevgi senin adın. Sevgiyi kaybetmedin ki sen aramak istemediğin için hep bu düşüncedesin kendini yanlızlığa mahkum etmiş gibisin. Düşüncelerin bile seni anlamıyor iken seni kim ne yapsın sen kendini anlamıyor isen başkaları seni nasıl anlayabilir ki. Geceden beridir gözlerime uyku girmez saatler aralıksızca tik tak tik tak sesiyle beynimde uyuşur. Bende bilmiyorum neden uyuyamadığımı belki de gastritim olduğu için yani mide yanmasından kaynaklanan bir durumdur belkide yanlız olduğum içindir aslında yanlız olmadığımızı biliyorum ailem var ama hepimiz biliyoruz ki bizler ruhen ve kalben yanlızız.
Gün yeni başlıyor saat sabahın 7:32'si bakalım bugün neler bekler bizi belkide dün de diğer günde sıradan bir gün gibidir gözlerini kapatırsın saatlerce uyumak istersin ama uyumak nereye kadar uyuyacaksın ki elbet günler git gide kısalaşıyor ve sen yine yanlızsın sadece kendinle yanlızsın kabullenmek istersin ama kabullenemesin adını koymak istersin ama başaramasın ki çünkü senin adın yanlızlık.