Armagan merdivenlerden atlaya ziplaya indi mutfaga 😋 caktirmadan bi öpücük aldi ooo al al olmus yanaklarindan ..
"Günaydın annemmm " diyerek kizartmalardan yemege baslamisti .. Sevde hanim lafa girdi ."edalara mi gidiyorsun kizim " dedi .
"Evet annem cok gec kaldim cikmam gerek aksama halamlara geleceksin digmi ?"
Sevde hanim "evet kizim görusuruz dkkkatli ol " dedikden sonra armagan evden cikti . Dolmusa binip cok gec olmadan gitmisti edalara .Edanin erkek kardesi kapiyi acti "hosgeldin eda abla "
"Hosbulduk erdem ablan nerelerde bakim bizim catlak "
Erdem "hic sorma armagan abla bi heycan bi heycan hic sorma "
Belliydii erdem mutsuzdu ablasinin evlenecek olmasi evden ayrilmasi onu uzecekdi ..
Anlasilan ev ahalisi cok gergindi .Armagan eve girdi kosede duran ev terliklerini giydikden sonra mutfaga ilerledi .
Eda armagani görünce" hosgeldin kizim nerde kaldinn sana ihtiyacim var " diyerek odalarina ciktilar ..
Zehra hanim mutfakda ,huseyin bey ise oturma odasinda oturuuordu ..
Eda ile armagan giyinmeye basladilar .
Eda saks mavisi balik bir elbise giydi üst kismi siyah dantel detayli bir elbiseydi oldukca kibar bir renkdi edaya cok yakismisti ardindan armagan edanin makyajini yapti eda ise siyah bir esarp yaptkkdan sonra armaganin giyinmesini bekledi ama o anda otururken aramizda kacak var diyerek sinsi sinsi bakmaya basladi ve duyulan kapi sesine armagan kosarak kapiya ilerledi ...Armagan bu firsati kaciramazdi "oooo bahar hanimm suslenmekden gec kalmissiniz " alayci ses tonuyla diyerek sinsi sinsi bakmaya basladi ..
Bahar unutmustu bu gun edayi istemeye geleceklerini ..Hemen odaya gittiler bahar edayi görünce icten bir gülümsedi "cok guzel olmissun canimmm" diyerek boynuna sarildi edanin ..
Eda aglamakli sesiyle "gitmiyorum daha hemen gitmiyorum" diyerek armaganla bahara sarildi . Armagan cok duygusal bir kizdi ğöz pinarlarindaydi onun göz yaslari ..
Armagan "aaaa yeter ama he aglatcaksiniz bnide "diyerek hazirlanmaya basladi .Siyah belden oturtturmali bir elbise giydi armagan vucud altlari belli olmasin diye üzerine pelerinide vardi ..
Hafif bir makyaj yapip o iri gözlerine maskarasinida surdukden sonra ackk pudra tonda salinida takti ..Aksam olmustu .. En son damgayi bahar vurmustu geceye kirmizi arkadan foyonklu kabarik bir etek giymisti dar kesim gömlegiyle cok sık duruuyordu ..
Sonkez aynaya bakip otutma odasina tek tek gittiler ..
Kizlari gören zehra hanimm duygusallsti hepsini yanina alip sarildi "prenseslerimm benimm " diyerek öptü onlari.Yeter bu kadar duygusallik kapi calmisti armagan kapiyi acmak icin yerinden kalkti kapiyi acti gelen anne ve babasiydii "hosgeldinizz " diyerek iceri buyur etti anne ve babasinii :)
Armaganin babasi caktirmadan sevde hanima " Hatun bizim kiz hangi ara buyudu biz yaslandik sanirim " diyerek kizina göz kirpan ahmet bey iceri gecti huseyin beyin yanina ...
Onlar muhabet biyandan kadinlar derken kapi tekrar caldi bu sefer gelenler beklenen misafirlerdi kizlar apar topar mutfaga gectiler ..
Huseyin bey abmet bey ve hanimlari kapiyi acmak icin ilerlediler . Kapiui guler yüzle acilmisti misafirleri oturma odasina aldikdan sonra koyu bir muhabbet var dı iceride tabi kizlar da bir yandan ikram lari hazirliyolardi ..
Zehra hanimin isaretiyle caylari eda dagitti , ikramlari getiren eda ise hizla mutfaga gecti suan edaya ulasilamiyordu iceride gordugu kisi o olamazdi ,o mavi gözler "Allahim sen aklima mukayet ol " diyerek atan kalbini durdurmaya calisiyor baski yapiuordu adeta 😋😋😋
Kafasini mutfakdan cikartarak bir daha bakmak istiyordu ama cekiniyordu bisey olmaz diyerek bir kere daha bakti o mavis gözlü kalasa ..
Armagan neden kalas demistiki ona bir anda duraksadi " oo iri bedeni resmen takim elbisesinin icinde patlacakdi kaslardan "
Armagan dusunmeye basladi acaba beni tanidimi diye dusunurken eda cokdan kahveleri dagiyip edayi babasi vermisti bile .. Bahar armagani cekistirerek oturma odasina gectiler .
Armagan cok utaniyordu yuzuk tepsisini tutarken kafanini hic kaldirmamisti icinden konusmaya basladi " o mavi gözler onami bakiyordu ne " kafasini kaldirmak istiyordu fakat utaniyordu derin bir nefes alarak kafasini kaldirdi "aman tanrimmm bana mi bakiyor bu adam " icinden yeşilçam flmlerinden cikmis gibi gözlerini devirerek onune bakmaya basladi ..
Yuzukler takildi biraz daha sohbet edildikden sonra kalktilar herkez ayaklanmisti onlari gecirmek icin herkez balkona cikti ..
Tabi armagan arkadan geliyordu genc adam da onun arkasindaydi armaganin hizla atan kalbi cikacakdi yerindenSanki birsey söyleyecelmis gibi duraksadi genc adam "pardon ben sizi bir yerden cikaricam ama nerden " diyerek dikmis gözlerini armagana bakiyordu ..
Armagan "ollur öle insan insan benzer " diyerek gecistirdi ..
Herkez arabasina binmisti genc adam siyah spor arabasina binerek eli radyoya uzandi #resuldindardan "hasret"caliyordu ...
Armaganin en sevdigi sarkiydi bu .
Genc adam hizla uzaklasti herkez eve girdi karsi taraf cok gec olmadan edayi almak istiyordu zaten huseyin bey de sözlü kizi fazla bekletmezdi ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mütemeshir
RomanceMerhaba arkadaslar ... Ben buralarda yeniyim . Neyin nasil oldugunu bilmiyorum maksat kendimi denemek hikaye okumayi kitaplarla konusmayi onlarla haşir neşir olmayi seviyorum .. Yazacagim hikayemi bugunden itibaren yazmaya basliyorum umarim begeni...