8.Bölüm "dügünümüz var"

19 3 0
                                    

Armagan yavaş yavaş evine ilerlerken birden duraksayip arkasina bakmak istiyordu , baksamiydi acaba hafif gulumsesem nolcak ki ? Aman ne bakicam ,gulucuk de ne sacmalamaya basladim ya diyerek ilerledi evine . Bilal hala daha arabadan armagana bakiyordu .

Armagan eve girerken korna sesi duyuldu hemen camdan bakti bilal gitmisti ..

"Bilal"

Bilal icin armagan sadece sıradan bir kizdi ona karsi bir sey hissetmiyor dikkatini bile cekmiyordu ..

Ya armagan ; Ona ne demeli o kücücük kalbi bilal icin kipraşirken ..

Cok gecmeden edanin dugunu yaklasmisti yarin buyukk gunn .. 😖😖 heerkez icin iyi bir okadarda kotuydu ..
Eda gidecek ayrilacakdi ..
Uyumaliydi artik armagan yarin büyük gün ...

*****
(Arkadaslar bundan sonrasini armagan kendi agzindan yazacak)

Sabah uyanmistimm elimi yuzumu yikamak icin lavobaya gittimm ...
Bornozumu alip bir güzel duş aldim dislerimi fircaladikdan sonra odama gectim penceremi acip gökyüzüne baktimm masmavi bir renk hakimdi işil işilll..

Aynanin karsisina gecip saclarimii taradimm .. Cild maskemi yaptikdan sonra asagiya indimm babam evde yokdu ahmet amcamla isi varmis o yuzden evde bornozumla salina salinaaa geze bilirdimm .. 😭

Masanin üzerinde duran elmalar bana mi bakiyorduu ..
Aaaa yok canimm ye beni der gibi gözüme iliştiler bitanedi alipp yiye yiye salona gectimm sevde sultan kur'an okuyordu
"Allah kabul etsin pammuk sekerim"
Saaoll kuzumm , cokk rahatsin bakiyorum edalara gitmeyecek misin "?
"Gitcem anne ama kuaföre öleden sonra gidilecek "
"Saat 11 kizm senn süslenene kadar ölen olur bekletme edayi vala kizar sana haberin olsunn "

"Halkisinn annem odama cikiyorumm ben "

Odaya yine atlaya ziplaya ciktimm ..
Bornozumu cikartip ustume bol salaş elbisemi gecirip salimi yapip merdivenlerdenn indm .. İndim ne kelime bu sefer uça uça indimmm saat cok gec olmustuu eda kafamii kiracak dudaklarimii isirip ayakkabilarimii giydimm ..

Anne benn kactimmm .. ***

Durakda otobus beklerken yanimda bi araba durdu bu da kimm ..

Yavas yavas ileerlerken arabanin kapisi acildi ..
Uuuuuuhh bu bilal olamazdi gözlerimm cikicakk bir anda kapadim bana mi geliyoo buu kalas ,kaslarinii gözüme sokucak nerdeyse :)

Bölede olunmazkii canimm ..

Bi biilall ?
Evet armagan sasirmis gibisin ? derken gözlugunu cikartip saclarini karistirdi , anlasilan biri bunu yatakdan zorla cikarmisti.  
      Evet sasirdim burda ne isin var ?
Beni ömer gönderdi arabayi süslemek icin beraber carsiya gidicekmisiz haberin yok muydu ?
   Bi dk bilal .. Telefonum nerede benim aksamdan beri bulamiyorumm kimse bana haber vermedi ..
Hay allah armagan bisey soylemem gerek . ?
    Buyur ? Dinliyorum
Telefonun dun benim arabadaa düsmuş olmali aksam buldum getirecekdim ama rahatsiz etmek istemedimm ..buyur telefonun :)

   Allahim ya 20 cevapsiz arama 13 mesaj hepsi edadan bni merak etmis olmali .. Birde bugun icin de bir mesaj atmis simdi haberim olduu ..

Armagan artik gidelim gec olmadan ..
Bilal armaganin elindeki posetleri aldi bagaja koyup sofor koltuguna gectii ..
Oha adama bak arabanin kapisina sigmiyordu resmenn yuhh ..

Sen böyle uykulu uykulu mu araba kullanicaksin ?
Evet bi fikrin varsa söyleye bilirsin armagan,  bitkin bitkin bakan gözlerle siritti .
  Evet cok dahiyimm arbayi ben kullancam , korka korka gitmekdense rahat rahat giderimm daha iyi ..

Ooo kücük hanima bakin neler söylüyorr 💹kalp ritmimm hizlanirkenn insallah heycandan kaza yapmam ..
Gec bakalim " küçük "..
Bana kücük demezsen sevinirimm ..
Söför koltuguna oturup kemerimi taktim ve ani bir kalkis yaparak bilali sarstimm istemeden agzimdan cikan kahkaha birden durdurdum kendimii ..

Cok profsun kücük umarim sag saglim arabayi garaja birakirim diyerek ellerini baglayip uyuma moduna gecti ben bilale bakarken bitiyordumm resmen Allahimm sen yardimm et. .

"Bilal"
Yolll boyu armagani izledi .
O kücük ellerini , mimiklerinii dikiz aynasina bakn gözlerinii o kücük bedeni nasilda kücük kalmisti söför koltugunda .. Sinyal vererek bilalin verdigi adrese dönüş yapti .

Arabayi park etti ..
Bilal beyy hala daha uyuyordu (aslinda uyumuyordu )
Bilalde tedirgindi , daha önce hic bir bayanin söförlünde yolculuk yapmamisti .. 

Arabayi süsleyip bu sefer bilal killanicakdi arabayi uyuma sirasi armaganda. .

Bilal arabayi surerken , "hicde fena degildin kücük "

Cevap gelmeyince armagana bakan bilal boncuk boncuk terleyen yuzune bakti arabanin kilimasini acan bilal uzanip terini sildi .. Tabii o yaklasimla yavaslamistii ..

Birden sicrayan armagan bilalin koca kafasina kafa atmis gibi olduu ..
Ufff cokk acidii napiyosunn ya yaklasmissinn ..
  Yanlis anlama armagan yuzunu sildim ..

     Ne olmus yuzume ..
Terlemissin .. , olabilir sonucda hava sicak patladim kiliman yokmu ya ? 
    Var var olmaz olurmu , skmdi actimm .
Oha 45 dk dir sucuk kizardim .
Burda cok iyisin ya ..
Sonhnda kuaföre geldiler ...

*****

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 20, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mütemeshir Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin