Marcus og Martinus skulle flytte til Trofors. Marcus ville ikke i det hele tatt flytte. Han angrer på at han svarte ja. Martinus sitter i bilen allerede og venter på broren sin.
Moren deres stod foran Marcus. "Vi har snakket om dette tre ganger. Du må forte deg fordi vi må rekke ferja!" sa hun til sønnen sin.
Marcus satte seg endelig i bilen og når de hadde kjørt et lite stykke i bilen, så sa Marcus at han var sulten. Så de stoppet og spiste også sa pappaen til Marcus. "Vi må kjappe oss, vi må rekke ferja. Den går bare to ganger om dagen."
Så pakket de all maten og kjørte videre, også akkurat da de kom frem så hadde ferja akkurat stengt. Men Marcus sa men da kan vi jo bare kjøre hjem igjen sa Marcus.
Men mammaen sa at vi har ikke noe hjem hjemme vårt er på Trofors. Da måtte de kjøre en mye lenger vei istedenfor. Etter mange timer var de endelig fremme. Martinus sa er det her vi skal bo, pappaen til Marcus og Martinus sa ja.
Pappaen spurte liker du det, Marcus og Martinus sa jaaaaaa i kor. Kom gutter vil dere se rommene deres, de sa jaa i kor en gang til.
Da de kom inn så var det kjempe fint, de hadde et rom vær men det meste var ganske likt. De hadde sitt eget bad, og de fikk en plakat Martinus fikk en plakat av Chelsea og Marcus fikk av Manchester United.
Sinn det var så fint vær så ville de gå ut begge to, rett med der de bodde så hadde dem en fotballbane. De gikk dit og så noen gutter som kansje er på alderen dems.
De gikk og hilste på de to guttene de bare OMG!! det er Marcus og Martinus.
De guttene var veldig fan av Marcus og Martinus. De spurte om åog få autograf. De svarte ja!
Også spurte gutten som var på banen om de ville spille fotball, de svarte ja. De spilte fotball i noen timer, også så begynte det og bli litt seint. Da sa de at de måtte gå hjem. Også gikk de hjem og da de var med nabo huset møtte de en veldig søt jente som Martinus likte veldig godt men så ringte det og deg var mammaen det var middag så de måtte hjem. Men så sa. Marcus nå må vi hjem Martinus sa sees imorgen.
Når de kom inn så luktet de taco og det var favoritt maten dems. Så sat de seg med skrive borde dems og spiste. Når de var mette så gikk de opp på rommet dems og sjekket instagram.
Klokka hadde blitt 23:55 så de måtte legge seg men heldigvis så var det vinterferie. Da var det morgen kl var 11:16 og de gikk ned og spiste frokost. Etter det så gikk de og ringte på døren til nabojentas hus. Og så åpnet mammaen og sa: Hei hvem er dere vi er Marcus og Martinus kan vi møte Aurora sa hun dama.
Så ropte mammaen på Aurora så kom hi løpende ned trappa. Ho sa hei Martinus sa hei tilbake. Marcus og Martinus spurte om de ville finne pø noe Aurora sa ja. De gikk hjem til Marcus og Martinus og så om deg var noen filmer de kunne de på kino. De fant en film som heter kule kidz gråter ikke. Den starta kl 18:00 så de gikk sånn ca 17:40. Marcus spurte om Aurora hadde sykkel men hun hadde ikke den gamle er ødelagt sa hun. Marcus sa du kan sitte på med meg. Aurora sa ja😊 så satt hun på sykkelen men Martinus virket litt mesunelig når de var fremme. Når de kom ut så begynte Aurora og fø noen tårer sinn den var så trist. På vei hjem igjen så satt hun på med Martinus. Men så følte hun at det begynte og vingle litt og plutselig så falt de begge to. Marcus hørte at det var noen som falt, så gikk han bort til dem. Deg gikk fint med Martinus og Aurora hadde besvimt. Marcus ringte til ambulansen også skulle han ringe til foreldrene til Aurora, men han hadde ikke mobilnummeret så han tok opp veska og kikket og så mobilen og ringte.
Så kom ambulansen og tok Aurora opp, Marcus og Martinus fikk lov Tim og bli med.
YOU ARE READING
Marcus og Martinus
FanfictionMarcus og Martinus skal flytte men Martinus angret på at han sa ja. Men Marcus sitter i bilen og venter på broren sin skal komme. Men når de er fremme så likte de to tvillingene huset i Trofors mer enn der de bodde før.