Kapittel 2

98 4 0
                                    

Begynn å skrive din historie

Da var de fremme på sykehuset og Aurora hadde blitt sendt inn til Legevakta. Da de hadde tatt en liten titt så ble hun  sendt inn på akuttmotaket. Da ble hun sendt inn på et rom der de skulle behandle henne. De var veldig sikre at hun måtte sove der.

Plutselig så kom mammaen til Aurora, løpenes ned ganga. Ho takket Marcus og Martinus for at de ringte og sa ifra. Så kom sykepleieren inn på rommet. Ho sa at ho må nok sove der en eller to netter.

Aurora hadde brukket den ene armen så hardt så ho måtte operere. Så hun fikk narkose og ble sendt inn på operasjons rommet. Mammaen til Aurora ventet veldig lenge. Også etter noen timer så, kom hun inn på rommet. Etter en liten stund så våknet hun og moren til Aurora ringte til Marcus og Martinus, og sa at hun bare hadde brukket armen sin.

Marcus og Martinus hadde snakket sammen om at det hadde vært veldig koselig og ha litt besøk på sykehuset. Så de gikk innom senteret og kjøpte blomster. Så tok de bussen til sykehuset. De var endelig fremme og gikk inn hovedinngangen. De ringte og spurte mammaen til Aurora og spurte vilket rom ho var på. 

Ho sa de var på rom 116 i 2.etasje så de tok heisen opp. også kom de til rom 115, der er rom 116 så gikk de inn. Hei sa Marcus og så etter det igjen så sa Martinus hei. Hei sa mammaen til Aurora ho heter Trine. 

Marcus spurte Aurora om hun har det bra. Hun hadde det greit men ho hadde nettopp våknet så ho var litt trøtt. Marcus og Martinus gikk nærmere og Martinus kyssa henne på kinnet. Vis de skulle rekke bussen så måtte de gå nå, De sa hadde og gikk ut av rommet.

Så gikk de mot bussholdeplassen de kom akkurat i tide. De viste busskortet og fant seg en plass. Så var de fremme og gikk ut av bussen. De gikk hjem og var fremme da løp Marcus opp til rommet hans og så på youtube. Martinus gikk inn til stua og så på tv. Mammaen til de to tvillingene ropte, det er middag.

De fikk taco og det var en av de beste matrettene som de viste om. De satt seg med bordet og forsynet seg med taco. Marcus  sa at han var mett og sa takk for maten og, spurte om han kunne  gå fra bordet. Pappaen til de to tvillingene sa ja. Marcus gikk på rommet sitt og tok frem ipaden sin og så på instagram.

Han så at Aurora hadde lagt ut et bilde og hadde skrevet noe. Hun hadde lagt ut et bilde av gipsen sin, også hadde hun  skrevet at hun var nettopp ferdig med operasjonen. Nå  begynte det og bli seint, så de måtte legge seg.

Dagen etter så måtte de på skolen.  Da var det morgen og de skulle på skolen. Alarmen gikk og de to tvillingene våknet og tok på seg værdagsklær og gikk ned. Så gikk de ned og sattg seg med spisebordet. De hadde frokostblanding. Så gikk de opp og pusset tennene. De hadde 10 minutter igjen til de måtte gå så Marcus så på youtube og Martinus gikk og så på tv. 

Så måtte de gå på skolen de hadde en kort skolevei men de skulle ta følge med noen venner så de måtte gå litt tidligere. De hadde smørt matpakke og tok matpakken i sekkken og gikk ut døra det var veldig fint vær.

De skulle møte vennene sine med krysset og, de var der allerede. Da gikk de men de var ikke helt fremme. Endelig så var dem fremme og så sa Martinus hei. En av vennene som heter Willhelm sa hei tilbake og spurte om de skulle gå.


Marcus og MartinusWhere stories live. Discover now