cat de bine dormi in functie de zodie

1.2K 39 9
                                    


Berbec. Pentru că ești un semn hiperactiv, ai putea avea probleme cu somnul. Visele tale sunt intense și par reale de fiecare dată. De obicei, consideri că cinci ore de somn pe noapte îți sunt suficiente. Dormi cel mai bine în camere răcoroase, în care se aud sunetele naturii sau muzică în surdină.


Taur. Când vine vorba de dormit, ești extrem de capricioasă dacă nu te simți confortabil. Ești sensibilă la mediul înconjurător și ai, de obicei, un somn lung. Apreciezi timpul petrecut în pat și obișnuiești să ai vise pline de sens. Dormi cel mai bine când ai companie.


Gemeni. Poate ai impresia că poți supraviețui cu câteva ore de somn, dar nopțile albe te vor prinde din urmă. Mintea ta funcționează încontinuu, iar această activitate îți pune piedici în calea unui somn de calitate. Nu conștientizezi această problemă, ba chiar vezi insomnia ca pe un timp extra, pe care îl poți folosi să îți îndeplinești sarcinile.


Rac. Ești predispusă la un somn neliniștit din cauza coșmarurilor comune zodiei tale. Obișnuiești să iei în pat toate problemele tale și să te gândești la ele înainte să adormi. Din această cauză, te vei simți mai mereu obosită.


Leu. Obișnuiești să dormi pe spate și să adormi repede, dacă nu ești stresată. Acorzi importanță deosebită orei de culcare și îți place să îți faci somnul în așternuturi luxoase și senzuale. Visele tale ar putea fi premonitorii.


Fecioara. Tu nu vei închide un ochi dacă vei fi stresată sau te vei afla într-un mediu deranjant. Obiceiul tău de a analiza în exces lucrurile nu te lasă să te relaxezi înainte de culcare. Vei adormi mai repede dacă îți vei pune la punct un program de somn.


Balanța. Lipsa echilibrului caracterizează somnul tău: ba dormi prea mult, ba dormi prea puțin. Ai o toleranță mică la nopțile albe și ai nevoie de o perioadă lungă de recuperare. Când vei ajunge la o pace interioară, vei avea și un somn echilibrat.


Scorpion. Somnul tău este în strânsă legătură cu starea de spirit. Dacă ești fericită, vei amâna ora de culcare și nu vei avea nicio problemă a doua zi. Dacă, din contră, ești tristă, vei dormi mult, fără să te simți odihnită.


Săgetător. Poți supraviețui cu doar câteva ore de somn, dar ai tendința de a te epuiza în timpul zilei. Când ești prea entuziasmată, tinzi să amâni ora de culcare și să te gândești prea mult la lucrurile pe care le aștepți. Poți avea, uneori, vise care te vor neliniști.


Capricorn. Pentru că apreciezi somnul, vrei să ai parte cât mai mult de el, știind că este în interesul tău. Vei avea probleme de dormit când vei fi stresată. Insomnia este un semn de neliniște interioară.


Vărsător. Tu poți avea probleme serioase de dormit și ai tendința de a fi neliniștită și de te simți inconfortabil în timpul somnului. Ești dependentă de tehnologie, iar acastă pasiune te ține trează până târziu.


Pești. Somnul este ca un drog pentru tine și ai cea mai mare nevoie de el din tot zodiacul. Natura ta receptivă te stoarce de energie și ai nevoie de somn pentru a-ți reveni. Deseori simți că nu ai dormit suficient și ești obosită.

Totul despre zodiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum