49

1.8K 119 109
                                    

 Harry:  Şimdiye bakıyorum da Summer, biz aşkı geri kazandık sevgilim. 

Harry: Kaybettiğimiz değerleri, beraber kazandık.

Harry: Seni çok fazla seviyorum yazın güzeli. 

Summer: Artık cidden dayanamıyorum.

Harry: Ne? Ne oldu? İyi misin?

Summer: Keser misin? Olmuyor Harry. Olmuyor! 

Harry: Ne olmuyor? 

Summer: Canımı çok fazla acıttın. Yüzüne her baktığımda, ilk günkü gibi dibe batıyorum.

Summer: Kalbim ve aklım arasında sıkışıp kaldım.  Bu sefer aklımı seçeceğim.

Summer: Senin yaptığın gibi. Hoşçakal Styles. 

Harry: Tanrı'm! Ne?

Harry:  Bu bir şaka mı Summer? Gülmedim, komik değildi. 

Harry: Şakalar komik olmalıdır.  

Harry:  Sevgilim? Bana şaka de. Bak bunu sana yaptığım için pişmanım. Bunu hep dile getirdim de.  Summer sensiz olamaz, olmuyor. Ben yaptım, sen yapma Summer. 

Harry: Kalbime bir kazık saplamışsın gibi hissediyorum. Kalbimi parçalara ayırıp, acının daha fazla vücudumda yayılmasını sağlıyor. Durdur şunu sevgilim. 

Harry:  Aşkı geri kazanabilmişken, bunu bize yapma. Bana hoşçakal deme.   

Harry: Bu sefer seni kaybetmeden önce, ruhumu senin anılarınla yakamıyorum. Yakamam. Su, ateşe  engel oluyor.  Yanmak istemiyor Summer. Seni kaybetmek istemiyorum. 

Harry: Her cevap vermeyişinde umutsuzluklarla dolu uçuruma sürükleniyorum. Elimi tut Summer, bırakma beni sevgilim....



Az önce finali okudunuz eveeet! Tamam bu bölüm final olmayacaktı ama oldu işte dscfvgb Biraz ciddi olacağım tamaaam!  Öncelikle bu zamana kadar hikayeyi takip edip, sevgi dolu, eğlenceli yorumlarınız  ve küçük yıldıza bastığınız için hepinize teker teker teşekkür ederim.  Bu kitap burada bitti. Tabi bu başka hikaye yazmadığımı ifade etmiyor. Profilimde bulunan hikayelere bakabilirsiniz. Sizleri o hikayelerimde görmek beni mutlu eder. Kendinize iyi bakın, sizleri çok seviyorum! Sonsuz teşekkürler! 


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Losing Love➳h.sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin