CAP 11 "Tradarea"

150 11 3
                                    


Jeff: Ce veste?
Slender: Voi fi noul vostru profesor de "Canibalism"
Jeff: Really nigga? Am doua cuvinte pentru asta: Nu-mi pasă -_-
Slender: -_- Mdea.....Revenind, la ora mea veti invata sa va va hraniti cu alti oameni in caz ca nu aveti ce manca.
E.J.:Yeeey riniiiiiiiiiiiiiichi !
Jeff: Mda.......Si cand incepi?
Slender: De maine.
E.J:Tareeeeeeee, voi fi inconjurat de rinichi. :3
Jeff: Si, ma rog, ce stii tu despre canibalsm?
Slender: Pai pe cand tu nici nu erai nascut eu omoram oameni si ii mancam.
Jeff: Iaaaaac......prefer un sandwich de la Mc.
Stela: Ai sa te faci ca un porc daca o sa mananci atatea prostii.
Ben: Ce tot zici deja arata ca unul *laugh*
Jeff: *angry face* Daca mai zici ceva te dau pe mana lui Offender !!!
Ben: *inghite sec*O-ok.......*pleaca la el in camera*
Slender: Ce tot mai stati, nu aveti teme pentru maine?
Toti: Ba daa....... :(
*Ziua urmatoare*
Slender: TREZITI-MA IN PLM DE RETARDATI SI MERETI LA SCOALA!!!!!!!!!
Jeff: Nu vreau....*voce moracanoasa*
Stela: Du-te-n plm ca nu vreau.....
E.J:Yeeeeeee azi avem ora de cannibalism :)
B.P: LASAT-MA IN Pi***LE MAMELOR VOASTRE GRASE SA DESENEZ!!!!!
Slender: Nu-mi pasa de problemele voastre, haideti la scoala sau veti dormii pe strada in seara asta!
Toti: Okkk................
*La ora de Canibalism*
Slender: Bun copii astazi invatam sa devenim canibali.
E.J.:yeeeeeeeeeeeeeey!!! Rinichi, rinichi, rinichi!!!!!!!!
Slender:Mda E.J. vom vorbi si depre rinichi dar toate la timpul lor. Acum scoateti caietele si scrieti.
Toti: Ohhhhhhhhhh :(
Slender:GURA! Deci scrieti: Canibalismul este actiunea prin care........
*Dupa o ora de predat*
Slender: .......acesta fiind cel mai important lucru in cannibalism. Maine test din tot ce v-am predate azi. Priceputa-ti?
Toti:Okkkkk....*morti de obositi*
Jeff: Nu mai support, nu mai suport va zic.
L.J.: Ce nu mai suporti*voce indiferenta*?
Jeff: N-am mai facut s*x de o saptamana.
L.J:Sii....
Jeff:Si daca nu fac s*x nu ma simt in largul meu. Dar daca ma gandesc mai bine.....L.J. nu vrei tu?
L.J:Ceeeee O_O. Eu nu sunt gheu dela.
Jeff: Se spune gay desteptule si haiiiiii maaaaaaaa, te platesc daca vrei.
L.J:Nuuuuuuuuuuu.
Jeff:Haiiiiii te roooooooooog iti dau 1 leu pentru o anala.
L.J:Am spun NU!
Jeff:Te tooooog, promit ca nimeni nu va afla.
L.J.:S-o crezi tu, e un liceu, totul se afla la un moment dat.
Stela:Hei baieti, care-i treaba?
L.J:Iubitu tau tocmai vroia sa mmm*Jeff ii acopera gura*
Jeff:.....Sa te scot in oras azi, ce zici?
Stela: Oh scuze am teme -_-!
Jeff: Ok.....
Stela:Dar nu-i nimic putem iesii in week-end :)
Jeff:Ok, dar tu platesti.
Stela:-_- mda....ce mai barbat.
*In pauza*
*pasi**pasi*
Ben:*Dupa un zid**sopteste*Te tog nu venii aici, te rog nu veni aici!........
Offender: O Beniiiiiii, unde esti?
Ben: *sopteste* Nu sunt aici.......
Offender:*se opteste brusc*
Ben:*sopteste*M-a auzit, m-a auzit, OMFG ce ma fac?!
Ofender: Oh, domnule director, ce surpriza, nu ma asteptam sa dau de dvs. aici.
Directorul:*demonic voice* Nici eu. Dar tu ce cauti aici?
Offender: Pai.....stiti ma plimbam.....
Directorul:*demonic voice*Lasa prostiile si spune-mi ce-ai aflat.
Offender:Pai....nimic -_-!
Directorul:*Demonic voice*CUM!!!! IMPERTINENTULE, EU TE-AM TRIMIS SA CAUTI INFORMATII IAR TU TE PLIMBI CA UN FRAIER PE HOLURI!!!!!!!???
Offender:S-scuzati!
Ben:*sopteste*Informatii despre ce?
Directorul:*isi intoarce capul**demonic laugh* Se pare ca avem un sopion aici, vezi Offender cine se pricipe sa afle informatii. Mai bine puneam un elev, iar munca mea era mai usoara.
Ofender:Benii..adica Ben, ce cautai acolo*il apuca cu un tentacul*
Ben:Paii.....am trecut din intamplare si v-am vazut vorbind......mda.....
Directorul:*demonic voice*Daca indraznesti sa spui cuiva esti ca si MORT!!!! Ai inteles?
Ben:*transpire de frica*B-bine.......*ii da drumul*
Directorul: *demonic voice* Ne mai vendem noi......Ben Drowned!*ras in ecou**pleaca*
Ben:Despre ce dracu vorbeati voi doi? Ce informatii? Are legatura cu noi? Si de ce imi pare asa cunoscut?
Ofender: Nu e treaba ta Benii*se apropie de el* daca vrei astfel de informatii trebuie sa-mi dai ceva la schimb, un sarut.
Ben*il da la oparte* Ce?! Nici gand prefer sa aflu singur*Se pregateste sa plece*
Ofender*il prinde de incheietura mainii*:Tu chiar vrei sa mori la o varsta asa frageda mai Benii, cum a spus si direcrorul, daca vei indrazni sa spui cuiva esti ca si mort.
Ben: Nici gand, voi spune tuturor si nimeni nu ma poate opri. Eu sunt Ben Drowned, nu un copil.
Offender: *chicot* Ma faci sa rad. In fine*ii da dumu* succes in a incerca sa supravietuiesti, zilele iti sunt numerate*pleaca*
Ben: Pfffff crede ca ma poate intimida, dar nu reuseste, ce fraier*pleaca*
*La ora da maiuite a armelor*
Profesorul: Elevi astazi la ora de mainuite a armelor vom ivata despre cutite. Acestea sunt cele mai uzuale arme folosite de criminali.
Jeff:*sopteste*Pst, Ben, ai vre-un pix?
Ben:*da negativ din cap*
Jeff: *sopteste* Offfff ok....
Ben: *sopteste* Am ceva sa-ti spun, defapt sa va spun, dar vorbin in pauza, bine?
Jeff: *sopteste* Ok..
Profesoru: Hei voi doi ce tot discutati?!
Jeff: Scuzati-ne domnule dar vroiam sa cer un pix.-_-!
Profesorul: Poftim*Ii intinde un pix*
Jeff: Multumesc domnule.
Profesorul: In fine, sa continuam, deci spuneam ca cutitele......
*in pauza*
Jeff: Deci de ce ne-ai chemat pe toti aici?
Stela: Da Ben, de ce?
Ben: Pentru ca am aflat in timp ce ma ascundeam de Ofender ca...*O mana rece cade usor pe umarul lui*
Directorul: Ce anume ati aflat domnule Drowned?
Ben:*isi ingite lumba* Paiii........*ii strange umarul* Auci......*se uita in ochii direcrorului*.....am.....n-nimic....
Direcrorul: Puteti venii sa discutam o clipa in biroul meu?
Ben:O-ok.........
Direcrorul: Voi ceilalti, duceti-va la treaba voastra, eu si domnul Drowned vrebuie sa discutam.*pleaca amandoi*
Stela: Ce-a fost asta?
E.J: Cineva a dat de probleme grave.
Sally: Eu zic ca era seros, ati vazut cum s-a comportat cand a venit directorul?
Jeff: Da, ca o gaina speriata :D
Sally: Nu asta, parea ca direcrorul stia despre ce e vorba si nu vroia ca noi sa aflam. Cine stie ce ii va face?
Stela: Are dreptate, trebuie sa aflam, cine e cu mine?*intinde mana*
Sally: Eu! *intinde mana*
E.J:Si eu! *intinde mana*
L.J: Norma ca si eu. *intinde mana*
Masky si Hoodie: Si noi! *intinde mana*
B.P: Si eu, in numele artei. *intinde mana*
Toby: Frate e prietenu nostrum, prieten gay dar totusi ma bag. *intinde mana*
Sally: Hei!
Jeff: Daca toti sa baga, de ce nu? Ma bag si eu. *intinde mana*
Stela: Yeyyy, acu haideti sa-I spionam.
Sally: Uuuuuu spionoam, imi place.
*La usa biroului directorului*
Jeff: Wow.....Asta-i cea mai ciudata usa de metal pe care am vazut-o in viata mea.
Sally: Si se pare ca e si izolata fonic.
L.J: Si e facem?
Stela: Asteptam sa iasa Ben?
Restu: Okkk.......*voce obsita*
*In biroul direcorului*
Directorului:*demonic voice*Deci domnule Drowned, ce parte din mori daca spui cuiva nu intelegi?
Ben: Pai.........vreau sa stiu un lucru. Ne implica pe noi?
Direcrorul* demonic laugh**demonic voice*:Nu pe voi ci doar pe Slender.
Ben: De ce?!
Direcrorul*demonic voice*: Pentru ca el mi-a facut un ape care n-o s-o uit niciodata.
Ben:Si anume?
Directorul*demonic voice*: Pai..acum mult timp noi doi eram parteneri de crime. Omoram oameni, furam, distrugeam chestii si altele. Dar intr-o zii am fost prinsi iar Slender a fugit ca un las i m-a lasat in urma. Eu am fost prins, rorturat si am fost tratat ca si un cobia de experimente.
Ben: Si cum ai scapat?
Directorul*demonic voice*:Pai......Intr-o zi nu am mai suportat si am luat-o razna. Au chemat intariri dar eu i-am omorat pe toti. Mi-am luat alta infatiasare si m-am scuns in padure o vreme. Dupa asta am ajuns la liceul asta si am devenit director.
Ben: Mda.........Offffffff.*isi pleaca capul in jos*
Directorul*demonic voice*: Trist, nu?
Ben:.....intr-un fel, adica ai suferit si deasta si nu mi se pare corect......
Directorul*sta putin pe ganduri*:*demonic voice*De ce nu mi te alaturi. Ai putea sa ma ajuti sa ma razbun pe Slender iar eu in schimb, iti voi da orice iti doesti. De la jocuri, la mancare mai buna, la conditii mai bune de trait. Ce spui?
Ben: N-nu stiu ce sa zic....dar ce fac cu ceilalti?
Directorul*demonic voice*: Hmmmm........Poti sa le spui , mai intai, ca nu a fost nimic important de spus. Deci, batem palma?
Ben:Ok.......
Dupa asta Ben iese din birou cu o fata gen (^_^)
Sally:Deci.......
Ben: Deci ce?
Stela: Cum adica, ce plt vroiai sa ne spui de ne-ai chemat pe toti?
Ben:......vor sa faca o excursie in Maramures..i-iar direcorul vroia a tin asta secret pentru a va face o surpriza :)
Toti:Aaaaaaaa.....
Sally: Esti sigur?*se uita fix in ochii lui*
Ben:Da :)
Sally:Ok.........
Jeff: Yessssssss!!!!!!!! Excursieee!!!!!!!!!! acu putem omori oameni din alta zona!!!!!
Toby:Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, uuuuuuuuuuuuuuuu, petrecere!!!!!!!!
B.P:In sfarsit voi putea desena si alteva nu numai copaci.
Stela: Iar eu ma voi plimba si alt undeva nu numai in padure.
*Acasa**In camera lui Ben*
Sally: Deci chiar asta era sau ne minti?
Ben: Nu va mint!Jur!
Sally:Ok...........
*In biroul direcrorului*
Ofender: Deci l-ai convins pe fraier?
Directorul*demonic voice*:Da, ce imbecil sa-mi creada povestea.
Offender:*laugh* Cei in casa lui Slender sunt foarte creduli. Acum ce o sa faci?
Directorul*demonic voice*: Asteptam........
*Ziua urmatore*
Slender: Treziti-va in plm sau Caccati in mano e prenditi a schiaffi!!!!!!!!( Va las pe voi sa aflati ce inseamna ;) )
Jeff:Ce?!
Slender:Nu conteaza daoar treziti-va odata!!!!
Toti: bineee..........*voce adormita*
*La scoala*
Ben: Hei baieti eu tre sa plec pana la director.
Sally: De ce?
Ben: Pai...eu ma ocup cu organizarea excursiei.
Sally: Aha.......
Ben:Paa
Sally:Pa..........
*In biroul directorului*
Ben: Deci ce trebuie sa aflu?
Directorul*demonic voice*: Simplu, puncte slabe, fobii, secrete si orice altceva cu care sa-l avem la mana.
Ben: Am inteles.*pleaca*
Directorul*demonic voice*: Ce fraier*laugh*
Offender: Si eu de ar trebiu sa fac?
Directorul*demonic voice*: Ce vrei, nu-mi pasa.
Offender: Ok.... >:( *pleaca*
Va urma...........

____________________________________________________

Heeeeiii!! Scuzați greșelile!
Pa!

Star out! :*

Viata unor oameni retardati!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum