Günün birinde tatlı mı tatlı mı bi kız anneannesine ziyarete gitmeye karar vermiş.
Az gitmiş uz gitmiş dere tepe düz gitmiş. Lakin çok yorulduğu için yolunu şaşırmış. Tam o sırada kendine yaklaşan dev bi hippoptam görmüş. Tam çığlığı basacak iken arkasından yakışıklı mı yakışıklı, karizmatik mi karizmatik, düşünceli mi düşünceli, duygusal mı dugusal, saygılı mı saygılı, sırma saçlı bir delikanlı. Mavi yeleli pembe eşeği ile onu kurtarmış. Neye uğradığına şaşıran kırmızı gözlüklü kız aşık olacagından korkmuş.
Zaten paranoyakmış. Aşık olmanın kötü bir şey olduğunu sanıyormuş. Aşık olmamak için çırpınıyormuş. Durduk yere çocuk hakkında kötü teoriler geliştiriyor, yok bu kesin ana kuzusudur, yok asosyaldır falan. Ama bilmiyor ki böylesi daha iyi. Bir tek seni düüşünür, gözü dışarılara kaymaz..
Prens en sonunda onu anneannesine ulaştırmış. Küçük prens, kızı eşekten indirirken hazırlıksız oldugunu bir dahakine beyaz atla geleceğini belirtmiş. Kızın yanağına gizemli(?) bir öpücük koyup, eşek vasıtası ile uzaklaşmış.
O gece kız rüyasında sarışın prensi gormüş. Pek bir yakışıklı imiş. Lakin bizim hafifçe salak kızımız onun bu gizemli yakışıklılığını ve duygularını anlayamamaış ve rüyanın tersi çıkar demiş.
Ertesi gün prensimiz gelmiş. Bugün daha da bir hoş giyinmiş, sözüne verdiği gibi beyaz atıda getirmiş. Ama bizim kızımız rüyanın tersini yani tipsiz(!) bir prensi beklediği için prensi tanıyamamış. Prens de buna cok bozulmuş ve çekmiş gitmiş uzaklara. Ayrana vermiş kendini.
Bu olayın üstünden yaklaşık üç buçuk ay geçmiş okullar başlamış. Bizim kızımız birazcık da olsa akıllanmış. Okullar açıldı tabi. Dikkat başka yönlere kayıyor. Her neyse en sonunda nasıl olduysa olmuş, prens bizim kızı bulmuş, uzun uzun sarılmış sonra da ...
evlenip mutlu mutlu yaşamışlar
Üç karpuz düşmüş gökten. Biri yazanın kucağına, biri pembe eşeğin yanına, diğerinin kabuk kısmı da okuyanın aklına...
İşte Simla'cığımın müthiş hikayesi -sanırım hafif salak kız ben oluyorum :D- Her neyse hayal gücü bülent ersoyûn egosunu geçen Simla'cım böyle müthiş bir hikaye yazmışş :)) ben de yayınlayayım dedim :) Heedefimiz fenomen olmak -_- tutulursa serisini çıkarcaz :ASDa.gfreg.e hopp ben kaçtım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pembe Eşekli Prens
ContoKüçük bir masal okumaya ne dersiniz? Pişman olmayacaksınız :))))