1. Kapitola..

87 9 1
                                    

Ahoj jsem Tyna Starková.
Manželka Tonyho Starka - Iron mana.
Máme spolu i děti..

Děti.....

Tony 2 ( je povahově podobný otci a od rána do večera pracuje nebo vynaleza nebo opravuje)

Sven ( je to takový frajer a záleží mu na tom aby dobře vypadal a aby dobře vypadal i svět a rád zpívá a blbne.. Je sice trochu palyčak ale je to fajnový kluk)

Týnka ( moje malinká dcerka.. Je strašně odvážná a maluje jako Mistr malíř a je taková bláznivá)

.........................................................................

"Tony dneska přijde Pepr na hlídání.. Doufám že zase večer nepřijdeš na mol opilí.. Nerada bych měla u Pepr ostudu že si furt opilí.. Tony!.. Posloucháš mě?" ( řekla sem smutne aby si mě všimnul ve skutečnosti sem byla trochu naštvaná)

Tony ( přestal vnímat svou práci a otočil se na mě) "Promiň zlato cos říkala..?"

"Hhh..... Tony měli by sme si vážně promluvit mezi čtyřma očima.. A ne mezi očima těch tvých kovových kamarádů.. Už to přeháníš.."

Sven : "Mamčo prosím tě nech tátu na pokoji.. Od rána do večera furt žvaniš.." ( vytáhl si z lednice vychlazený drink)

"Já že od rána do večera žvanim? Nikdo si tady se mnou nepovídá kromě Čarvise a Týnky.."

Tony : " Páni nevěděl sem že Čarvis si rád povídá... Víš co udělám ti několik Čarvisů aby sis měla s kým povídat.. Co ty na to?"

" Ahjo...Myslim že si půjdu lehnout" ( šla sem do ložnice)

Týnka ( přiběhla k Tonymu.. Byla už v pyžamku a držela v ruce plyšového medvídka) "Myslím si tati že mámě se ztrácí láska k tobě.. "

Tony : "Hele di spát prcku ano?"

Týnka ( šla do pokojíčku) "Dobrou.."

Tony ( koukl se do blba a začal vzpomínat.. Začal si uvědomovat jak mi docela ubližoval a pak se začal trochu smát a šel do casina)

Pepr ( přišla tam... Kdysi sem ji dala klíče takže nemusela zvonit)" Ahoj kluci... "( pepr se starala hlavně o kluky protože Týnka byla malinká a chodila brzo spát)

( ležela sem v posteli a dívala se na hvězdy a přemýšlela o sobě a Tonym... Vlastně už sem k Tonymu nic necítila nebo jo? Tuto otázku si kladu furt.. Teď je to s nama takové divné)

The End........

První kapitola je taková krátká to přiznávám druhá bude lepší a delší. Jestli se vám začátek líbil dejte hvězdičku a ocením i komentik. Lokiana.

Iron Man VS Loki Kde žijí příběhy. Začni objevovat