3. Kapitola

59 5 1
                                    

( ležela jsem někde v lese asi byl podzim podle listí na zemi.. Svítilo teplé slunce které mě hřalo.. Snažila jsem se vstát ale byla sem slabá a unavená tak sem bohužel lezela na zemi jak mrtvola najednou sem se lekla a řekla CO DĚLAM V LESE!!!!!! To mě Tony odhodil někam do lesa?) ( do očí se mi nahrnuli slzy.. Už sem to nemohla vydržet a potřebovala sem to ze sebe vypustit.. Tak sem brečela a brečela a pak se na demnou objevil stín.. Stín něčeho velkého tak sem zvedla hlavu vzhůru a viděla sem krásného koně a na něm seděl nějaký muž a elegantně na koňovi seděl a měl zlatou helmu s dlouhými rohy a zelený plast)

( dívala jsem se na toho může a přestala trochu brečet)

??? ( otočil hlavu na mě a usmál se.. Srdce mi poskočilo... Měl tak zlý a zároveň hezký velký úsměv.. U srdce mě najednou začlo něco hřat) Tvé jméno? ( díval se na mě zelenýma očima a zároveň vražedným výrazem)

"Tyna.. T.. Tyna Starková.. " ( řekla sem slabě a unaveně)

??? ( se skočil z koně a přišel pomalu ke mě a nastavil mi ruku) Těší mě Tyno.. Já jsem Loki.... Z Asgardu..

"L.. L.. Loki?!" ( vzpomněla jsem si že Loki je ten padouch proti kterému Avengers bojovali) "Já.. Já... Já.. Um..." ( chtěla jsem utéct ale ne utekla jsem.. Ten Loki není zas tak špatný.. Utrela jsem si oči a chytla se ho za ruku.. V tu chvíli mi začla být zima a cítila jsem v srdci chlad a začla sem se trochu třást ale i tak jsem se usmála)

Loki ( pomohl mi se postavit) "Ano jsem Loki ale klid.. Ty se mě bát nemusíš.. Ty nejsi jedna z těch vrahů...

"Vrahů?.. Omlouvám se vám Loki ale teď mi uniklo o kom to mluvíte" ( začla sem se chovat slušně)

Loki " Ty nejsi jedna z těch tupohlavých Avengers ty si- Tyno.. Tyno.. Tyno slyšíš mě? ( zacal mluvit jako Nataša což mě zarazilo)

" Co? " ( najednou sem omdlela a chvíli jsem vyděla černou tmu a pak sem začla pomalu dýchat a pomalu jsem otevřela oči a nademnou byla Nataša a Fury chvíli jsem nechápala a pak jsem spustila)" K.. Kde to jsem? "

Nataša :" Jsi v nemocnici... Klidně lež.."
( řekla mile a klidně)

"A.. Aha.. A.. Ale.. C.. Co se.. Stalo....

Nataša : " Tony ti včera večer ublížil.. Neboj teď budeš s dětmi u mě jasný..?

" dík.. " ( usmála sem se)

_____________________________________________

( Dal ší dny sem Tonyho neviděla..bydlím s dětma u Nataši.. Je mi fajn... Skvěle přímo... Ale hlavou mi vrtá ten sen... Ten Loki se mi docela líbí... Četla jsem o něm.. Je takový elegantní a zlý..Nevím co to se mnou je... Cítím se tak divně... No snad se z toho snu vzpamatuju... Najednou mi jednou večer došlo že sem se a si.. Do Lokiho zamilovala... Jak tohle skončí.. No jo ale co Tony.. V mé hlavě byl zmatek..)

The End....

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 18, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Iron Man VS Loki Kde žijí příběhy. Začni objevovat