( Je další den.. Čas oběda.. Já s Tonym a s dětma sme šli na oběd do restaurace... Protože naše malá Týnka má dneska 6. narozeniny a chtěli sme aby dnešek byl její.. Problém byl v tom že Tony na to zapomněl.. A ještě k tomu byl furt trochu opilí..)
Týnka ( bavila se s Tonym 2 a Svenem a smála se šťastně a jedla svůj objednaný salát)
"Až dojiš půjdem domu ano? Čeká tam na tebe velké překvapení.." ( usmála sem se.. Tohle bylo snad poprví co sme jako rodina spolu a šťastný)
Týnka : " Ano mami.."
----------------------------------------------------------------
( Když sme přijeli oslavovali sme a jedli dort a tancovali a zpívali atd.)"Tak Týnko něco si přej..a s foukni svíčky"
Týnka : "Přeju si abych měla kluka co zmlati každého jiného kluka který se ke mě přiblíží a chci aby ten kluk byl hodně zlý!!" ( sfoukla svíčky a všichni zatleskali)
"........... " ( koukla sem se kolem ale Tony nikde nebyl... Je škoda že tu není...Musel si něco prý zařídit)
Týnka :"Mamí kde je tatínek?"
"Víš tatínek si musel něco zařídit.. Neboj zítra s tebou určitě bude celý den "
Týnka ( začla plakat)" To není fér..!!!!!!! Slíbil že se mnou půjde do kina!!!!!! Já chci tátu!!!!!!!!!!!!!! Bez něho nebudu dál oslavovat!!!! ( zamkla se v pokoji a plakala)
" Týnko.. Já vím je to s tatínkem těžké... Ale neplač... Musíme to zvládnout.... Sme přece silné holky ne? "
Týnka :" Já nejsem silná.. Táta furt odchází pryč.. Skoro nikdy není s nama... Zapomněl na moje narozky.. A přichází domu opilí.... To každý chlap je takový?.. Jestli jo tak budu do smrti sama...!!! A Di pryč!!!! Nechci nikoho vidět!!!!! "
( Upřímně taky mě to štvalo... Díky Tonymu je Týnka smutna při svých narozkach.. Nevěděla sem co dělat..Ale pak se ve mě zbudila odvaha a řekla sem si že si to s Tonym vyřídím... Je už na to čas)
Nick Fury :" Tyno buď opatrná.. Některé hádky sou zbytečne...
" Já vím.. Ale.. Víš už to není jako když sme spolu chodili... Chápu že to manželství ho změnilo ale takhle moc sem to nečekala.. Nechci aby moje dcera měla smutné sny a smutnou budoucnost...Musim si s Tonym promluvit "
Nataša :" Budu tady s tebou kdyby náhodou" ( napila se vína)
"Dobrá dekuju Nicku a Natašo.."
Nick Fury :" No půjdu dát dárek Týnce.. Snad ji trochu rozveselim" ( odešel)
( Fury byl jako můj otec.. Rozuměl mi a pomáhal když měl čas)
__________________________________________
Večer..... ( 23:05)( Byla sem v ložnici s Natašou a povídali sme si v tom sme uslyšeli ránu jako by něco spadlo.. Jako nějaká flaška tak sme tam šli a Nataša si z ponožky vytáhla pistoli)
Tony ( seděl na zemi a držel zbytek rozbité flašky od skotské a smal se)
" Hhhhh.... "( vzala sem ho za ruku a šla sním do ložnice)" Natašo zůstaň tady ano?"
Nataša : "OK.. ( sedla si na gauč a dívala se na Tv ale jedním uchem poslouchala nás)
( posadila sem Tonyho na postel)" Tak to stačí Tony... Víš cos udělal?!! Zničil si Týnce dětství a hlavně její 6. Narozky.. Až bude velká a bude vzpominat na tento den tak si řekne "Jo to byli moje nejhorší narozky na světě".. Jak si mohl Tony... Víš moc dobře že Týnka je malá a na tobě je přímo závislá a chce být s tebou.. Myslela sem ze si des něco zařídit ale ne ty des někam pít!!!!!
Tony :...... ( díval se na mě a motala se mu hlava) "Tyno.. Já..."
"Mlč.. Už nic neříkej...!! Dlouhou dobu sem ti trpěla ty holky.. Myslela sem si že si se aspoň trochu změnil.. Ale ne.. Furt se vytahujes a tahaš do domu ženský.. Do našeho domu kde sou děti...!!! ( zdůraznila sem) Myslela sem ze to sou tvé kolegyně nebo něco.. A pak sem se od jedné dozvěděla že s každou spíš!!!! Bože já sem tak blba!!!!!!
Tony ( začal na mě taky docela řvát a začli sme se docela drsně a hlasitě hádat)
Týnka ( slyšela jak se hádáme a začla se třást a plakat a schovala se pod deku)
Tony 2 a Sven ( hráli hru a slyšeli nás taky a vyděšeně koukali do blba)
Tony : " Tak mě zabij no!!!!!! Víš co končím.... Si stejně k ničemu....!!!! ( přišel ke mě blíž a začal mě škrtit.. No jo ta opilost... Ale to bylo poprví co mi z opilosti ubližoval)
( začla sem se dusit.. Měl opravdu sílu.. To sem na něm milovala... Byl tak silný.. Ale teď mi to vadilo...dusila sem se a kašlala)
Tony : "Chcipni!!!!" ( škrtil mě víc a víc)
( Už sem skoro nemohla udržet dech a podívala sem se na Tonyho a pak... Sem pomalu zavřela oči a poslední co si pamatuji je jak mě Tony pustil a hodil na zem)
The End...
Jak si myslíte že to bude dál pokračovat?
ČTEŠ
Iron Man VS Loki
FantasyUž se vám stalo že ste měli rádi dvě osoby z nějakého filmu či pohádky nebo anime? Mě se to děje skoro pořád ale teď to je jiný.. Tony je vtipnej a vynalezavej ale Loki je zli.. Který z nich vyhraje a získá moje srdce?