Miercuri, o zi obisnuita de vara,ultima miercure de vacanta.Luni incep clasa a XII-a.
Ma asez pe o banca si imi scot telefonul din jeansi , il deblochez si ma uit la ceas. 12:45.
Ar fi trebuit sa ajunga pana acum. Of ,Emma.
Deblochez din nou telefonul si intru in agenda, caut numarul Emmei si apelez. Duc telefonul la ureche si astept sa raspunda.
Emma:-Hei,ce s-a intamplat?
Eu:-Unde esti?
Emma:-Sunt la magazin,Kate,nu mai fi asa.
Eu:-Vino repede,ma simt singura,defapt sunt singura.
Emma:-Ajung acolo in 5 minute,asteapta-ma.
Eu:-Astept,de nu o-i pleca.
Imi bag telefonul inapoi in buzunar si ma uit spre apa.Asa linistita.Sper ca Emma sa ajunga cat mai repede...
:-Hei.
Ma intorc si vad un baiat care zambeste. E atat de frumos.
Eu:-Hei.
Il salut si ii intorc zambetul.
:-Ce face o fata asa de frumoasa singura?
Eu:-O astept pe prietena mea,deci nu voi mai fi singura.
:-Apropo,eu sunt Matt.
Eu:-De la Matthew?
Matt:-Da.
Zambeste din nou .O,Doamne! Ce zambet frumos.
Eu:-Eu sunt Kate.
Matt:-Imi pare bine,Kate!
Eu:-Si mie la fel,Matt!
Isi desface bratele si isi inchide ochii. Ce Dumnezeu vrea sa faca?
Auu.Vrea sa ma imbratiseze.Okay.Ma ridic de pe banca si merg spre el.Il iau in brate si simt cum buzele lui formeaza un zambet si mai mare pe fruntea mea.
Doamne,e asa inalt. Acum ma simt chiar pitica pe langa el . Cred ca are 1,80 , iar eu am 1,60 .
Eu:-Matt..
Matt:-Da,Kate?
Eu:-Ai 1,80?
Matt:-Da,de unde stii?
Spune asta si incepe sa rada.Are un ras asa frumos.Doamne,cred ca m-am indragostit.
Cineva ma atinge si tresar. Ma trag din imbratisare si o vad pe Emma.
Eu:-Hei,Emma,el e Matt.
Matt:-Hei.
Emma:-Hei.
Emma ii zambeste si il ia in brate. Matt surprins ii raspunde la imbratisare . Imi amintesc ziua in care am intalnit-o pe Emma , ma luat in brate nu mai decat si mi-a dat drumul dupa cateva minute. Se retrage din imbratisare .
Emma:-Scuze..
Matt:-Nu-i nimic.Eu trebuie sa plec.Pa,fetelor.
Ne zambeste si ne face cu mana.
Eu si Emma:-Pa.
Emma:-Deci?
Eu:-Deci ce?
Emma:-Matt,proasto!E ceva intre voi?
Eu:-Nu e nimic intre noi,de abia ne-am intalnit.
Emma:-Sigur?
Eu:-Emma,te-as minti eu vreodata?
Emma:-Asa e.
Imi zambeste si ma trage de mana.Ne asezam pe banca.
Emma:-Ia.
Imi intinde o inghetata si o iau .Savuram inghetatele apoi ne uitam spre apa.Imi scot telefonul din buzunar si ma uit la ceas. Observ ca e 16:57 si ma ridic de pe banca.
Eu:-Scuze,Emma,trebuie sa ajung acasa.Vorbim.Pa.
Emma:-Pa.
Ii fac cu mana si ea face la fel.
Incep sa alerg,sunt grasa si asta m-ar ajuta sa slabesc.Prietenii si familia imi spun ca nu sunt grasa,dar cand ma uit in oglinda eu ma vad grasa,sunt o balena ucigasa.
:-Hei.
Eu:-Aaaa!
Ma intorc speriata si il vad pe Matt.
Matt:-Usor,calmeaza-te.
Eu:-Oh,esti doar tu.
Matt:-Scuza-ma ca te-am speriat.
Eu:-Nu-i nimic.
Matt:-Chiar imi pare rau.
Eu:-Serios,nu-i nimic.
Matt:-Kate...
Isi freaca ceafa cu mana si se uita in gol,ce se intampla aici?
Eu:-Da,Matt?
Matt:-Imi poti da numarul tau?
Eu:-Sigur,da-mi telefonul.
Isi scoate telefonul si mi-l da . Il iau si incep sa-mi tastez numarul.Zambesc si il dau inapoi.
Matt:-Mersi,Kate.
Eu:-Cu placere.Mi-l dai si tu?
Matt:-O sa-ti las eu un mesaj mai tarziu.
Eu:-Bine.Pa . Trebuie sa ajung acasa.
Matt:-Bine.Pa.
Ii fac cu mana si imi continui drumul.Dupa minute bune de mers ajung acasa.Deschid usa casei si apoi o inchid dupa ce intru. Alerg spre etaj si merg in camera mea . Instant ma arunc in pat si incep sa zambesc.
Okay.Acesta este primul capitol din cartea mea,stiu ca nu este reusit si ca am greseli.Sper sa va placa. Sa-mi lasati in comentarii daca o continui sau nu. Kay , bye. Kises.
CITEȘTI
Fake Love
FanfictionA spus "Te voi iubi mereu si nu te voi parasi niciodata." apoi a plecat spunand ca va reveni. La asteptat,dar el nu s-a mai intors. Multumesc pentru coperta @Fearful-Fearless