Capitolul 3

7 1 0
                                    


Nu,nu se poate,nu se poate.Alerg cat de repede pot spre el.Cativa centimetri ne despart.Intr-o secunda simt cum corpul meu s-a izbit de asfaltul tare si rece.Lacrimile incep sa curga siroaie pe fata mea.Sta in fata mea intins cu sange pe fata.Ma tarasc pana la el si imi pun capul pe pietul lui si incep sa plang si mai tare.Nu vreau sa moara!Nu vreau!Nu pot sa accept ca el poate muri.Nu vreau!

Oamenii de pe strada se aduna in jurul nostru.Nici o reactie pe chipul lor.Soferul masinii nu mai e,a plecat ca sa nu fie prins,dar trebuie. 


Eu:-SA SUNE CINEVA LA SALVARE!


Toti incep sa se uite la mine si isi scot telefoanele din buzunare.Incep sa sune,pana cand aud o voce de fata,dulce,dar si cunoscuta.E Emma. Dupa ce le spune celor de la salvare unde suntem vine spre mine si ma ridica de langa Matt.


Eu:-Nu! Lasa-ma! Nu vreau sa plec!

Emma:-Nu pleci,dar nu poti sta langa el,nu rezolvi nimic! 


Ma intoarce cu fata  la ea si ma strange intr-o imbratisare.

Emma:-Totul o sa fie bine,o sa vezi,o sa fie bine.


Spune asta si incepe sa ma mangaie pe spate.Imi pun capul pe umarul ei si incerc sa ma linistesc,dar lacrimile ma cuprind din nou si nu ma pot abtine sa nu le dau frau.


Nu ma pot gandi decat la Matt care sta acum la 5 metri distanta de mine care ar putea muri.Unde naiba e salvarea aia?De ce nu mai vine?De ce? 


Imi ridic capul de pe umarul Emmei si imi sterg lacrimile cu palmele.


Eu:-De ce nu vine,Emma?De ce nu vine? 

Emma:-Trebuie sa ajunga,Kate,trebuie sa ajunga.Linisteste-te,totul o sa fie bine.


Imi spune si incepe sa ma mangaie pe par si pe spate.

Sirenele salvarii se aud,imi dau drumul din stransoarea Emmei si ma uit la salvarea care vine spre noi.in cateva secunde ajung langa noi si incep sa coboare cu o targa si tot felul de lucruri medicale.

Se indreapta spre Matt si il ridica,il pun pe targa si il duc spre salvare.Fug spre ei repede si intreb una din asistente daca pot veni cu ei,da afirmativ din cap si ma urc in salvare.Il iau de mana pe Matt si soptesc ca totul o sa fie bine,sper... 

Medici din ambulanta incep sa isi fac treaba,nu inteleg nimic din ce fac ei aici,nu am avut niciodata vreo problema ca sa ajung la spital,am  fost doar la cabinetul medical la doctora de familie,atat.


Dupa cateva minute usile din spate ale ambulantei se deschid si Matt este coborat pe targa,cobor si eu repede dupa ei si ii urmez in spital.

La un moment dat unul din doctori ma impinge usor inapoi si imi spune ca nu pot intra in sala aceea.



Cam atat,stiu ca nu prea am mai pus next de mult si cred ca v-ati fi asteptat la un capitol mai lung,dar am teze si teste nationale si pe calculator intru rar.Oricum,aici aveti nextul,sper ca va placut:).


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 20, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Fake LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum