YOU

5.2K 457 32
                                    

22.02.2020

Genç kız, heyecanla indiği taksinin kapısını kapatırken, bozulmaya yüz tutmuş Korecesiyle şoföre teşekkür etmeyi unutmamıştı. Hızlı adımlarla üç katlı apartmanın üçüncü katına çıkarak çocukluğunu geçirdiği kapının önünde durdu. Gözleri karşı dairenin kapısına ulaştığında, kapılarının eşiklerine oturarak, saatlerce konuştukları günler gelmişti aklına. Yıllar sonra kalbinde tekrar o sızıyı hissettiğinde, gülümsedi. Herşey eskide kalmıştı artık. Hayatına kaldığı yerden devam etmeliydi. Tıpkı Taehyung'un yaptığı gibi.

Düşüncelerinden sıyrılıp, sonunda zili çaldığında, kapıyı ona açan genci gördüğünde kısa bir şaşkınlık nidası yüzünü yalayıp geçmişti.

"Anne! Teyze! Cheonsa noona geldi!" İçeriye doğru bağıran gencin hareketleri onu güldürse de, Taehyung'u ne kadar fazla özlediğini anlamıştı. Ayakkabılarını çıkartıp içeriye geçerken, konuşmayı da ihmal etmemişti.

"Vay canına! Ne kadar büyümüşsün Daehyung. Tıpkı abine benzemişsin,"

"Omo! Kızım gelmiş!" Sözleri, annesinin göz yaşları arasında ona sarılmasıyla son bulmuştu. Yarım saat süren kapı ağzı hasret giderme merasimi sonrasında, hep birlikte salona gitmek üzere harekete geçtiler. Annesi, büyük babasının geldiğini ve onunla da hasret giderdikten sonra dinlenmek için odasına çekilebileceğini söylemişti. Fakat Cheonsa salona girdiğinde, büyük babasının yanında gülerek onunla sohbet eden, o çok özlediği mükemmel yüzü görmeyi beklemiyordu. Gözleri buluştuğunda, Cheonsa kalbinden bir parça kopmuş gibi hissediyordu. Bu his, onun gülüşünde kaybolduğunu anladığı zamanki hisle aynıydı ve Cheonsa, bu hissi altı yıl sonra tekrar yaşadığı için nefret etmişti.

ANGEL [ Kim Taehyung ] ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin