artık tatilde son günümüzdü ve ben evimize gitmek için sabırsızlanıyordum yarın öğleden sonra çıkışımızı yapmamız gerekiyordu. dünden kalan bir yorgunluk fazlasıyla vardı. Ben sürekli eve gitmek istiyorum diye tutturmuş durumdaydım. Eve gitmek istiyorsunuz yeni aldığınız cicileri kullanmak istiyorsunuz ailenizi özlemişsiniz tamam tatil güzel ama bir süre sonra insanı sıkıyor açıkcası.plaja indik ve langırtları gördük bizim plaja gidip langırt oynanamız meşhurdur zaten ben aşırı mızıkçıyım eşimde hırslı neyse baktık dedik bir el oynayalım ama kararımız sadece bir el oynamak ikimizde bibirimizi tembihliyoruz bak bir el oynayacağız işte 2. ele geçmek yok bilmem ne tamam dedik başladık oynamaya işte ben mızıkçılık yapmayı tabikide ihmal etmiyorum cırlıyorum ağlarm bak numaraları bebek sesi adamı öpüp konsantre olmasını engellemek ne olursa bir el diye girdiğimiz olayada kaç el oynadık hatırlamıyorum bile çevremize çocuklar toplandı ben hemen yanıma orta yaşlarda bir erkek çocuğunu aldım takımıma çocuk dehşt oynuyor ama benimki tek başına bize yetişemiyor takımına kişi almasınada izin vermiyorum biz yendikçe eşim hırslandı dedik bu böyle olmaz bunun bir amacı olmalı bilardo kiralama parasını yenilen vericek 5 el oynama kararı aldık 3-2 eşim yendi adam nasıl hırs yaptıysa artık şıp şıp terledi. o sıcakta okadar çok oynamışsızki başıma şapka takmadım diye başım pişti ya benimki halinden çok mutlu ben hemen itiraza bağlıyorum işte hile yaptın sen yoksa ben yenerdim bilmem ne hemen ağlama moduna girip dudak büküyordum eşimde üzülme sana süpriz yaptim gel odaya çıkıp hazırlan dedi ovvv ben hemen koştur koştur çıktım saç makyaj yapıp cici cici giyindim eşimde aynı şekilde hazırlandı ve aşağıya indik otelin özel fotoğrafçısı varmış eşim ordan randevu almış bir kaç saatlik çekim yaptık ben mutluluktan ucuyordum tabikide çekim bitti resimleri seçip çıktı almak için ertesi günü bekleyecektir. ordan akşam yemeğine geçtik yenilen pehlivan güreşe doymaz edasıyla üstümüzü değiştirip otelin eğlenmek için küçük makinalarının oldğu kesime gittik masa hokeyi bilardo langırtlar 5 d cinama bilmem ne bir sürü şey vardı tabikide bilardo parasını ben vermedim ben ne vercem be oda kibar olsaydıda bana yenilseydi hiç kibarca davranmadı ki ama sorun şu ki ben bilardo oynamasını bilmiyorum istakalar zaten boyum kadar ne yapcam nasıl vurcam ne biliyim benmkide bu işlerin kurdu adam sanki vegasta yetişmiş be anasını adam topa bir vuruyor delige kesin giriyor ben bir vuruyorum istaka bir yere top masadan dışarı çıkıyor ilkte bana öğretecem diye yok arkadan geçiyor tutuyor beni falan çevremizdekilerde bize bakıp gülüyor tabi arkama geçip masaya doğru birlikte eğilmemiz pek güzel bir görüntü içermiyordu ama ne yapabilirz başka nasıl öğrenicem ben işi muzurluğa vuruyorm işi tabikide en sonunda adam isyana bağladı ya oynayalım yada odaya çıkalım diye fena fikir değildi tabi ama ben bu işe çözmeliyim öğrenmeden hayatta gitmem beni sürüklemesi lazımdı.neyse bu bir saat kadar bana anlatıyor ters yöne vurursan bu tarafa su tarafa gider ortadan vurmaya çalış sen çok üstten yada alttan vuruyorsun ya yuvarlak birşey ne ortası ne sağı ne solu be baktım olmuyor bu istakası tebeşirlerken ben vuruyormuş edasıyla topları deliğe elimle atıp durdum :)
- ooo aşkm baya ilerledin sen kaptın bu işi gel yarışalım
-olur tabi sen beni ne sandın be ben anamım karnından istakayla doğdumm beeee ( hııı sorma ) peki yenilen ne yapacak
-bowling e giriş biletini alacak dedi
içimden hınzırca gülüyorum
-anan güzel sanrım senin ben ne alcam be koskoca göbüşlü kocam var benim artık yaaaa aslan kocam göbekli kocam
benimki bir bozuldu göbekli dememe ama aynı durum bendede var rahat 4-5 aylık hamile hatun gibi göbegim oldu
nyse bu topları düzenledi falan filan adam bütün hünerini gösteriyor topu masanın bir yerine çarptırıp deliğe sokuyor istakayı değişik şekillerde kullanma bilmem ne ben daha iki parmağım arasına istakayı zor yerleştiriyorum vuruyorum deliğe yakınsa top masayı hafifçe oynatıyorum hile yapma falan diye itiraz ettiğinde işte aşkm elim çarpıt kolum çarptı diye mızıldanıyorum o bu şu derken eşim kazanmama izin verdiği için ben kazandım her konusu açıldığında ben fırsat verdim ondan kazandın diyor ama asla kabul etmiyorum :) her ne mizikciligi yaparsaniz yapin asla yenildiginizi kabul etmeyin kizlaaar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evli Kızın Günlüğü
No Ficciónbir evlilik hayatının mutlu komik üzücü anlarını okumaya ne dersin :) haydi gel birlikte mutlu olup bazen kızıp bazen üzülmeye kısacası bir hayata dahil olmaya...