Am ajuns la periferia orasului,lumea era deja adunata,ne-am dus in locul nostru obisnuit si Harry s-a pregatit de cursa,am observat ca un tip se cam holba la mine
,,-Iubito esti bine?sunt scoasa din gandurile mele de catre Harry.
,,-Tipul ala se holbeaza la mine,spun si ii indic tipul,el se intoarce si cand vede cine e devine nervos.
,,-Stai pe langa Andy!El e Derek.
,,-Ce vrea de la mine?
,,-E cel mai mare dusman al meu,stie ca tu esti punctul meu slab.
,,-Ouu!Okay!
,,-Bine,acum sa mergem trebuie sa merg la linia de start.Ne-am luat de mana si am pornit la linia de start unde ceilalti concurenti erau deja acolo.
,,-Un sarut pentru noroc primesc?ma intreaba Harry indinzandu-se spre mine.
,,-Normal!spun si il sarut!Bafta!
S-a alaturat celorlalti concurenti iar o fata a venit,iar cand sutienul ei a atins pamantul concurentii au porit,deocamdata Harry fiind in frunte.Simt cu ma cuprinde o stare de greata si fug repede la baie unde vars tot ce am mancat azi.Termin ma spal pe maini si imi dau cu putina apa pe fata.Ma reintorc si constant ca cursa s-a terminat,iar Harry a castigat.
,,-Iubito!Unde ai fost?spune in timp ce ma ia in brate.
,,-Pana la toaleta!
,,-Uite am castigat,spune in timp ce flutura un plic in mana.
,,-Felicitari Styles!ne intoarcem si in spatele nostru se afla acel tip Derek
,,-Ce vrei Rodrigez!il spune Harry in timp ce se pune in fata mea.
,,-Vad ca ai o noua captura,mi-o imprumuti si mie o noapte,spune Derek referindu-se la mine.Ma dau din spatele lui Harry si ma pun in fata lui Derek cu mainile incrucisate la piept.
,,-Daca vrei sa stii nu sunt noua lui captura,ci sunt iubita lui,iar tu ai face bine sa iti vezi de treaba ta,inteles?spun foarte sigura pe mine.
,,-Uuu!sexy si rea!Imi place.
,,-Nu ti-a cerut nimeni parerea baiatu'!spun eu razand in batjocora,apoi il iau pe Harry de mana si ne urcam in masina.
,,-L-ai aranjat iubito!spune Harry razand.
,,-Sa-mi multumeasca ca nu i-am dat si una!
,,-Off!Cat te mult te iubesc!
,,-Si eu te iubesc.Ajungem in casa ne schimbam si adormim imbratisati
CITEȘTI
The Bad Girl 2
Random2 ani de cand cei doi indragostiti sunt inca impreuna,2 ani de la acel accident groaznic,2 ani decand Bianca a intrat in lumea periculoasa a lui Harry,aceste lucruri facandu-i mai apropiati.Ce se intampla cand viata lor se v-a schimba complet?!Aflat...