Harry P.O.V
Eram pe holul spitalului meditand la toate problemele pana cand am fost intrerupt de Andy
,,-Printesica are pofte!spun zambindu-mi
,,-Adica?intreb eu neintelegand la ce se refera.
,,-Adica sormea a spus ca vrea o supa de pui cum numai tu stii sa faci.
,,-Aaa!Okay...o sa ma duc la magazin sa cumpar ingredientele,apoi o s-o fac si o aduc aici!Cat lipsesc sa ai grija de ea.
,,-O sa am!
Am iesit din spital ducandu-ma catrr un supermarket,am luat tot ce e necesar si am pornit spre casa pentru a o prepara.Dupa aproximativ o ora supa era gata.Mi-am facut un dus si m-am imbracat cu o pereche de blugi negrii rupti in genunchi,un tricou alb,iar pe cap o palarie neagra,nu mi-am mai luat si geaca deoarece afara e cald fiind luna aprilie.Am ajuns la spital,iar Andy era pe hol vorbind la telefon cand am ajuns langa el a inchis.
,,-S-a inatmplat ceva?il intreb eu nesigur
,,-Diseara avem un transport de arme!
,,-Ocupate tu eu voi sta cu Bianca spunele tuturor ca eu te-am lasat sef!
,,-Bine,voi pleca chiar acum!
,,-Sa aveti grija oamenii lui Panaite sunt foarte periculosi!
,,-O sa avem!spune si cu asta pleaca.
Intru in salonul iubitei mele si o vad uitandu-se pe pereti plictisita!
,,-Iubito!spun si aceasta isinintoarce capul spre mine,ti-am adus supita!
Se ridica in fund si imi face semn sa ma asez langa ea.Ma conformez si scot caserola de supa si o lingura.
,,-Deschid gurita!spun intreptand lingura spre gura iubitei mele.
,,-Iubitule nu sunt un copil pot manca si singura!spune ea bosuflandu-se.
,,-Nu eu te voi hrani azi.
,,-Offf bine!spune si deschide gura dandu-i supa,am repetat procedeul pana a terminat supa.
,,-A fost buna printesa?imi intreb iubita.
,,-Nu!spune aceasta si figura fetei mi se schimba
,,-A fost delicioasa!spune si incepem sa radem amandoi.
,,-Ma bucur ca ti-a placut!
,,-Harry?
,,-Da iubito?
,,-Cand voi putea pleca de aici?
,,-Pai dupa spusele doctorului maine ar trebui sa fii externata!
,,-Yeeeey!spun si il sarut pe obraz.
,,-Acum ar cam fi timpul sa ne culcam nu crezi iubito?o intreb in timp ce ma indint in pat.
,,-Ba da,spune si isi aseaza capul pe pieptul meu.
,,-Noapte buna iubito!
,,-Noapte buna iubitule!
CITEȘTI
The Bad Girl 2
Random2 ani de cand cei doi indragostiti sunt inca impreuna,2 ani de la acel accident groaznic,2 ani decand Bianca a intrat in lumea periculoasa a lui Harry,aceste lucruri facandu-i mai apropiati.Ce se intampla cand viata lor se v-a schimba complet?!Aflat...