Kaskádové Kouzlo
Kouzlo vytvoří explozi, která zasáhne mnoho cílů najednou.
Kletba Antonina Dolohova
Kletba používaná Antoninem Dolohovem. Svižným pohybem hůlky vyšle k cíli fialové plameny, které po zásahu způsobí vážná vnitřní zranění, či dokonce smrt.
Kletba Hermiony Granger
Kouzlo, které Hermiona vytvořila speciálně pro Brumbálovu Armádu. Pokud by nějaký člen tajnou skupinu zradil, vyraší mu na tváři boláky, které dohromady hláskují slovo "žalobníček" (SNEAK).
Kletba Molly Weasley
Kletba použitá Molly Weasleyovou proti Belatrix Lestrangeové. Způsobí, že cíl zbledne a přemění se v kámen. Molly tuto kletbu použila spolu s nejmenovanou Výbušnou kletbou, čímž odpálila Belatrixino zkamenělé tělo.
Klihando
Po této kletbě se zasaženému přilepí jazyk k patru a postižený nemůže mluvit. Vynalezeno Princem dvojí krve (Severus Snape, kdyby někdo nevěděl :P). Použita pouze v knize na Protivu.
Klopýtací kletba
Vyčaruje neviditelnou překážku, o kterou zakopne každý, kdo jde kolem. Poprvé ji použil Draco Malfoy na Harryho, když Brumbálova armáda prchala před Umbridgeovou.
(Kotlík v Cedník
Transformační kouzlo, které přemění libovolný kotlík v cedník, čímž způsobí vylití tekutiny v kotlíku obsažené.