S

3.9K 150 7
                                    


Salvio hexia

Ochranné kouzlo, Hermiona ho v sedmém díle používala k zabezpečení místa kde stanovali. Patrně je to splývací kouzlo na dané místo.

Sardinkové Kouzlo

Způsobí, že z nosu oběti vypadávají sardinky.

Scourgify

Čistící kouzlo.

Sectumsempra

Řezací kouzlo. Kletba zasaženého sekne jako neviditelný meč. V šestém díle ji Harry objevil ve staré učebnici lektvarů po Princi dvojí krve (který ho vynalezl) a pak, nevěda, co kouzlo způsobí, ho použil proti Dracu Malfoyovi. Později se jej neúspěšně pokusil použít proti neživým v jeskyni, kam se s Brumbálem vypravil získat Voldemortův viteál.

Serpensortia

Vykouzlí hada.

Shazovací Kouzlo

Očaruje koště a způsobí, že koště shodí svého jezdce při nejbližší příležitosti.

Silencio

Tišící kouzlo. Člověk nemůže mluvit i když otevírá ústa.

Skurge

Kouzlo použité pro vyčištění ektoplazmy, podivného materiálu, který za sebou zanechávají někteří duchové. Kouzlo při seslání vytváří mydliny.

Slugus Eructo

Paprsek zeleného světla zasáhne oběť, která pak následujících deset minut zvrací slimáky. Použil ho Ron Weasley ve druhém díle na Draca Malfoye. Ron měl však zlomenou hůlku a kouzlo se obrátilo proti němu. Ron pak sám musel slimáky plivat. Kouzlo je v české verzi nechvalně známé jako Žer Slimáky.

Sonorus

Kouzlo, po kterém se stává hlas hlasitější. Kouzlo může být také použito k projekci ohlušujícího řevu z hůlky.

Spongify

Kouzlo udělá cíl měkčím a naducanějším.

Steleus

Kouzlo způsobí, že oběť musí po krátký čas neustále kýchat. Je oblíbené v duelech pro rozptýlení soupeře. Kouzlo je sesláno v podobě střely zelených kruhů.

Stupefy

Omračovací kletba. Je to základní bojová kletba a většina kouzelníků se jí učí neverbálně. Počeštěně mdloby na tebe.

Supersenzorické Kouzlo

Kouzlo zlepší smysly sesilatele.


Kouzla z Harryho PotteraKde žijí příběhy. Začni objevovat