UKLETI FILM

328 20 3
                                    

  Dve tinejdzerke koje su prespavale jedna kod druge,odlucile su da odgledaju neki film za koji su culi od drugara,i za koji se pricalo da je istinit.Kada su pocele da gledaju film,na njemu je bila jedna devojicica koja je govorila ,,Kada odgledate film do kraja,zazvonice vam telefon.Kada se javite na telefon misteriozni glas ce vam govoriti da cete umreti za 7 dana,i to ce se stvarno desiti".Devojke vec malo uplasene ugasile su TV ali on se iznenada sam ponovo upalio.Devojcica je stojala bukvalno ispred njih i govorila ,,Ako ne pogledate film do kraja odma cete umreti"!!!Devojke su time bile primorane da odgledaju film do kraja,a na kraju filma kada su ponovo ugasile TV nestalo je struje u njihovom stanu!Odjednom se struja vratila i telefon je zazvonio.One nisu htele da se jave,i prekinule slusalicu.Telefon je ponovo zazvonio ponovo ali one su ponovo prekinule i tako vise puta.Kada bi telefon po drrugi put zazvonio sve bi bio glasniji.Tako su morale da se jave jer nisu mogle da izdrze buku koju je proizvodio telefon.Kada su se javile misteriozni glas je rekao ,,Umrecete za 7 dana"!!!!Devojke su pocele da placu i nisu znale sta ce sa sobom!Tih sedam dana provele su u strahu i panici nisu nigde izlazile iz kuce jer su se bojale.Odlucile su da tih 7 dana ne izlaze nigde jer im se tako nista ne moze desiti.Ali 7 dan im je nestalno hrane i otisle su obe u prodavnicu jer nisu smele da ostanu same.Prodavnica je bila preko puta neke kuce za koju se smatralo da je ukleta.Kada su one sigle do prodavnice cule su krk iz te kuce.Smogle su snage i usle unutra.Od kada su usle u tu kucu pa sve do danas dve devojke vise niko nije video,svi su mislili da su nestale,niko nije znao pravu istinu sta se desilo.  

STRASNE HOROR PRICE (ISTINITE)Where stories live. Discover now