Olihan täs nyt huimat 7 kuukautta taukoo kirjottamisesta hups, mut ajattelin nyt jatkaa taas vähä aikaa.
"Poikaystävän?" Harry kysyy ihmeissään. Louis vain nyökkää ja nappaa Harryn käden.
Harry hymyilee, kunnes Louis irrottaa otteen. Hän katsoo kysyvästi, kunnes Louis kuiskaa "En tunne sinua"
Harry on hämillään, kunnes näkee koulun suosituimman pojan, Joshin, kävelemässä vastaan tiellä.
Kun Josh oli kävellyt ohi, Harry kysyy heti, että mikä on vialla.
"Ei kukaan voi nähä meitä, ei ainakaan Josh" Louis sanoo.
"Mitä sä tarkotat?" Harry kysyy kulmakarva kohollaan.
"Tiiäthän, en oo kertonu ees Liamille, etten oo hetero" hän vastaa.
Harry nyökkää ymmärtäväisesti, ja nopeentaa kävely tahtia.***
"Harry, mistä oot saanu sun rannekorut?" Liam kysyy.
Harry katsoo ympärilleen ja vastaa kysyvästi "Kuinka niin?"
"En mä muuta ku, että Louisilla on samallaiset"
Harry punastuu, sillä hän antoi Louisille ne rannekorut. Hän siis oikeasti pitää niitä.
"Hei" Liam keskeyttää Harryn haaveilut.
Harry kääntää katseensa Liamiin.
Liam tarttuu Harryn ranteeseen ja kysyy "Mikä tuo on"
Harry vetää äkkiä kätensä takaisin, ja peittelee haavoja hihallaan. Hän ei halunnut kenenkään näkevän haavoja, koska ei kaivannut muiden sääliä.
Louis käveli juuri olohuoneeseen, ja tajusi mistä oli kyse.
"Miks sä teit noin Harold" hän kysyy hiljaa, ja menee halaamaan Harrya.
"Kotiolosuhteet pilaa mun koko elämän" Harry vastaa.
Louis suukottaa Harryn poskea ja kuiskaa "Älä enää ikinä tee noin, sulla on nyt mut"
Liam katsoo ihmeissään suu ammollaan, omaa heteroa veljeään, hänen homo parhaan kaverin kanssa, yhdessä, kuin jotain vanhaa pariskuntaa.
"Mitä v***** Louis" Liam huutaa. Louis nousee seisomaan ja sanoo "Mitä nyt Liam? Onko ihan hirveää, jos en halua, että Harry satuttaa itseään?"
Liam lyö Louisia, ja jatkaa huutamista entistä kovempaa "Oletko sä tosissas? Sinä makaat mun parhaan kaverin kaa? Luuletko sä että se on mulle ihan okei? Luuletsä että mä voin olla vielä Harryn kaa samassa tilassa, kun mielessä pyörii vaan ajatus, kuinka sun huulet on koskenu Harryn huulia?"
Louis tönäisee Liamin kumoon, ja huutaa hänelle takaisin "Mä en voi sille mitään, että sun kaveris astu mun silmien eteen, jolloin mun sydän pomppas kurkkuun, ja tajusin et oon rakastunu Haroldii, mä en vo-"
"Harold? Ootko sä tosissas tossaki asiassa? Ootteko te jo keksiny toisillenne jotkut rakastavaisten lempinimet? Ootko sä nyt joku LouLou?" Liam keskeyttää.
"Ja muuten 'Harold' mä en halua nähdä sua enää ikinä" Liam vielä sanoo, ja lyö Harrya mahaan.
Siinä vaiheessa Louisin mitta oli jo täysi. Hän otti Liamia paidasta kiinni ja painoi hänet seinää vasten. "Jos sä ikinä enää teet noin Harrylle, mä teen sen saman sulle, mutta vaan neljä kertaa kovempaa"
Liam katsoi vielä Harrya vihaisesti ja juoksi omaan huoneeseensa.
"Mä oon tosi pahoillani Harry, mua hävettää tai oikeestaan raivostuttaa olla tollasen kusipään veli" Louis sanoo, ja halaa Harrya tiukasti.
"Itketkö sä?" Louis jatkaa, ja katsoo Harrya silmiin.
Hänen silmäkulmastaan valui kyyneliä.
"Anna anteeks Louis, että pilasin sun ja veljes suhteen" Harry sanoi pyyhkien kyyneliään.
"Ehkä ois pitäny tehä heti alussa jo se, mistä en ollu varma"
"Mitä sä tarkoitat?" Louis kysyy huuli täristen.
"Lähtee koko maailmasta" hän vastaa.
Louis rutistaa Harrya niin tiukasti kuin mahdollista, ja sanoo. "Oon niin ilonen, ettet tehny sitä. Mulla ei ois mitään täs maailmassa jäljellä jos sä lähtisit"
"Tää on tosi epäkohteliasta, mutta mikä sai sut jäämään?" Louis jatkaa.
"Ainoa motivaatio mun elämässä, oli sun näkeminen joka viikko. Ajattelin, että jos mä nyt lähtisin täältä, näkisin sut seuraavaks jonkun 90 vuoden päästä. Mä en halunnut tuhlaa 90 vuotta sun odottamiseen. Tosta päivästä on kulunut nyt joku 3 kuukautta, ja silti toi sama ajatus kulkee mun päässä. Onneks oon nyt maailman onnellisin ihminen tässä maailmassa, koska sain sut" Harry vastaa ja suutelee Louisia.Kukaan ei varmaa enää lue tätä, mut kirjotin nyt ku tuli taas vaihteeks tylsää.
Toivottavasti ees jotain kiinnostais tän lukeminen.