/Incheon High School\:-
/Suasana yang amat riuh di kantin sekolah\
Suho = aduhh bosan nye la duduk dekat kantin ni , korang tak rasa ke nak pergi ke suatu tempat haa . * buat muke annoying*
Chen = aku pun bosan jugak duduk dekat kantin ni . Jum la pergi tempat biasa .
D.o = aku malas la nak ikut , aku nak pergi library . Xiumin jum ikot aku *pout*
Xiumin = boleh tapi ajak baekhyun sekali , ehh jap mana baekkie ni ? Bukan dia ada kat sini ke tadi ?
/Tetiba seorang yeoja datang pada exo\.... = hai guys !!! Btw mana bf aku ??
Luhan = entah la bomi kitorong pun tak tahu .
Bomi = haishhh baekkie niii !!
Suho = maybe dia ada dekat class kot . Tu aku tak pasti la ye bomi . Btw mana apink yang lain ? Takkan kau seorang je ?
Bomi = yang lain dekat library la .
D.o = haaa kebetulan ni aku nak pergi library dengan xiumin . Nak jalan sekali ke ?
Bomi = jum la .. kbye annyeong guys ..
Exo (tak termasuk d.o dan xiumin) = nae annyeong ..
/Bomi seorang yeojachinggu baekhyun , bomi amat comel dan rapat dengan exo\
- Di Library-Eunji = haaa sampai pun kau bomi , ehh d.o oppa dengan xiumin oppa pun ada ?
Xiumin = memang kitorang nak pergi library pun . Lagi pun bosan duduk dekat kantin tu .
Namjoo = bomi kata kau nak cari baekhyun oppa?
Bomi = dia tak ada dekat kantin la , aku tak tahu mana dia pergi . Lepak sini jela .
Namjoo = hmm okay.....
-Belakang sekolah-Chanyeol = dekat sini pun kosong ...haishh . Lepas balik sekolah aku ingat nak lepak mall dekat Busan ..
Sehun = jauhh nyeee ...!!!!Chanyeol = saja jalan jalan ..
Luhan = nak ikut .. *buat muke comel*
Chen = aku pun , nak beli baju banyak banyak . Hahahaha ...
Exo = hahahaha ..
Chanyeol = jap aku call baekhyun .
/Perbualan ditelefon\Chanyeol = kau dekat mana baekhyun??
Baekhyun = ade ni dekat class . Kenapa yeol??
Chanyeol = datang tempat biasa bongok!!!
Baekhyun = okayy channie buuuu , hahahhha .