ALHAZELSU

48 8 3
                                    

Yıllarca düşünsem böyle anormal arkadaşlara sahip olabileceğim aklıma gelmezdi.
Ve sanki birnirinize çok benzeyen 4 deli kiz birbirini bulmuştu.
Dünya bu kadar küçük müydü?
Aşk olayları kızların arasini epey bi karıştırmisti.
Ama onlar biliyorlardi ki Alhazelsu ( alara hazal elif su) hiçbir zaman ayrılmazdi.

Herzamanki klasik günüme uyanmıştim.
Tabikide elime ilk aldığım şey telefonumdu . Sevgilime 'Günaydın' mesajı atayım diye düşündüm ama bilin bakalim ne eksik? Sevgilim yok -_-
Kimseyi de sevmiyorum ben . Neyse aşık tabikide olmicam.
Sabah sabah kahvaltı yapmak bana göre olmadığı için kahvaltı yapmadım. Okulda çoğu kız yüzüne badana yaparak okula gidiyor ama çirkin de olsam badana bana göre değildi. Sadece açık renk bi rujdan vazgeçemezdim.
Aklımı karıştıran birçok şey vardı. Yolda giderken bunları düşündüm.
Okulun son günüydü bugün.
Sanırım bu an yaşamak istediğim son an. Aslında hem mutlu hem üzgünüm. Dersler biteceği için çok üzgünüm arkadaşlarımdan uzaklaşağım için de çok mutluyum. Şaka şaka tabikide böyle bi saçmalık yok tek üzüldüğüm şey arkadaşlarımla bi süre görüşemiyecegim için .
Son gün herzaman ki gibi kızlarla takılmayi düşünüyorduk.

Eve geldiğimde saat 5 sıralariydi. Şimdi stalklancak kimsede yoktu ne yapacağımı bilemedim.
Biraz kitap okumak belki iyi gelebilirdi. Tam kitabi açayım dedim ki Barış'tan mesaj geldi.

Hiç Böyle HissetmemiştimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin