Multi: Su
Barış Su'nun eski sevgilisiydi yaklaşık 5 aylık ilişkileri vardı.
Mesaja bakayım dedim.
(Koyu yazılar barış)
"Naber?"
(Bu neydi şimdi ne alaka yani kesin yine Su ile ilgili bişey soracaktı.)
"Oo eski enişte.." dememle birlikte anında cevap yazdı.
Su'yu hatırlatacak tek bir kelime etmessen sevinirim.
O zaman Kola hatırlatayim dememle birlikte 10 dakikalik engel yedim.
Bi kaç saat sonra Barış tekrar amaçsız mesajlar atıyordu .
Anında Su'ya bunları anlattim ama takmadı. Biliyorum ben onun takmama hallerini.
Bende zaten sıkılmıştim. Hazır Barış mesaj atmışken sohbet edeyim dedim .
Ve Su tabikide dayanamayip 'ne diyo o salak seni rahatsız ediyorsa söyle' demesi ile birlikte güldüm.
Aa Su sanane ki Barış'tan öyle değil mi ?
Harbi ya banane git sende bulaş ona sonra sende kandırıl ve gör gününü.
Demesi ile birlikte Su'nun sinirlerinin bozulduğu çok belliydi.Alara orda mısın?
Barış ne istiyorsun yine?
Su ne diyor?
Neye ne diyor?
Mesaj attığımı ona anlatmadın mı?
Barış sen var yaz az değilsin ha . Yoo anlatmadım o bana ilk ayrıldığınız anda Barış'la ilgili tek kelime etme demişti ve o gündür bu gündür kiz wp grubunda dahi adın geçmiyor.
--görüldü--
Ne yapacağımı bilemedim yalan söyledim ama iyi oldu biraz da Barış Su'nun peşinde sürüklensin.Saat 12 olmuştu. Fazlasıyla sıkılmıştım. Skype'dan Hazal'la konuştum. Olanları ona anlattım
(Koyu yazılar Hazal)Sence Su Barış'a hala aşık mı yoksa yaptığı öylesine bi kıskançlıkmıydı?
Bence hala aşık olabilir ama olmayada bilir? Düşünsene Barış sana aşık ve Su'yu en iyi bahane olarak görüp sana o yüzden mesaj atti?
Hazal çok zekisin git bu zekiliğini gece gece ders çalışarak geçir by.Işığı kapatıp yatağa uzandım. Gerçekten Hazal'ın dediği gibi bi saçmalık olur muydu ? Yoksa herzaman ki Hazal'ın mal düşünceleri miydi bilmiyorum. Olacaksa da ne diyim Allah korusun -_-