3

12 3 2
                                    

Önce şunu söylemek istiyorum "4 hafta sonra" diye yazmamin sebebi asıl olayın gelişmesi için biraz zaman olması gerekiyor ve o araya klasik olaylar koymak istemedim. Bu yüzden yazdım. Olaylar geliştikçe daha keyifli bölümler olacağına söz verebilirim . Yorum ve votelerinizi eksik etmezseniz sevinirim :))

(4 hafta sonra)
Sabah erkenden uyanmaya alıştığım için bazen erken uyanıyordum. Lanet okul bırakta tatilde rahat olayım -_-

Uyanır uyanmaz elime telefonu aldım. Barış'tan mesaj gelmişti. Barışla neredeyse 2 aydır konuşuyoruz. Su'ya bahsettigimde bazen "Barış kim?" diye soruyor gerçekten unutmuştu. Bende sorun yok diye konuşuyorum.

(Koyu yazılar Barış)
Günaydın neden kaç gündür mesaj atmıyorsun?
( Nasıl neden ? Mesajları hep o atardi ne ima etmeye çalışıyor ki?)

Sen at canısı
(Ne ne ne ne dedim ben 'canısı' nedir ya niye bu çocuğa karşı değiştim herkes gibi o da biri.)

Neyse sana da Günaydın canısı

Ya ben öyle demek istememiştim ..
Bugün bi planın varmı?

Evet ya kızlarla buluşacaktım şimdi çıkmam lazim bb.

(2 saat sonra)

Kızlarla falan buluşmayacaktım.
Hemen bilgisayarı, kulaklığımı , gevreğimi, telefonumu, suyumu yatağa koydum. Allah'ım şu manzaraya bakın ^^. Evde kimse de yok. Tam hayal ettiğim gibi bi yaz tatili. Kulaklığı takmamla beraber dünyadan uzaklaştım fazlasıyla iyiydi bu.

Bu kadar şey hazırlamışken nasıl tuvalete girmeden oturdum of. Tam kalkayim dedim ki annem arıyor..

Günaydın tatlim şimdi beni dinle elif ve hazal yanına gitmek için benden izin aldılar

Senden neden izin alıyorlar ki?

Yanlarında Barış diye bir erkekte mi ne olacakmış bu yüzden izin istedi başta biraz tuhaf gelsede size güveniyorum iyi eğlenceler işlerim var görüşürüz tatlim.

Az önce bir şaka ya mi dahil oldum? BARIŞ MI GELECEK?
Ve şu an kapı çalışıyor ! Üstümde kısacık şort ve içimi belli eden bir tişört var! Ben evde pijama değiştirmem arkadaş onlar pijamayla gelsin of of .
Ne yapmalıyımdım bilmiyorum . Buldum! Kapıyı hemen açıp odama ışık hızıyla çıkıp üstümü değiştirmem lazımdı. Koşarak merdivenlerden indim.

İçimden 1-2-3 diye sayıp kapıyı hızlıca açtım ve yukarı çıkmak için merdivenlere anında yaklaştım ki 5. basamakta takılana kadar herşey çok iyiydi. Barış hemen yanıma geldi

Iyi misin?
( Hazal ve Elif neredeydi ? Tek başıma bu halde yakalandim mükemmel.)

Ben iyiyim ama değilim şimdi arkanı dön ben bana dön demeden de sakına dönme dememle birlikte yukarı ışık hızıyla çıkıp üstüme düzgün bi şort ve tişört geçirip hemen Barış'ın yanına gittim.

Sana ne oldu durdun falan?

Boşver uzun hikaye a kapıda çaldı sanırım kızlar geldi .

Hazal elif hemen üstlerine atlayıp onları sarılmamla beraber boğdum. Bu yaz ilk görüşmemizdi. İkisinede bunun hesabını sonra soracağım bakışı attım ve anladılar. İşte True Bff.

E salona geçin diyemezdim gece salonda uyuya kalmıştım yastık falan vardı biraz da olsa dağınıktı.

-Elif: Bence odana çıkalım.

Kurtarıcım ^^ diye düşündüm ama odam daha berbattı lanet olsun.

Merdivenlerden çıkıyorduk. Hazal'ın odama dalmasiyla beraber arkasından Elif ve Barış geldi.

İşte rezil anlar ! Üçü aynıanda Kahkaha attı -alskfkvkvkglglalsldkkf-

Gülmekten tek kelime bile edemediler.

-Hazal: Ba-ba-bahsettiğin yaz planın gerçekten mükemmel.

-_-

-Elif: bence dışarıda takılmalıyız.

Aynen hadi gidelim bencede dememle beraber evden çıktık.

Biraz uzakta Kafe var oturalım. Gidiyorduk. Barış kolunu omzuma attı!

-Barış: Bi sakıncası varmı?
(Şu an kalbim tahmin edebileceğiniz ya da edemeyeceğiniz heryerimde atıyordu. Bu çocuğa ne zaman bu kadar alışmıştım. Yoksa .. diye iç sesim bana soru yöneltince bi garip oldum neyse.)

Elif ve Hazal ikiside Oo demeye başlayacağı anda " Aa ordaki Rüzgar mı?" dememle beraber Elif hemen oraya baktı ama kimse yoktu. Ben de biraz kahkaha attim -qkdkgogklskdkfk- Hazal' da bana katıldı.

-Barış: Sadece kolumu atmıştım ama siz bilirsiniz kaldırayım o zaman.

Yo hayır.
( Ne kadar cesaretliyim -_-)

Yola devam ediyorduk.
Hazal'ın işi çıktı gitmek zorundaydı.

Hadi oturalım.

-Barış: Kızlar ne içersiniz?

-Elif: Hava çok sıcak ben limonata içeceğim.

Aynen bende.

Siparişleri verdik. Sohbet ediyorduk. Herşey çok iyiydi ki Ceren ve Buse gelene kadar.

-Elif: Bunlar nerden çıktı şimdi?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 02, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hiç Böyle HissetmemiştimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin