Etrafa baktım harika bir manzara inanılmaz derecede güzel dün uyandığım camdan duvar yanındaydım etrafta sonbahar yağmurları ile çıkmış bir çok çiçek vardı bir cesaretle dışarı çıktım dışarıya çıkmadan önce kafeden çıktığımda giydiğini montum giydim o çocuk hepsini yıkamıştı evet o garip çocuğun adın bilmiyorum söylemedi bende sormadım ayakkabı giydim ama bunlar o çocuğun çizmeleriydi dışarı çıktım kim bilir bu lanet şehrin hangi dağındaydım yavaşça papatyaların yanına gittim onlar bakarken dikkatim başka bir şey çekti .
Nergiz bu çiçek narin değildi genelde dağlarda yetişirdi kaya ve çakıl onu en sevdiği yerlerdi ben Nergiz severdim her ne kadar hikayesi bana göre olmasada severdim diğer çiçekler gibi geçmişi olmayan değildi özeldi bana göre özeldi en azından .
Ben kayaların arasında otururken bir bağırma geldi .
"Nerde bu lanet kız Allah yaaa bu kız gördüm den beri bir olay ardı arkası kesilmiyor ."
"Gökşin!"
"Burdayım bir yere gittiğim yok babacım ."
"Ne babası be napıyon sen orda ."
Ben sadece sustum çiçekler baktım burada yaşaya bilirdim hayır burda öle bilirdim bile o kadar yanımda bir kıpırtı olmaya başladı sonra ayağımdan biri çekti o anda çığlığı bastım daha ne oldun anlamadan yine bir kolla dolandım.
"Bağırma be kulağım patladı ."
Ona baktım sadece kollarından çıktım hemen ben bu kadar aciz biri değildim hızlı bir şekilde yürüdüm .
"Deniz düşmeden önceki kıyafetleri yatağın üstünde bıraktım üstün değiş gidiyoruz ."
Başım saladım ev doğru yürüdüm .
Dediği gibi yatağın üstünde duruyordu kıyafetler giyindim aşağı indim kapın önünde ayakkabılarım vardı niye az önce bulamadım hemen arabaya bindim zaten o beni bekliyormuş yolla koyuldu son kez nergiz baktım .
...........
Korku çiçekleri lanet çiçekleri en kötüleri ve şuan beynimde kalbimde kısaca heryerimde çıkmaya başlamış en kötü çiçekler mide bulantısı yapan lanet çiçekler ve şuan bu çiçekler benim bedenim elle geçiriyor .
Batu ,Kemal amca bana kötü bakışlar atıyor ama annem denilen kişi sadece tiksinti dolu bakışlar herzaman ki gibi artık alışmıştım içimden gözlerim devirmemek için zor sabrediyorum .
Derin bir nefes aldım .Hepsi bana döndü .Birde komiser amca şimdi duruma kısa bir özet geçelim ben ev otobüsle geldim çünkü o salak ismin bilmediğim kişi beni bir durakta bırakmış ve gitmişti ilk ev ayak bastığım an annem tutuğu gibi polise götürdü karşımda annem beni zorla konuşmaya çalıyor aklınca beni rezil edicek .
"Hadi kızım konuş sana niye susyorsun ."
Ona baktım yüzü asıktı ama gözlerin için gülüyordu bu kadar mı nefret ediyorsun anne benden.
"Kimsenin yanıda değildim bir iki gün arkadaşlarım yanında durdum sonra buraya geldim "
Annemden burnundan alaycı bir ha çıktı .
"Hangi arkadaşların Batu dan ayrı arkadaşın varmış gibi."
"Anne sana ne"
Ona anne demek bile ağzımı asitle gargara yapmak gibi ."Ne sana ne ben senin annenim nerde olduğunu haberim olmalı "
Kovmadan önce düşünecektin anne .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavinin Soluğu#Rekaya
ChickLitYalnızlık tek başına olmak bir gülümseme ye muhtaç bir kız çocuğu ve bunu fark edip onu korumaya çalışan bir soluk &&&&& Peki bu soluğun amacı ne