Medya:Evin manzarasını
Yalnızlıkta kaybolan bir ses korkuyor ama bir o kadar da güçlü durmaya çalışıyor o ses cidden korkuyor.
Ölüm böyle bir şey herhalde sıcak ilginç toprağın bu kadar sıcak olacağını düşünmezdim.
Birazdan sesler gelmeye başladı rüzgarın pencereye vurma sesi ve hım galiba yağmur topraktan nasıl bu sesler çıkar toprak çok yumuşaktı .Gözlerim çok parlak bir şey yüzünden ağrımaya başladı .
Yavaş bir şekilde gözlerim açtım gri ve beyaz ağırlıklı bir odadaydım ben ölmedimi ama nasıl etraf bakınmaya başladım beyazlı siyahlı bir çalışma masası koyu renklerde resimler aynalı bir oda ve üstünde olduğum yuvarlak iki kişilik bir gri bir yatak ve bazı aksesuarlar bunların dışında bir de beyaz bir piyano yavaş bir şekilde ayağa kalktım arkama baktım ve şok oldum gözüme çarpan ışık buldum yatağın arkasındaki duvar tamamen cam dı ve muhteşem bir orman vardı arkada nefesim kesildi .Mavi ve yeşil muhteşem uyumu inanılmazdı .Ağır yorganı kaldırdım ve soğuk yere ayaklarım bastım üstümde siyah bir erkek tişört ve siyah bol bir eşortman altı vardı yataktan çıktım ve çam dan duvara ilerledim bulutlar dağları ve ağaçları saklamıştı nefes kesici bir görüntüydü galiba bir dağ evindeydim camdan dışarı bakınca bir uçurum vardı oda saklanmıştı bir derinlik sonrası sadece griydi sonu görünmüyordu sessiz bir şekilde etrafı inceledim sonra arkama baktım piyano çok güzeldi beyaz oturma kısmına oturdum bir kaç tuşa bastım yavaş yavaş notalar birbiriyle birleşip bir vals ortaya koydular o kolejde burs almamın nedenleriden biri müzik bursuda aldımış olmam dı .
Sessim güzel değil di sadece bir kaç müzik enstrümanı piyano ,keman ,gitar ,bas gitar ,elektro gitar gitarları çalmayı öğrenmek toplam üç yılımı aldı ama güzel bir duygu .
Piyonanın tuşlarına basmaya başladım.
(Piyonayla çaldığı müzik I will always love you )
Çaldığım müziğin şarkısın severdim ama piyano ile daha bir farklı bir zevk veriyordu hafif bir mırıltı ile çalmaya devam ettim piyona ses çok güzel gelirdi bana hep .
"Ona dokunma !hemen kalak ordan !"
Arkadan öyle korkutucu bir ses.
Elim öyle kaldı ama sert bir şekilde çekildi o kolumla birlikte beni oturma yerinden de kaldırdı
Bileğim çok acıyordu .Sinirle ona döndüm ve mavi hemde çok koyu bir mavi göz bebekleri tahminimce sinirden büyümüş gözbebekleri sanki ortasında siyah bir delik olan akşam denizin anımsatıyordu .
"Bir daha ona dokunma "
Kafam saladım genelede bu kadar sessiz biri değilim ama şuan kadar gördüğüm en tehlikeli hayvanla karşı karşıya gibi hissediyorum .
Benim yüzüm görünce bileğimdeki eli biraz gevşedi yüzüm inceledi gözlerime gelince yüzündeki sinirli hal değişti . Ona nasıl baktım bilmiyordum galiba ürkek bir ceylan gibi bakıyordum.
Lanet olsun ben böyle bir kız değilim aklımda gelen bana bakan iki muhteşem mavi gözler ilgili fikirler bir kroşe vurdum ve sert bir şekilde bileğim çektim."Ne yaptın sanıyorsun be kolum kopardın artı insanca söyle yemedim senin piyanonu ve ben nerdeyim"
Benim bağırmamdan etkilenmiş gibi hemen o da kendine geldi bir adım geriye gitti derin bir nefes aldı piyonaya doğru üstüne tahta kısmı yerleştirdi .
Bana döndü .
"Nerdemisin seni gizli bir yere getirdim çünkü sen benim oldun."
"Ha??"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavinin Soluğu#Rekaya
ChickLitYalnızlık tek başına olmak bir gülümseme ye muhtaç bir kız çocuğu ve bunu fark edip onu korumaya çalışan bir soluk &&&&& Peki bu soluğun amacı ne