Multimedyadaki Ömer.
Yemeğimi yiyip odama çıktım.Kendimi yatağa attım ve hemen uy
umuşum.*************
Ilk defa kendi kendime uyanmıştım.Telefondan saate baktım.Saat 7:00 idi.Kalkmama 15 dk. vardı.O 15 dk.'yi Wattpad'tan kitap okuyarak gecirmeye karar verdim.Wattpad'ı açıp en sevdiğim kitabı YAKIŞIKLI ODUNUM kitabını açtım.Ve okumaya başladım.O kitabı o kadar çok seviyodum ki,okurken icine giriyordum.Karakterleri kafama göre düşünüyorum.
Hayalim de ki karakter çok yakışıklıydı.Resmen hayali kişiye sulanıyordum.Her neyse...Kitabi okumaya devam ediyorken gözlerim fal taşı gibi açıldı birden.Çünkü kitapta yakışıklı karakterin anne babası kaza yapmıştı.Sanki kendi anne babam kaza yapmış gibi üzülmüştüm.
Sonra saate baktım.Saat 7:15 idi.Yani kalkma zamanım.Annemi şaşırtmak için onu kaldırmya gittim.Odaya girdim ve
Anneme havalı ve değişik bir tavırla"Hadi kalk anne"dedim.Annem
"Sen bu saatte nasıl oldu da kalktın?"dedi.Anneme
"Kaza olduğu için uyku tutmadı"dedim.Annem şaşkın bir şekilde
"Ne,nasıl,neden,ne zaman,nerde,kim?"dedi hızlı bir şekilde.Bende şaşkın bir şekilde
"Tamam anne sakin ol.Okuduğum kitapta kaza oldu dedim.Annem
"Ayy kızım yüreğimi hoplatıyodun"dedi rahat bir sesle.Sonra ayağa kalktı ve kıyafet secmeye başladı.Annemin boş olmadığı gün yoktu.Çok sosyaldi.Benim ölme haberim gelse bile şu. işimi hallediyim de öyle geliyim derdi.Ben bunları düşünürken odama çıkmıştım bile bordo kazağımı ve ıspanyol paça pantolonumu giydim.Saçımı at kuyruğu yaptım ve aşağı indim.Kahvaltı yaptım ve bugün öne Sare'nin oturacağı aklıma gelince koşmayı bıraktım ve arkaya oturdum.Annem de arabaya binince yola koyulduk.
Yine ilk Sare indi ve bana gelmişti.Anneme "Görüşürüz"diyip sınıfa çıktım.Merdivenlerde o çocuğu gördüm.Yanında kimse yoktu.Fırsattan istifade yanına gidip"Merhaba ben Sıla"dedim.Çocukta
"Aaa merhaba ben de Ömer.Bu arada tekrar özür dilerim"dedi.
Bende"Yoo önemli değil"dedim ve sınıfa gidene kadar konuştuk.Ömer tam düşündüğüm gibi yeni gelen çocuktu.Oda 16 yaşındaydı.
Sınıfı daha belli değilmiş,bugün söylenecekmiş.Bu arada çocuk çok tatlı idi yaaa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimi Çalan Hırsız
Teen FictionAşk kalbinin onu gördüğün an hızlı hızlı atması değilmiş sadece.Aşk onu gördüğün an yanaklarının kızarması,kalbinin hızlıca atması,beyninin ondan başkasını duymaması ve görmemesi,oraya utancından gitmek istemesenden ayaklarının oraya gitmesi ve de e...