NE OLMUSTU KI

6 0 0
                                    

Banu teyze Ömere seslendi

"Ömeeer hadi gidiyoruuz".Ömer bana

"Hadi görüşürüz aşkım"dedi ve bende ona "Görüşürüz" dedim.Beraber aşağıya indik.Annemle onları yolcu edip salona geçtik.Televizyonu açtım ve kanallara baktım.Ayyyy en sinir olduğum şey."Tam bir değil iki değil üç değıl hatta dört değil beş kavanoz bal 100 TL" allahım yarabbim yaa.Hemen şu kanalı silmeliyim yoksa içimde kalır.

***********************

"Sılaaa hadi kalk kızımm"

"Tağmam agnneg"

"Yaa hadi kalk tamam tamam diyosun uykulu uykulu , kalkmıyosun.Gitde bir elini yüzünü yıka kendine gel"

"Yaa uff tamam" dedim ve banyonun yolunu tuttum.Elimi yüzümü yıkadım ve aynaya baktım.

"Hayıııııııııııııır!".

"Ne oldu ne bağırıyosun kızım"

"Anne sormaya ne gerek var görmüyor musun halimi?Göz kalemi rimer mimer hepsi akmış , şu surata bak kapkara"

"Bende bişey oldu sandım"

"Var zaten"

"Sıla abartma"

Sare eksik kalmasa olmuyo.

"Nolmuş anne?"

"Makyajı filan akmış , sen boşver"

"Nee makyajı mı akmış bu çok vahim bir durum"dedi ve bana baktı.Yüzümü görür görmez cin çarpmışa döndü.Yalnız bir şeye şaşırmıştım.Sare bir konuda bana katılıyordu.O da makyaj.

Yarım saat sonra aşağıya inebildik (Sare ile Ben).Makyaj biraz zor geçmişti.

Annem "Hadi çabuk , hadi çabuk"diye diye bizi okula hızla getirdi.Hızlı hızlı merdivenleri çıkıyordum.Diğer merdivende hocayı hocayla konuşurken gördüm ve hızla sınıfa girdim.Girdiğim an "Hoca geliyo"dedim ve herkes yerine geçti.

*************

Çıkış zili çaldı herkes dağıldı.Ben yine doğal olarak Eylül ile beraberdim.Bana hala "Kanka inanmıyorum" diyordu.Bu arada Omerler nerede idi.Çıkış zilinden sonra hiç görmedim.

"Sıla daldın gittin.Deminden beri sana sesleniyorum"dedi Eylül.Bende

"Efemdim yaa dalmışım"dedim.

"Şeyda" dedi.Aynen yaa Şeyda.Bi kaç gündür okula niye gelmiyo bu kız.Hatta bir kaç haftadır.Aaa onun bende telefon numarası vardı.Hemen Eylüle

"Onun bende numarası var arayayım deyip telefonu elime aldım ve aradım.Telefon çalıyodu ve sonra açıldı

"Alo Şeyda"

"Sıla ben çok kötüyüm konuşcak durumda değilim ayıp olmasın diye açtım görüşürüz" ve kapandı.Ne olmuştu yaa.

Kalbimi Çalan Hırsız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin