En değerlı varlığım sensin

76 3 8
                                    

"Günaydın aşkım " diyerek kahvaltıyı yatak odasına getiren Ayaz, Öykü'nün anlına burnuna ve dudaklarına bir öpücük kondurarak onu uyandırır. Öykü gözlerini açar açmaz Ayaz'ı gördüğü için çok mutludur. Ayazla uyandığı her güne mutlulukla uyanır. Sanki ilk onu görünce Tüm günü huzur ile geçiçekmiş gibi. Ayaz Öykü'ye aşk dolu bakar. Öykü "çok mu güzelim, gözlerini alamadında ondan sordum " der. Ayaz " güzelsin tabi ama ben gözünün altındakı kırışıklara dalmıştım " der. Öykü " ben göstercem sana şimdi kırışıklığı. Ne kırışıklığı ya, bende kırışıklık mı var? ! Öldürcem seni Ayaz " der ve sırtındakı yastığı alip Ayaza vurur. Ayaz gülmeye başlar " Aşkım dünyadaki kırışıklı tek kadın sen değılsın, bu normal bi durum " der ve gülmeye devam eder. Ayaz Öykü'den kaçmak için yatak odasından çıkar ve " Aşkım dur ya napiyorsun, ben seni her halin ile seviyorum"der Öykü'de " Bilmem mi sevgilim, bilmem mi " der ve onu kovalamaya devam eder. Ayaz kapının arkasına saklanır ve Öykü yü bekler. Öykü oturma odasına girer ve " Ayaz çık ortaya burda olduğunu biliyorum, hadi sevgilim çık ortaya " der. Ayaz'ı göremeyen Öykü bahçeye çıkar. Ayaz sessiz bi şekilde Öykü'nün yanına yaklaşır. Öykü'yü havuzun kenarinda kendi kendine konuşur bi halde yakalayan Ayaz onu gülümseyerek havuza atar. Kendini Havuzda bulan Öykü " Ayaz bu neydi şimdi? " diye sorar. Ayaz üstündeki tişörtünü çıkartıp havuza atlar ve Öykü'ye doğru yüzer. Ona bellinden tutarak sarılır ve " Sen benim en değerlı en güzel varlığımsın " der ve Öykü'nün gönlünü alır. Havuzdan çıkıp yarım kalan kahvaltılarını yapar Öykü ve Ayaz. Hazırlanıp evden çıkar. Birlikte Sibel'in kafesine giderler. Orda Burcu, Emre, Şeyma, Mete, Sibel ve İlker ile karşılaşırlar. Bir araya otururlar ancak herkes kendi sevgilisi ile ilgilenir. Herkes çok mutludur. Aşk ile başayan ve aşk ile biten bi gün daha bitmiştir.

Kiraz Mevsimi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin