° Dimineata, ma trezesc cu greu .. mama trage ca de obicei de mine , cu parul ciufulit si ochii intredeschisi ma tarasc in bucatarie .
- Ce mancam ? zic eu morocanoasa catre mama
- Deschide frigiderul si i-ati ce vrei !
- Nu prea mi-e foame , fa o cafea . - Eu trebuie sa plec mai devreme la servici , fati-o singura '
Ma inebuneste femeia asta , mai bine as locui singura , decand mama a divortat de tata s-a schimbat compet , este mult mai autoritara si rece ...Ma rog , intarzii chear in prima zi de scoala ...
Ma imbrac destul de elegant , pentru a face o impresie placuta ! Ma machiez , ma indrept la par , imi i-au claciul si plec .
Intru in curtea liceului , eram destul de speriata , colegi noi , profesori noi , locuri necunoscute , si o curte plina de elevi .
Directorul incepe sa tina discursuri , ma rog nu prea l-am bagat in seama , ceea ce m-a interesat era ce clasa de a9-a sunt .. nu peste mult timp aud : July Brook - Clasa a9-a B ...
Sunt destul de fericita ca am iesit din plictiseala si meloancolia de afara si intru in.liceu , wow , destul de mare !
Ma duc , caut ca o nebuna clasa mea si ma ratacesc ! Erau mai multi baieti pe hol, dar am evitat sa-i intreb sau sa cer vreo indicatie .
Desigur desteptii baieti nu s-au putut abtine a nu striga dupa mine cu mare nesimtire :
-Fata cea sexii cu parul pe spate , te-ai ratacit frumoas-o !?
Pfoaai ma abtineam sa nu-i injur , tot tinandu-mi nervii in frau .
Am plecat , totusi am gasit in sfarsit clasa !! Toti vorbeau intre ei de parca sa-r cunoaste de-o viata .
Ma bag si eu in seama cu un grup de fete care par destul de dragute , daa "par" ...s-au uitat urat si nimic , am impresia ca nu prea ma voi intelege cu turmentatele astea :)) .
Da gata alt capitol !! Pup
CITEȘTI
Te Urasc Fiindca Te Iubesc .
RomanceEste vorba de o fata pe nume July , care din punctul ei de vedere baietii nu sunt asa importanti ... Multi se tin dupa ea insa ea ii refuza , pana cand un baiat din clasa ei incepe sa-i cada cu tronc ! Ciudat , desii nu a mai simtit iubire pentru ni...