Tot incercand sa ma bag in seama cu fetele , observ ca sunt mai multi baieti in clasa , vreo 18 , nu i-am inumarat dar par multi ...fete doar vreo 10 .
Nu am gasit pe nimeni mai putin absorbit de sine cu care sa-mi impart gandurile si prerea despre liceu . Indiferenta, ies din clasa si vad ca toate clasele s-au reunit ...deja s-au facut grupuri "rebelele" , "Papusile Barbie" , "Baietii rai " ...clar , imi va trebui mult timp sa ma acomodez ..Pe unde treceam , zaream numai baieti , deja incepuse sa ma calce pe ultimul nerv ramas , tot mergeam si speram sa-mi fac vreo prietena , dar din pacate baietii au acaparat liceul .
Imi scot telefonul , si incep sa-l butonez , totusi m-am gandit sa mai scriu cateva idei in cartea mea "Singuratica de mine " (asa se numea pe atunci ) , si scriu eu de zor , ingropata parca mai mult in idei , ma lovesc de ceva sau mai bine spus , de cineva. Nu am vrut sa ridic privirea , dar nici sa trec nepasatoare ....
Si atunci totul a luat o intorsatura ciudata...
An ridicat privirea , rusinoasa , wow si era el , avea chipul parca sculptat , niste ochii verzi ca smaraldul , un par saten , atat de matasos , wow eram pur si simplu topita ... am lasat privirea in jos , rosie la fata , mi-am cerut iertare , iar el s-a oferit sa ma ajute cu cartile , pe care deabia le duceam ... eram atat de confuza , "Oare asa e dragostea ? Asta inseamna sa iubesti pe cineva ?! Fii serioasa July , nici nu-l cunosti , nu poate fi nici macar o atractie fizica " asta imi spunea subconstientul meu !
Am mers spre clasa insotita de baiatul acela superb , de emotii nici nu l-am intrebat cum il cheama, oricum imi trece mie nebunia asta ..
Orele s-au terminat ..
Ma duc spre casa , singura ca de obicei , dar nu-i bai sunt obisnuita .. Deschid usa , mama nu a venit de la servici , sunt singura acasa , liniste si pace in sfarsit :)
Deschid telefonul si incep sa imi continui cartea , desigur nu am putut sa nu aduc vorba si de "printul cu par saten "
"Iach , serios July , e scarbos " imi tot repetam ...
Dupa vreo 3 capitole de scris fara neincetare , ma pune gandul sa ies prin cartier , ca doar na , sunt si eu pana la urma om , doar nu oi sta inchisa in casa ...
In fata blocului , desigur Debby si papusile ei vorbitoare , nu s-a putut abtine sa nu comenteze ceva la adresa mea , dar aud o voce aparandu-ma
-Las-o in pace Debby , ai probleme grave fetit-o de te iei de oricine iti iese in cale ! Incetea-za !
Ma intorc , voind sa multumesc , dar vorbele imi sunt incuiate si aruncate de o stralucire pe care am mai intalnit-o , printul din liceu , uf rasuflu , si ma holbez ca o netoata , cred ca deja sunt nesimtita , las privirea in jos multumindu-i cum i se cuvine de data asta ...
-Buna , cum te numesti , ne-am intalnit si la liceu , dar nu am apucat sa te intreb cum te cheama !?Mda... unele capitole chiar ma aprind si nu ma mai pot opri din scris , nu vreau sa va plictisesc :)) oricum July s-a indragostit !! In sfarsit , un baiat i-a intrat la suflet '
:* pup , ne intalnim printre randurile uramtorului capitol !
CITEȘTI
Te Urasc Fiindca Te Iubesc .
RomantizmEste vorba de o fata pe nume July , care din punctul ei de vedere baietii nu sunt asa importanti ... Multi se tin dupa ea insa ea ii refuza , pana cand un baiat din clasa ei incepe sa-i cada cu tronc ! Ciudat , desii nu a mai simtit iubire pentru ni...