Buburuza il vede pe Howk Moth.Bizar...Dar adevarat..
Acesta avea pe langa el o multime de fluturasi.
Marinette deoarece nu mai avea cum sa devina Buburuza,deoarece Tikky era obosita si trebuia sa si recapete puterile,alearga cat de repede putea pentdu a nu fi prinsa de acesta.
M:Adrien?
A:Da?
M:Ce ne facem?
A:Nu stiu,dar trebuie sa ne recapatam repede puterile!
M:Știu!😊Trebuie doar sa ne transformam!
Dupa cateva minute acestia s au transformat,iar Motan Noir ii atragea atentia lui Howk Moth.Intre timp Buburuza a inceput sa prinda toti fluturi pentru ca el sa nu mai poata sa faca nimic periculos.
HM:Da-ti-mi miraculosii vostri! Acum sau......
MN:Sau ce?
Sau lumea nu va mai fi la fel deoarece o voi distruge!Mwahahahaha👿👿
MN:Nu vei face asta!
HM:Cine ma impiedica să o fac?
B&MN:Noi!
MN:Howk Moth?Tu nu ai o familie,copii sau ceva drag pe lumea asta?
HM:Ce te intereseaza pe tine?
MN:Păi ma gandeam ca fiecare are cate o persoana draga pe care nu vrea sa o piarda!
HM:Eu nu mai am pe nimeni!
MN:Eu cred ca ai pe cineva!
Buburuza se uita nedumerita la ei.😂B:Ha?
HM:Poate ca am,dar....
MN:Dar ce?
HM:N ai de unde sa intelegi!N ai trecut prin ce am trecut eu ca sa sti!
MN:Ooo!Am trecut prin multe!
HM:Ca de exemplu?
MN:De ce ai vrea sa sti?Oricum nu te intereseaza decat miraculosii!
HM:Ne mai vedem noi!*👿aratand un zamber malefic👿*
Howk Moth pleaca,iar Adrien cu Marinette se detransforma si se duc acasa pentru a se odihni.
M:Adrien?
A:Ce?
M:Ce a fost asta?Ati purtat o conversatie cam ciudata..😯 *spuse nedumerita*
A:Nu stiu nici eu.Dar am reusit sa o facem macar fara lupta 😀
Adrien zambeste apoi pleaca la baie.Marinette se pregateste de culcare cand de o data se aude o bubuitura.
Se duce pe hol ca sa vada ce se intampla si deodata il vede pe Howk Moth cu o armata noua de fluturi.
De nicaieri apare Motan Noir si reuseste sa i ia miraculosul si vede ca Howk Moth nu era nimeni altul decat.......
---------------------------------------------
Suspans!
Mwaha ha ha ha!👿👿😙😙Capitol creeat de nebuna de sor'mea: SarbulAnaMaria
CITEȘTI
'Schimbari-miraculos'
FanfictionIntroducere Salut. Probalil toti ma cunoasteti. Sunt Marinette. Însă,acum nu sunt fata timida de 16 ani. Acum sunt fata de 18 ani cu incredere in sine. Imi stiti secretul.Sunt Buburuza. Adrien's Pov Salut.Sunt Motanul Noir,adica Adrien,e ciudat ce s...