Napisałam ten fanfiction dosyć dawno, gdy dopiero wchodziłam w fandomy różnych serii anime i chodziłam do drugiej klasy gimnazjum. Te opowiadanie według mnie pasuje do cringe complication z opowiadań na wattpadzie, but whatever. Myślałam wiele razy nad usunięciem go, lecz całkiem spora ilość ludzi lubi to czytać i otrzymałam całkiem dużo miłych komentarzy (jak dla mnie dużo k), więc doszłam do wniosku, że pozostawię to wszystko jednak na watt. Poprawiłam kilka błędów (chociaż nadal nie wszystkie) i w nawiasach są moje krótkie komentarze, które odpowiadają dokładnie moje reakcje podczas czytania tego. To wszystko, jeśli podoba ci się czytanie cringe opowiadań to enjoy!
Yuu
Mika to mój przyjaciel od lat, jest dla mnie jak rodzina. Jest ponad wszystko czego pragnę. Wychowaliśmy się prawie razem, ale nie jesteśmy prawdziwymi braćmi, choć i tak bym tego nie chciał. Wolę tak jak jest, ponieważ jestem w nim zakochany. On mnie traktuje jak dziecko i zawsze jest opanowany. Boję się mu wyznać uczuć.
Mika
Yuu to jest osoba którą kocham najbardziej. Nigdy nie miałem rodziców ani prawdziwej rodziny. Tylko Yuu ma jakieś znaczenie. Jednakże, on mnie traktuje jak właśnie brata, więc.. Lepiej niech zostanie tak, jak jest? (nah, you're too gay for him)
Yuu i Mika
Chciałbym czegoś więcej niż pozycję przyjaciela.
(let's begin this)