Okulumuz diğerlerinden farklı değildir, guruplar vardır.
Sadece Ders çalışanlar- inekler
Sanatsal çocuklar- olgun şapşikler
Güzellikten başka şey bilmeyenler - Gizli Pembeler
Sadece okuyanlar- kütüphane birliği
yalakalar- sulananlar
Havalı olanlar- Kapüşonlular
Depresifler- Karanlıklar
Aşıklar- platonikler.Sadece ders çalışanlara inek derim toplumda yaygınlaşmıştır bu.
Sanatsal çocuklar, daha hızlı olgunlaşmıştır ama insanlar bu kötü kullanır.Özellikle okulda bu yüzden bu kişiler şapşallaşır.
Güzellikten başka şey bilmeyenler daha gizemlidir. Kafaları boş gibi gözükür ama doludur kimse onların kafalarının çalıştığını anlamaz. Gizemlilerdir,ama bazılarının kafası gerçekten gidiktir. Bide pembe sevmezler ama herşeyleri pembedir bu yüzden onların adı Gizli pembelerdir.
Sadece okuyanlar, kütüphane birliğidir hatta toplantılarıda olur ama aralarında bu ismi kullanmazlar.Bazıları iyidir.Çok fazla şey bilirler okuldaki herkezi kütüphane yıllıklarından tanırlar.Zamanlarının çoğunu okul kütüphanesinin düzenine harcarlarlar bu yüzden adları kütüphane birliği.
Yalakalar, adı üstünde hepsi iğrenç,öğretmenlere sulandıkları için adları sulananlar.Havalı onlar kapüşonlulardır, biraz asi biraz haylaz insanlardır.
Aşıklarda platoniklerdir çevrenizde kafayı aşık olduğu kişiye takmış sümüklü peçetesini saklayan biri varsa ,işte o bir platoniktir.
Peki ben mi neyim,gözlemci.Her an heryerdeyim hiçbir gurupta değilim belkide hepsindeyim ama hepsinden nefret ederim. Mesela yalakaların adından nefret ederim Sulananlar sanırım ilk başta bunu düzeltmem gerekicek benimle bu yolculuğa çıkıyorsanız çantanıza mermileri doldurmalısınız. Kanlık bir okul macerası sizi bekliyor. Bu sefer kanlar ketçaptan değil. Ve şimdi soruyorsunuz sen kimsin diye.Ben gözlemci.