Su an Maya denilen hasta yalaka kızın evinin önündeyim.Gerçekten kastın mı diye sorucaksanız o kadar çok şeye kastım ki inanamazsınız. Okul maceralarımdaki pürüzleri yavaş yavaş ve teker teker yok etmem lazım. Maya yı hiç sevmem insanlara kötü davranır,erkek öğretmenleri de rahatsız eder.Ayrıca okula kötü bir enerji yayıyor. Sınıfa her girdiğinde bir tiripler içinde oluyor. Yani uğraşılmaz bu kızla, o yüzden hemen kurtulmak lazım.İşte bu yüzden kapısının önündeyim, Maya evden çıktığı anda işi biticek.
On beş dakika sonra
Maya evden çıktı ve uzaklaştı. Merak etmeyin tabiki boş durmadım babasına bir mektup bıraktım.
Mektupta yazanlar.
Sevgili Bay Ted kızınızın ciddi problemleri olduğunu düşündüğümüz için yardım almasına karar verdik.Bu mektubun okul aile birliği tarafından yazıldığını belirtmek istedik. Kızınızın ciddi bir bağımlılık problemi var.Bu yüzden yardım alması gerektiğini almadığı taktirde kızınız Maya Bee yi uzaklaştırma kararı almamızın doğru yönde olacağını düşünüyoruz. Üstünde okul adı logosu,tarihi zımbırtılar koydum altınada müdür imzasının aynısı çizdim. Müdür bile anlamaz anlayamaz. Anlarsa ve imzama laf ederse varya! Listemin başına eklerim onu. Ay neyse ne Maya'ya geri dönelim.Şu an çok merak ediyorum babası mektup kutusundan tüm mektupları aldı benimki en başta. Ve evinin kapısının önünde açıyor mektubu. Ay hadi be okusana,bakıyor sabahtan beri boş boş anaokulunda kütüphanede işlenen derslerde okuttukları kitaplar gibi.Yani okumuyor okumuş gibi yapıyor pis üşengeç! Ooooo sinirli bir bakış attı etrafına arabaya doğru yürüyor kesin bizim okula görüşmeye gidicek. Tabi ben herşeyi planladım sadece ondan önce orda olmam lazım.
20 dakika sonra
Okula vardığımda direk okul aile birliği başkanın suyuna uyku ilacı döktüm masanın altında da şişko ihtiyarın onu içmesini bekledim. Adamada maşallah hepsini içti. Yani yaklaşık üç saat garantiledim olayı,bu sırada da kütüphaneden Maya için bir mektup yazdım.
Maya için yazdığım mektup.
Abinle yaşadığın ilişkiyi babanın öğrenmesini istemiyorsan babana bağımlı olduğunu söyleyeceksin!
Bu mektubu mayanın dolabına attım, üç saat içinde zaten dolabını açar. İlk ders beş dakika içinde başlıyor bu kız derse kitapsız girmez herhalde,çünkü onu gözlemlediğimde İngilizce kitaplarını almamıştı. E İngilizce öğretmeni de pek yumuşak biri değil.
Bir gün sonra okulda ikinci ders sonu
Layla: Alex!!
Beni çağranın kim olduğunu öğrenmek için arkama baktım ve en yakın arkadaşım Layla yı gördüm yada Gizli pembelerin ağızından kendisi bff gibi birşey oluyor sanırım. E-evet artık adımı biliyorsunuz,bu arada siz sormadan söyleyim kızım erkek değil.
Alex: Noluyor ya?
Layla: Hani yalakalar kraliçesi Maya var ya
Alex:e-evet
Layla: İnanmayacaksın ama okuldan ayrılmış
Alex: Ciddi misin inanmıyorum neden ki?
Leyla:Sanırım uyuşturucu kullanıyormuş tam bilmiyorum.
Alex:Yok artık daha neler.
Evet görünüşe göre listemizden bir ismi sildik ama bu yetmez! Daha çok güzel şeyler yapıcam.Bazılarına göre kötü bana göre eylence,gereklilik,intikam ve gerçekler.