kau yang aku pilih

20 0 0
                                    

Sudah ternampak lenggokkan menggoda Sarah itu yang tidak jauh dari tempat Mikael meletakkan keretanya . "Sorry lambat . Cikgu i terlebih masa sebab ralit memarahi kelas i ." Ucap Sarah sambil bermukakan manjanya itu . Fuh ! Lelaki mana yang tak cair bila tengok Sarah melakukan muka sedemikian . " nevermind la sayang . Bukan salah u pon . Jom . Kita pergi makan nak ? " . "Boleh jugak . Lagi pon i belom makan pape lagi harini . Time rehat tadi i kena siapkan kerja sikit . "

Setelah sampai di sebuah restoran yang menyediakan masakkan panas , Mikael keluar dari perut kereta untuk membuka pintu kereta kepada Sarah . "Thankyou baby " ucap lembut Sarah . " perempuan ni memang laa ... argghhhh .. jangan Mikael jangan... dia untuk dipermainkan je . Jangan sayang sangat . " kata hati Mikael . " u buat ape tu baby . Meh la masuk . I lapar la " rugut manja Sarah sambil menarik lengan Mikael . Mikael hanya menuruti setiap langkah Sarah .

Setelah selesai menikmati segala hidangan sebentar tadi , mereka terus menuju ke kereta dan berada di dalam perut kereta milik Mikael . " kenyang dah sayang ? U nak balik rumah u or rumah i . Lagipon u kan duk sorang-sorang kat rumah . Tak takut ke ? " tutur kata Mikael yang sudah ade baur malang untuk Sarah . Tanpa berfikir panjang , Sarah tidak mengendahkan ape yang akan terjadi terhadap dirinya . " kalau u nak i duduk rumah u pon okay . " yes !!!!!! Sorak hati jahat Mikael . Lagipon mereka sudahpun berada di tingkatan 5 . Apa yang nak di khuatirkan .

Kau Yang Aku Pilih Where stories live. Discover now