Prolog

161 20 2
                                    

V roce 2022 lidstvo konečně vytvořilo dokonalou virtuální realitu.

Na ulicích stáli lidé fronty, které se táhly přes několik ulic. Ptáte se proč? Poslechněte si tento místní rozhlas.

Pravidelné hlášení o MMO: ,,Tak začneme s naším týdenním zpravodajstvím ze světa MMO! Nejdříve tu máme ukázku, zřejmě záběry ze začátku prodeje minulý týden. Na copak asi všichni ti lide čekají? Odpověď je jasná! Sword Art Online! Jeden pán stál v této řadě celé tři dny! Neuvěřitelné! Opravdu jako správný hráč! Dnes se budeme věnovat světoznámé hře Sword Art Online, neboli SAO! Je pravdou, že až dosud nikdo nevydal software pro NerveGear, který by opravdu naplno využil toto úžasné zařízení. Kdo by si tuto hru nezahrál?"

Seděl jsem u svého počítače a poslouchal rozhlas. Zároveň jsem si četl informace ohledně NerveGearu, což je helma, která umožňuje přesun do virtuálního světa. Hru i NerveGear vytvořil známý vědec a tvůrce her Akihiko Kajaba. ,,Au, blbej časopis."nadával jsem. Řízl jsem se do palce. Najednou jsem zaslechl, jak zdola volá má sestra: ,,Brácha! Jdu na trénink!" Odešla. Moje sestra trénuje kendo, kdyby vás to zajímalo. Je to něco jako šerm, kde jsou místo mečů kusy bambusu. Ale pryč s tím. Zapojil jsem NerveGear do počítače a nasadil jsem si ho na hlavu. Lehl jsem si na postel. Připadalo mi to naprosto normální, ale potom jsem si vzpomněl, že prodali pouze deset tisíc kopií a ty se vyprodaly během pár sekund. Přestal jsem na to myslet. Bylo 12:59. Věděl jsem to díky času, který se zobrazoval na displeji NerveGearu, jako na brýlých. Čekal jsem. Najednou odbilo 13:00, zavřel jsem oči a pomalu vyslovil: ,,Navázat spojení!"

Kolem mě začaly létat barevná světla. Bylo to naprosto úžasné, ale jelikož jsem testoval beta-verzy této hry, tak jsem na to docela zvyklý. Přede mnou se objevil přihlašovací displej a já vyplnil své jméno a heslo a přesunul jsem se do hry. 

Objevil jsem se na hlavním náměstí v 1. úrovni. Zde se objevují všichni hráči, když se do hry přihlásili. První jsem viděl rozmazaně, ale potom se mi rozostřil zrak. Podíval jsem se na ruce. Moc se nelišily od toho, jak vypadají v realitě a to je dokonalý příklad, že tento svět vypadá skoro jako realita. Usmál jsem se. ,,Jsem rád, že jsem zpátky." Za mnou se začalo objevovat plno dalších hráčů, ale já neměl čas, na to abych se s někým z nich seznámil. Město na 1. úrovni Aincradu, se jmenovalo město začátečníků a bylo největší z celé hry. Aincrad je zámake, který se skládá ze 100 úrovní, kde je 1. úroveň je největší a ta poslední je nejmenší. Otočil jsem se a rozběhl se do města.




Sword Art Online [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat