Úroveň 1: Torbana 2.12.2022
Byl jsem ve vesnici Torbana a opíral jsem se o zeď poblíž hlavního prostranství. ,,Už je to měsíc, co hra začala. Během toho měsíce zemřely 2 tisíce hráčů. Nikomu se ale zatím nepodařilo pokořit první úroveň. Přestože jsem byl beta-tester, nedokázal jsem najít bossovo doupě. A dneska se konečně koná porada, abychom mohli probrat, jak porazit bosse první úrovně."povídal jsem si pro sebe a vyšel jsem na místo, kde schůze měla začít.
Bylo to ve velkém amfiteátru. Posadil jsem se a díval se kolem kolik nás asi je. Napočítal jsem 38 dalších hráčů. Myslím, že nás bylo docela dost. Pak vkročil doprostřed amfiteátru nějaký kluk. Vypadal tak na osmnáct a měl modré vlnité vlasy. Začal mluvit: ,,Tak jo, dámy a pánové, pustíme se do toho! Díky, že jste se tu ukázali. Jmenuji se Diabel. Dalo by se říct, že moje práce je tu být rytířem." Všichni se začali smát a nějaký kluk vykřikl: ,,Tady nejsou žádná zaměstnání! Rytíř?" Pak Diabel zatleskal a zjednal si klid. Pokračoval: ,,Dneska naše skupina na vrcholu věže, která spojuje první a druhou úroveň, našla bossovo doupě." Všichni najednou úplně ztichli a vypadali překvapeně. ,,Musíme porazit bosse, dostat se do druhé úrovně a zajistit, aby všichni ve Městě začátečníků věděli, že je možné tuhle hru odehrát. Každý z vás se bude účastnit. Souhlasíte?"ptal se Diabel. Všichni přikývli a začali tleskat. Říkal jsem si, že to vypadá docela dobře, když jsou na to všichni tak natěšení a připravení. Diabel ještě povídal dál: ,,Dobře, tak si uděláme plán. Nejdřív se rozdělte do skupin po šesti." Najednou mě došel dech. Nikoho jsem tu neznal a všichni už se začali domlouvat na tom, kdo bude s kým. Po několika vteřinách už na mě nikdo nezbyl. Pak jsem si všiml holky, která seděla kousek ode mě. Byla oblečená v plášti, takže jsem jí neviděl do obličeje. Nenápadně jsem se k ní přiblížil a zeptal se jí: ,,Taky tě nechali samotnou?" ,,Nenechali mě samotnou. Jenom jsem se nikam necpala, protože ostatní vypadali, že se už znají."odpověděla. ,,Sólo hráč? A nechceš jít se mnou?"zeptal jsem se. Přikývla. Mávl jsem rukou ve vzduchu a otevřel menu. Naklikal jsem tam pár věcí a pozval ji do skupiny. Přijmula to. Pod mými životy se objevily ty její a já konečně viděl její jméno. Jmenovala se Asuna. Oba jsme obrátili svou pozornost zpět k Diabelovi. ,,Takže jste se rozdělili do skupin. Tak..."řekl, ale přerušil ho kluk, který právě skočil do amfiteátru. ,,Momentík! Já jsem ňákej Kibaó! Než půjdeme na bosse, něco bych rád řekl. Někteří z vás se musí omluvit těm tisícům, které už zemřeli!"vyřvával. ,,Kibaó, chceš říct, že by se beta-testeři měli omluvit?"zeptal se ho Diabel. ,,Jo, přesně!"křičel dál Kibaó. ,,Ve chvíli, kdy tahle hra začala naostro, se vysrali na nový hráče, a nechali nás svýmu osudu. Vybrali všechny dobrý lokace a jednoduchý úkoly, aby mohli snadno levelovat. A na nás ostatní se úplně vykašlali. Jsem si jistej, že tady určitě jsou nějaký beta-testeři! Ať sem přijdou, na kolenou se nám omluví a vzdají se všech peněz a věcí, které nasbírali! Jestli to neudělají, tak jim nebudeme moct věřit, že nás nepodrazí, a obráceně."dokončil. Měl jsem z toho kluka špatný pocit. Nelíbilo se mi to, jak se mnou a s ostatními beta-testery mluví. Už jsem ho měl dost! Najednou mé přemýšlení přerušil někdo z hlediska: ,,S dovolením." Zvedl se velký, holohlavý muž a sestoupil dolů. ,,Jmenuji se Egil."začal. ,,Chci se ujistit, že jsem tě pochopil správně. Říkáš, že umřela spousta začátečníku proto, že jim beta-testeři neutírali zadek? Že by za to měli převzít odpovědnost, omluvit se a poskytnout kompensaci? Chápu tě správně?"ukončil svou otázku Egil. ,,Jo"potvrdil Kibaó. Egil vytáhl z kapsy malou knížečku a ukázal mu ji: ,,Máš tuhle příručku, ne? Byla k dispozici zadarmo." ,,Jasně že mám. A co jako?"zeptal se znovu Kibaó. Egil se obrátil k ostatním hráčům a pokračoval ve vysvětlování: ,,Je vytvořená z informací, které poskytli beta-testeři." Všichni vyvalili oči. Vypadali opravdu překvapeně. ,,Poslouchejte, každý měl přístup k těmto informacím. A přesto spousta hráčů zemřela. Myslel jsem, že tahle diskuze je o tom, jak se můžeme poučit z jejich smrti a jak můžeme ty znalosti využít k poražení bosse."skončil Egil svou řeč. Oddechl jsem si. Egil se obrátil zpět ke Kibaóvi a vražedně se na něj podíval. Oba si měřili pohledy. Pak se Kibaó naštval a šel si sednout. Egil také. Diabel konečně pokračoval: ,,V posledním vydání této příručky, jsou nějaké informace ohledně zdejšího bosse. Podle knížky se boss jmenuje Illfang, pán Koboldů. Je chráněn pomocníky zvanými Strážci zříceniny Koboldů. Bojuje sekerou a chrání se štítem. Má 400 životů, a když se stupnice poslední stovky rozsvítí červeně, změní zbraň na zahnutou černou šavli zvanou talwar. Změní se i styl jeho útoku."přečetl Diabel. Z hlediska se ozvalo plno překvapení, ale já jsem se jim nedivil. Tohle je teprve první úroveň a boss už je takhle silný. ,,To je z této schůze všechno. Poslední věc, předměty budou rozloženy náhodně a zkušenosti získá ta skupina, která provede smrtící úder. Když někdo dostane předmět, může si ho nechat. Námitky?"zeptal se. Nikdo se neozval. ,,Dobře tedy, odcházíme zítra v 10:00. Rozchod!"uzavřel Diabel schůzi. Všichni se zvedli a začali postupně odcházet.
ČTEŠ
Sword Art Online [POZASTAVENO]
FantasyJedná se o virtuální realitu, kde se hráči dostávají přes několik úrovní této hry. Bojují s démony a nestvůrami, aby se nakonec staly vítězi SAO, ale stvořitel této úžasné hry se stane nepřítelem všech hráčů. Jak tato hra skončí si musíte přečíst. Z...