Evet uçaklardan korkuyodum, hele ki sadece altı kişi olunca benim adı Maia New York dan Londra uçuyorum ve yüzüm bembeyaz bir halde kusmak üzereyim yanımdaki diğer beş kişi kim tahmin edin one direction aslında onları tanımıyorum sadece çalıştığım eski mağazada mecburi bunun altının çiziyorum dinliyodum zaten öyle şarkılar pek dinlemem genelde klasik müzik ama Lucy olsa şimdiye yanımdaki bukleli ve uzun saçlıya yapışmıştı. Benim aksime o gayet rahat gözüküyordu. ‘Sen iyimisin’ dedi ağzımı açtığım anda kusacağımı bildiğim için sadece kafamı hayır şeklinde salladım. ‘Al bundan iç miden bulanmaz en azından’ eşofmanının cebinden çıkardığı hapı bana uzatarak, biraz durdum sonuçta o bir ünlüydü ve yarım saat sonra uçak iniyordu zaten hapı elinden aldım ‘teşekkür ederim’ aslında bu kadar kibar değilimdir klasik müzik dinlediğime bakmayın çok inatcı ve etrafındakilere genelde sinir veren birisiyimdir hapı ağzıma atıp yuttum ‘ben Harry’
‘Memnun oldum bende Maia’ diğer dördüde bizi duymuş olucakki teker teker isimlerini söylediler ‘Liam’ ‘Ben Niall’ ‘Zayn’ ‘Bende Louis’ bende sesli bir şekilde ‘Memnun oldum bende Maia’ dememden hemen sonra SAYIN YOLCULAR LÜTFEN KEMERLERİNİZİ BAĞLAYINIZ diye anons etile ‘Daha erken değil mi’ diye sordum Harry e ‘bakıyorum burayı çok sevdin ‘ diyip gülümsedi ufacık gülümsemesiyle derin gamzeleri ortaya cıktı
***
Uçaktan inip beni karşılayan Justin nin yanına gittim sarılıp valiz alınan bölüme gittik valizimi almak için eğildim ve arkadan gelen sesleri duyunca valizimi alıp geri dikildim ‘selam çocuklar’ kalktığımda az önce seheat ettiğim takim tam kadro karşımdaydı dikkati kendime çekip ‘ Justin şu paltolunu çekmek yerime valizi taşımamda yardımcı olur musun ‘olur üvey prenses’ ‘ha-ha-ha çok komiksin’ ‘senin şu saçındaki kırmızılar ne oldu’ ‘lazımsa ödünç verebilirim’ lafı soktuktan sonra dönüp uçuş kadroma baktım hepsi istemsiz ağzı açık bizi izliyordu justin de bunu fark etmiş olucak ki beni tanıştırma gereği duydu ‘çocuklar bu sinir bozucu kuzenim maia’ Harry grup arasındaki sessizliği bozuk ‘biz tanıştık da justin bieberın kuzeni olduğunu bilmiyoduk çok tatlı biri ’ justin gözlerini ayırmış bana bakıyordu ‘üvey prenses ne yaptın onlara çabuk söyle’ ‘tekrar ha-ha-ha’ ‘Akşam bana gelsenize’. Bu sefer Zayn atılıp ‘aslında bir programımız yok’ ‘Tamam o zaman akşam görüşürüz ‘ elimden valizi çekip sahte bir şekilde gülümsedi arabasına binip eve gittik sessiz bir yolculuktu çünkü ben uyuya kalmışım o beni taşımış odaya bir ara uyanıp üzerime şortlu pijamamı giydim ve gelen sesleri umursamadan geri yattım.
Gözlerimi açtığımda hava çoktan kararmıştı uyku sersemi merdivenlerden indim tanrım bu nasıl bir merdivendir in in bitmiyor evde saray yavrusu değil sarayın anası sanki valla bir kaybolsam bir ay bulamasınız neyse zorda olsa salonu buldum gözlerimi ovuşturup açmamla keşke odaların birine girip kaybolaydın iki ay bulamayalardı seni ayıcık pijamalart üretimi duraydı herkes pantolon gömlek yataydı geri zekalı maia ne var inersin aşağıya önümdeki kanepede oturmuşlar bide insan bir gözlerini kapatır bir çekinir utanır ama yok baştan aşağı süzdüler beni bahsettiğim bu abazalar benim uçuş komitem tamam abaza biraz ağır oldu ama napıyım kan beynime sıçradı. Aradan bir ses geldi bu benim çokbilmiş kuzenimdi. ‘vay canına tam bir modacısın’ ‘ hıhı en azından düşük bel pantolon giymiyorum’ ‘bu benim tercihim ‘ama haklısın hayranlarına iç çamaşırı markanı söylemektense görmeri daha iyi’ ‘haha biliyomusun bu durumda daha komiksim ‘ ‘evet doğru çok komiğim normal de senin ondan fazla hayranın olması imkânsız demek ki insanların sarhoş anına denk geliyorsun ‘ merdivenlerden geri çıkarken gülerek ‘umarım tanrı onları affeder ‘ ikinci kata çıktığımda justin Zayn e doğru dönmüş ‘ nasıl oluyoda konuyu onun Pijamalarından benim hayranlarıma getire biliyor ‘ hepsi gülmeye başladı odama çıkıp üzerime elbisemi giyindim ve tekrardan aşağı inmeye başladım ben burada bir hafta daha kalsam Victoria Screet a baş melek olarak alırlar. Aşağı inip tek yer olan Harry nin yanına oturdum bana doğru dönüp meraba demek yerine hemen lafa girdi. ‘insanlara laf sokmaktan hoşlanıyor musun ?’ ‘ sadece çokbilmişlere’ ‘ ona sen karar vermessin’ ‘pardon bu seni niye bu kadar ilgilendiriyor’ ‘ insanları kırıyorsun’ ‘hay aksi Süpermen de benzemiyorsun’ ‘sana laf sokabilmem için Süpermen olmama gerek yok’ ‘biliyor musun şu anda senden nefret ediyorum ‘ ‘sevindim’ biz birbirimize dalaşırken onlar kendi kafasın yaşıyordu. Kanepede oturup gece bitene kadar öylece bekledim. Gece üç gibi kalkmayı akıl edince hepimiz kapıda toplandık niye böyle konuşuyorsun demeyin şu an o gruba pek sıcak bakmıyorum hatta şimdi o grubun unutulacağı yılları filan düşünüyorum Harry arkamızdan kapıya gelince ‘ ben saatimi lavaboda unuttum siz binin arabaya ben gelirim o yukarı yönelirken diğerleri justinle birlikte dişarı cıktılar bende Harry nin arkasından yukarı çıktım uzun dar koridorda çıkmasını bekledim lavabodan çıkınca kendime çekip duvara sert bir şekilde yapıştırdım ve öpmeye başladım oda karşılık verdi. Ayrılıp kulağına ‘aptalsın’ dedim bu sefer o beni sertçe karşı taraftaki duvar yapıştırıp ‘salaksın’ dedi ve dudağıma tekrar yapıştı öpüçükerini boynuma kaydırınca onu tekrar ittim ‘ arkadaşlarına üzülüyorum sormadan söyliyim senin gibi arkadaşları var’ ‘bende justinle ilgili aynı şeyleri düşünüyorum’’Taylor swift le çıkmışsın’ beni tekrar karşı duvara yapıştırarak backlarımdan tutuk kucağına andı’ hakkımda araştırmamı yaptın ‘ dedi sinsice gülerek ‘hayır aptal açtığım he dergide varsınız zaten ve diğer sevgililerin her ay sevgilimi değiştiriyorsun bence onları mutlu edemiyorsun bir sorun mu var istersen yardım edebilirim’ kasıklarını kasıklarıma daha çok bastırarak ‘buna sen karar ver’ boynumu emmeye devam etti kucağından inip arkamı döndüm tamamen yapışmıştık elimi bacağıma koyup yukarı doğru çıkarttı ‘bazen çok boş konuşuyorsun’ dedim ‘ senin yarın kadar konuşuyorsam asın beni’ demesiyle mesaj sesi geldi elimi arkasına götürüp cebinden telefonunu aldım ‘Louis den nerde kaldığını soruyor ‘ bedenini bedenimden ayırıp ‘bence geçerli bir sebebim var’ teflonu elimden alıp saatimi şimdi buldum. Hiçbir şey olmamış gibi aşağı indik ve oda gitti. Vay canına Bu yaşadığım en değişik yaz olacak bundan eminim.