Laurel(Ibu) bergegas membangunkan kedua puterinya untuk ke sekolah. Dia pun dtg ke bilik nana .
Ibu : Nana bngun ! Dh akhir ne . Cepat nanti ayah kmu riuh.
Nana terus bngun dan mencapai tuala dan pergi ke bilik mandi. Laurel terus pergi ke bilik hana pula . Tetapi berkunci.
Ibu : hana wake up! Its your first day at your new school. Hurry , You want your dad come into your room ??
Hana dngn mlsnya menjwp ,
Hana : Mom. Its too early. I already set the alarm . No need to worry . & tell dad , Dont he dare to come at my room!
Ibu : But hana , Its your first day..
Hana : Shut up mom.
Ibu: Honey~ I know you still upset but please ..Hana buka pintu dan membiarkan ibunya melihat yg dia pergi ke bilik mandi.
Di meja makan
Nana sudh pun turun dan makan brsma ayahnya & ibunya. Manakala hana bru sja turun.
Ibu : Honey~ Sit down and join us breakfast.
Hana : Im not hungry . I wait at outside.Laurel hnya mengeluh . Dan nana pun minta izin utk keluar brsma hana. Jong kook pun menghantar puterinya ke stesen bas.
Ayah : Ayah tak dpt antr kmu brdua smpai ke skulh . Kamu brdua naiklh bas ini.
Nana: Tidak papa ayah.Nana terus buka pintu dan pergi ke stesen bas. Jong kook mengeluarkan duit kepada nana untuk berbahagi duit itu brsma kakaknya. Nana pun menyusuli kakaknya.
Di sekolah
Hana pun tinggalkan nana d belakang
Nana:kakak tunggu lh nana!!Hana pun tunggu nana sampai hingga ke arh nya..
Hana : Ey batah lh kau ne. Jom lh ke bilik principal .
Nana hnya menurut kakaknya dri blkg smpailah ke bilik principal. Principal telah pun menerangkan kepada Cgu Jaesuk akan kehadiran dua adik beradik yg bru shja pindah dan brsekolah d sini.
Cgu Jaesuk : Kmu brdua ikut sya ke klass.
Hana & Nana : Baiklah.
Di klass
Cgu jaesuk masuk dan mendiamkan students yg gauk dan bising itu.
Cgu jaesuk : Diam kmu smuaa . Ne cgu ada pegumaman . Kmu smua akan ada dua org pelajar bru perempuan . Mereka adik beradik.
Pelajar lain hanya brteriak dan kambang2an . Pelajar prempuan pula hnya merasa nenyampah. Cgu jaesuk pun memanggil adik beradik itu masuk ke dlm. Mereka pun masuk. Okey kenalkan nma kmu brdua kepada teman-teman kmu.
Nana :hai namaku kim nana saya harap kmu semua sudi berkawan
Hana : Hello. My name is Kim hanaHana dan nana di persilakan ddk d tempat kosong..dorang pun duduk..Nana di tengah. Manakala Hana ddk berhampiran sebelah jendela..tidak lama kemudian ada dua orang pelajar yg akhir dtg..
Masuk klass.
Cgu jaesuk:knpa kmu berdua selalu late ani.bukan hari ne saja kan setiap hari..?cuba kmu lihat pelajar lain awal datang ..
Jun&s.coups pun lihat pelajar lain.. Kali s.coups pun terlihat nana..nana pun terkajut melihat kedatangan s.coups..
Nana:(bercakap d dlm hati)omg!! S.Coups..mcm mna aku boleh seklass dengan dia..?
S.Coups:omg!! Nana.. Bila dia ada di sini??Jun&s.Coups:em..
Cgu jaesuk:okey,this last warning for you two..tomorrow don't late okey..?
Jun&s.coups:okey..
Cgu jaesuk :kmu dua boleh ddk..Jun, s.Coups pun ddk..jun pun terpegun melihat hana..
Jun:hai..
Hana:haii..
Jun:nama ku wen junhui panggil jun sja..
Hana:okey.. Nama ku kim hana panggil hana sja..
Jun:okey..salam kenalan...
Ketika jun dan hana berkenalan..manakala nana gelisah. Kerana tidak selesa dengan s.coups.
S.coups pun mula bercakap.
S.coups:nana apa kabar?
Nana:baik..
S.coups pun perhatikan nana.nana yg tidak tahu apa kan d buat-MINTA MAAF LAH KALAU PERMULAANNYA BOSAN-
-SAYA AKAN USAHA KAN-
PLEASE VOTE FOR ME
YOU ARE READING
Boyfriend Kami Artist?? [[INCOMPLETE]]
RandomCast: Seventeen Hana Nana Seventeen: S. Coups-choi seung cheol Junghan-yoon junghan Wonwoo-jeon wonwoo Mingyu-kim mingyu Joshua-joshua hong Woozi-lee jihoon The8-xu ming hao Hoshi-kwon soonyoung Seungkwan-boo seungkwan Jun-wen junhui Dino-lee chan V...